Laagseizoen | januari |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 22 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks van Europa naar Luchthaven van Amsterdam Schiphol vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
AMELIA,ANA,AccesRail+91 andere
AMELIA,ANA+92 andere
90
91
dinsdag
AMELIA,ANA,AccesRail+88 andere
AMELIA,ANA+89 andere
87
88
woensdag
AMELIA,ANA,AccesRail+92 andere
AMELIA,ANA+93 andere
91
92
donderdag
AMELIA,ANA,AccesRail+90 andere
AMELIA,ANA+91 andere
89
90
vrijdag
AMELIA,ANA,AccesRail+96 andere
AMELIA,ANA+97 andere
95
96
zaterdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines+91 andere
ANA,AccesRail+92 andere
90
91
zondag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines+90 andere
ANA,AccesRail+91 andere
89
90
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
AMELIA,ANA,AccesRail+91 andere
AMELIA,ANA+92 andere
90
91
dinsdag
AMELIA,ANA,AccesRail+88 andere
AMELIA,ANA+89 andere
87
88
woensdag
AMELIA,ANA,AccesRail+92 andere
AMELIA,ANA+93 andere
91
92
donderdag
AMELIA,ANA,AccesRail+90 andere
AMELIA,ANA+91 andere
89
90
vrijdag
AMELIA,ANA,AccesRail+96 andere
AMELIA,ANA+97 andere
95
96
zaterdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines+91 andere
ANA,AccesRail+92 andere
90
91
zondag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines+90 andere
ANA,AccesRail+91 andere
89
90
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
Korte vlucht: eten en entertainment waren niet van toepassing. Noorwegen valt binnen het Schengenverdrag. Dit maakt dat het hele incheck en boardingproces vlot en zonder al te veel controles en vertragingen kan plaatsvinden.
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Geen selectief beleid mbt Carry-in koffers toepassen. Consistent de regels toepassen.