Vind goedkope vluchten naar Rome

Vind goedkope vluchten naar Rome

Doorzoek honderden reiswebsites tegelijk voor vluchtdeals naar Rome. Combineer je vlucht + hotel en bespaar!

Retour
Economy
Boston (BOS)
Rome Alle luchthavens
vr 30-7
vr 6-8
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |
Voeg hotels toe
Er zijn reisbeperkingen naar Rome. Meer weten
Blijf op de hoogte en ontvang e-mail updates wanneer reisbeperkingen worden gematigd in Rome.

Handig om te weten

Laagseizoen

decemberBeste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 5%.

Hoogseizoen

decemberPopulairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 6%.

Gemiddelde prijs retour

€ 117(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Topdeal retour

€ 62of minder

Topdeal enkele reis

€ 14of minder

When to book flights naar Rome

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

Tips voor het vinden van goedkope vliegtickets naar Rome

  • Op zoek naar goedkope vliegtickets naar Rome? 25% van onze gebruikers heeft tickets naar Rome gevonden voor de volgende prijs of minder: Vanuit Eindhoven € 14 enkele reis - € 38 retour, vanuit Amsterdam € 67 enkele reis - € 93 retour, vanuit Rotterdam € 81 enkele reis - € 103 retour
  • Boek minstens 3 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in september, oktober en november. De goedkoopste maand om te vliegen naar naar Rome is augustus.
  • Vul je favoriete vertrekluchthaven en reisdatums in in het zoekformulier hierboven en bekijk direct de meest actuele vliegdeals voor Rome.

Veelgestelde vragen - Vliegticket boekingen naar Rome

Welke vliegmaatschappijen hebben naar aanleiding van COVID-19 flexibele annuleringsvoorwaarden voor vluchten naar Rome?

Welke vliegmaatschappijen hebben naar aanleiding van COVID-19 sociale afstandsmaatregelen genomen voor vluchten naar Rome?

Hoe lang duurt de vlucht naar Rome?

Wat is de goedkoopste vlucht naar Rome?

Welke vliegmaatschappijen vliegen naar Rome?

Welke luchthaven van Rome ligt het dichtstbij het centrum van Rome?

Kan ik naar Rome vliegen? Zijn er bij aankomst in Rome reisbeperkingen?

Kan ik naar Rome vliegen zonder bij aankomst in quarantaine te moeten?

Moet ik een coronatest (Covid-19) doen voordat ik naar Rome vlieg?

Kunnen mensen die gevaccineerd zijn naar Rome reizen?

Welke andere beperkingen naar aanleiding van het coronavirus (Covid-19) zijn er in Rome?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets naar Rome?

Hoe helpt KAYAK's vliegticket prijsvoorspellingstool mij bij het vinden van het juiste moment om een vliegticket naar Rome te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten naar Rome?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek naar Rome?

Top 4 airlines die vliegen naar Rome

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

6,7
easyJet
Gemiddelde score op basis van 8.746 beoordelingen
6,7
Boardingsproces
6,7
Comfort
7,7
Personeel
5,5
Entertainment
6,0
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Nadelen: "Vertraging"

Nadelen: "They changed the gate all of a sudden and did not provide any entertainment or food"

Voordelen: "Crew were funny"
Nadelen: "Slow boarding, having to stand in line and wait for the plane without being able so sit down. Flight was late also"

Voordelen: "Mijn 7 jarige zoon zat in zijn eentje. Bizar dat Easyjet niet automatisch gezinnen bij elkaar zet. Vrouw en dochter op rij 1, zoon en vader op 21 en 22. Echt not nooit zo’n slechte ervaring gehad op een vlucht"

Nadelen: "More communication about the departure delay and location of the gate"

Voordelen: "The crew was unprofessional and the flight was delayed for 3 hours"
Nadelen: "The crew to have better training and for the plan to be on time"

Nadelen: "Both flights there and back we're delayed in total about 4hours and when you're away for a wkend that's a long time!! I've flown with other companies over the last few years and times have been spot on!"

Voordelen: "I was very impressed first time user and will use again"

Voordelen: "Efficient crew. Good landing in difficult conditions."
Nadelen: "The boarding was long-winded and uncomfortable. There was a bus to a distant hard standing area."

Voordelen: "Staff were all frjendly"
Nadelen: "The plane came in early and we boarded on time but didn’t take off until 22;25"

Voordelen: "All the rest was fine I was happy with you service"
Nadelen: "The delay in on way going and coming back the only issue"

Voordelen: "We zijn op tijd vertrokken, het was een vlotte vlucht (3u45)"
Nadelen: "Er zijn geen dingen die ik vervelend vond, al zou ik het als EasyJet Plus lid wel fijn vinden om ook tijdens de vlucht iets van mijn lidmaatschap te merken, zoals bijvoorbeeld een gratis blikje fris, nootjes o.i.d."

Nadelen: "Male flight attendant on Easyjet physically hurt me, invading my personal space multiple times and touching me while I slept. Under NO circumstances is it appropriate for flight attendants to physically jab at passengers, especially given the power imbalance in this case of a white male flight attendants being physically inappropriate with women of color passengers. I will not be flying with Easyjet again and will tell everyone I know of my experience with Easyjet's physically invasive, inappropriate staff."

Nadelen: "Ridiculously hot in the airplane before departing"

Voordelen: "Great company! On time Super professional Friendly"

Voordelen: "Aardige man die hielp bij aanschaffen van een horloge. Top dat jullie dit zo doen, zo snel en makkelijk feedback vragen. Heeft indruk gemaakt."

Nadelen: "2 hours delay"

Voordelen: "Quick flight"
Nadelen: "Uncomfortable, cramped and had to pay 60 euros to check a carryon bag because I had a handbag as well."

Nadelen: "An hour late without excuses and a 50 min wait for the luggage. Ridiculous!"

Voordelen: "Niks. Kost weinig, je krijgt nog veel minder. Toch?"
Nadelen: "De automatische stoeltoewijzing is klantje pesten. Heb je samen geboekt wordt je uit elkaar gehaald. Niet omdat er geen plek is, maar gewoon omdat het kan. Pesterij. Boarden: je word zo snel mogelijk de gate in geveegd en dan mag je daar wachten tot het blijkbaar echt nodig was dat je er was."

Nadelen: "One hour delay"

Voordelen: "That I could buy a ticket on the day (EasyJet said they were sold out at the desk but Kayak had one online - well done Kayak)."
Nadelen: "The queue to check in that was caused partly by weighing cases for the cargo hold and trying to charge extra at a higher 'desk rate' forcing people to either pay the desk rate or open their bags and transfer stuff to their carry on bag. The lack of room for carry on bags, requiring that some bags be transferred to the hold (caused by the above 'luggage transferring fiasco). The two people at the desk with a queue of hundreds waiting to check in. The one hour delay in the flight. The marathon walk to the other end of the airport to board the plane."

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "The plane had a hole in the wing. we sat for an hour on our sits till we got an engineer to look at it and put sticky tape. It was very stressfull flight. we couldnt go to the toilets while we were sitting on the tarmac for 1 hr"

Voordelen: "Usual practical easyJet service."
Nadelen: "Long queue for passport control in Basel. What's going on with that?"

Nadelen: "No notice of delayed flight, food was rushed and plane very dated"

Nadelen: "Flight 1.5 hour delay"

Nadelen: "Veel turbulentie, en vreemd dat ze voetbalsupporters toelaten met blikken bier in de gate"

Voordelen: "vlucht en alles wat daarbij hoort prima"
Nadelen: "jammer dat link van Kayak niet werkte"

Voordelen: "It was nice to land a few minutes ahead of schedule"
Nadelen: "Having to walk so much to reach the gate"

Voordelen: "Smooth experience from boarding to landing. Staff efficient. Nothing to complain. We left in time and landed punctual."

Nadelen: "late departure"

Nadelen: "Ik moest rennen naar de gate omdat de schermen te laat waren. Er waren meer reizigers die onvriendelijk gewezen werden op het feit dat ze “te laat” waren."

Voordelen: "I like the ease of this airline"

Nadelen: "Schiphol is eigenlijk te groot. Alles kost veel tijd. Vlucht was half uur te laat"

Nadelen: "Bus ticket sold on plane was quite restrictive and left every 50-60min not every hour as stated onboard."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "I received a flight delay notification saying that my flight is delayed by 37 minutes. But I still did arrive airport 2 hours before my flight, checked bag On time and went through security clearance 1.5 hrs before. The gate number was not assigned and later I found out that my flight took off on time. So I had to come out by front desk and rebook the flight to different airport which cost my extra taxi fare half day and too much Hassel. Never ever flying again in easy jet."

Voordelen: "Nothing special to mention"
Nadelen: "No luggage room above our head, we had to leave our luggage somewhere else far from our seats and the crew should help us promptly to get those luggage back but no, we had to get it ourselves and had to wait till the very end after all the other passengers have already got off the plane. Not fair on us when we were sat next to exit but had to anxiously wait. Shame!"

Nadelen: "Easyjet behandeld je als vee. Je hebt als passagiers niets te vertellen en als je protesteert beroept het personeel zich op policy. Handbagage is zo'n policy. Elke keer moet je je handbagage achterlaten bij de trap en als je dan in het vliegtuig komt zie je overal lege vakken."

Nadelen: "Luggage was damaged hard. Can't reach support online or offline (Tel). I tried to reach today via Facebook page message"

Nadelen: "Got to the airport 2hrs before flying. Waited 1.5 just to drop off a bag! Brutal."

Voordelen: "Staff were pleasant, eager to help, efficient. Flight arrived early."
Nadelen: "A long time standing waiting for boarding - no seats."

Nadelen: "Delayed"

Voordelen: "Did not try food or entertainment, but it's a great value flight. Professional staff and flight times were spot on."

Nadelen: "Plane was full of young party goers on their way to some vacation spot in Croatia. They partied on the flight, drinking, listening to loud music, standing in the aisle the entire flight, being obnoxious, loud and disrespectful to other passengers. Crew did nothing to stop this behavior."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "2 hours delayed"

Voordelen: "The online booking & check in saved time. Process from baggage check in to boarding were smooth & hassle-free. That's what I need for a short flight. Will recommend to my brother when he & his wife travel to Europe end of this year"
Nadelen: "No time so approached the counter staff at the airport about baggage hold, info provided was not complete. Luckily found some time to double check online, saved €€€ on baggage hold. Also, pls ignore rating on the food & entertainment, there were none. Overall, experience good enough for my short flight."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Flight due at 1550. At 1500 boards said now boarding. The plane hadn't even landed! Kept waiting over an hour in airless crowded room with no seats. Silly notices about wonderful easyJet service on screen added to insult. Eventually took off 1625. Crew said sorry for 10 minute delay - actually 35 minutes."

Nadelen: "Drink /food trolley didn't make it to row 18 during the flight"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Why the crew disnt tell us at the check in desk that we are not allowed to bring ladies hand baggage. If they told us at the first place. We could put our stuffs in our luggage. Does easy jet try to earn more money???!??"

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."

Voordelen: "I did not fly"

Voordelen: "It was enough fast"
Nadelen: "Too much money for nothing service."

Voordelen: "The leg space"
Nadelen: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Voordelen: "Stewards"
Nadelen: "Uncomfortable seats"

Nadelen: "not charge me for carry on luggage"

Voordelen: "Boarding took forever and we were an hour late"
Nadelen: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Nadelen: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Voordelen: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Nadelen: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Voordelen: "crew and boarding was nice"
Nadelen: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Voordelen: "The seat not so comfortable but good"

Voordelen: "Friendly crew"
Nadelen: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Voordelen: "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"

Nadelen: "Comfort of the plane. So freaking uncomfortable. Seats didn’t even recline back."

Voordelen: "The crew was so helpful and nice"
Nadelen: "I was happy with everything"

Nadelen: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."

Nadelen: "Was delayed"

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Nadelen: "Seats are terrible."

Voordelen: "On time departure"
Nadelen: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Voordelen: "The Check in was nice and polite"
Nadelen: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Nadelen: "1. The check in was delayed and very chaotic. 2. The landing was horrible 3. The plane was not comfortable ."

Nadelen: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."

Voordelen: "Crew nice,seats ok"
Nadelen: "Expensive hold luggage,rip off"

Voordelen: "There wasn't any delays, perfect landing"

Voordelen: "Cheap."
Nadelen: "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"

Voordelen: "Plane new & in good condition"
Nadelen: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"

Voordelen: "Cheap flights, priority boarding."
Nadelen: "No meal included, no entertainment provided"

Voordelen: "Nothing!"
Nadelen: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Voordelen: "Maybe the food selection and the price of it."
Nadelen: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Voordelen: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."

Nadelen: "Very very routh unprofessionally and disrespectful check in person . I did not receive by boarding pass through the email and was charged with 35 euros to have my boarding pass printed ! The clerk raised his voice and was disrespectful to me and other customers. The flight itself was ok, nothing special but not bad either."

Voordelen: "The people are very rude no cooperation"
Nadelen: "The crew was very rude"

Voordelen: "Comfortable seats. I chose premium price so no issues at check-in. Staff was fantastic! This was my first WIZZ Air flight. It will not be my last!"
Nadelen: "Boarding did not provide order as everyone crowded to the front. Needs better lines."

Voordelen: "Flight left on time"

Voordelen: "Crew very friendly."
Nadelen: "I had no what so ever notice that an online check in is required during my booking ,therefore i had to pay a 35 EUR fine for airport check in . Moreover , on the way back we had a long delay from Luton to Kosice without informing us about this delay and the reasons ,expected time of flight..."

Nadelen: "Black group seemed to be singled out for more than one bag hand luggage but others were not. They were the only black group on the plane. Others let through with more bags 1ith no question."

Nadelen: "So cheap."

Nadelen: "The approach of you, all together, should improve, be friendly, more can do attitude...Was not good at all, think to fly again with Wizz or NOT!"

Nadelen: "When I went to check in an hour before my flight, Wizz charged me and many other passengers an unexpected 40 euro fee. They claimed the fee was for checking in in person---and then they also claimed it was too late to check in online. There is no information in my flight confirmation from Flightnetwork.com, which i purchased on kayak, indiciating that such a fee would be charged. Many other passengers had the same experience."

Nadelen: "There was a delay 1 hr poor service no apology"

Voordelen: "cheap, on time"
Nadelen: "no reclining chairs, no water free"

Voordelen: "The ground crew in Varna were a thousand times better than Luton. Excellent flight and service...even with an hour delay."
Nadelen: "Nothing"

Voordelen: "No food or entertainment on this flight,"
Nadelen: "I found the luggage allowance confusing"

Nadelen: "Basic flight. Rude crew and late flight"

Voordelen: "The weather was nice."
Nadelen: "The boarding was announced 30 minutes before the beginning of the procedure. All the passengers were standing in the queue, without any possibilities to sit down. At Luton there is no connection among the announcements and the actual status of the boarding of a particular plane."

Voordelen: "Seats were perfectly adequate, about what you expect on a budget flight. Flight attendants were very pleasant."
Nadelen: "Boarding involved a long wait standing on the tarmac in the sun."

Voordelen: "Price"
Nadelen: "Despite long delay, there were no announcements by the staff about the delay until we were already almost 40 minutes past our original departure time. No water or food was distributed to the passengers despite the delay. Delay was not wizzair's fault but there was no customer service to speak off."

Voordelen: "I like the bubbly upbeat attitude of the flight attendants interacting excellently in English and other languages and also how they dealt with an angry passenger."

Nadelen: "Seats far too small and uncomfortable."

Voordelen: "we landed safely"
Nadelen: "need entertainment system. need complimentary drinks and snacks need comfortable seats"

Nadelen: "Air conditioning at the gate"

Voordelen: "All was ok"
Nadelen: "Flight delayed and slow boarding"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "I missed my flight and Vueling was not helpful"

Voordelen: "No comment"
Nadelen: "No coment"

Voordelen: "Very friendly staff"
Nadelen: "Food selection was not available"

Voordelen: "The crew is great"
Nadelen: "The seats doesn’t move forward nor backwards"

Nadelen: "The boarding process could be better"

Nadelen: "They asked me to store my suitcase in an overhead bin at the front of the plane as they had run out of space so I complied. When it was time to disembark, someone had stolen my suitcase. I have not located it since and the customer service from Vueling is horrendous - they keep running me around to different departments and sending automated responses, refusing to answer my questions."

Voordelen: "standard flight without any unexpected events except 30 minute delay."
Nadelen: "30 minutes delay."

Voordelen: "Amazing and helpful crew"
Nadelen: "Long delay and inefficient boarding for people with digital boarding pass"

Nadelen: "When we got to the airport, the gate info wasn’t on the screen. We found a seat and waited until the time it said the info would be available. When the info was available, it said the gate was closing in 10 minutes. You have to pay for everything. I ordered a meal, but there must have been a language barrier because the stewardess sold me a meal and extra sandwich, when I only wanted one. The seats don’t recline."

Voordelen: "Everything is good"

Nadelen: "We had to wait for someone... Couldn't leave with out them. Departed an hour late."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "I missed it because of shitty transportation in Paris"

Nadelen: "Late flight. Delay not announced. Late luggage too"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Flight was almost 4 hours late which caused us to miss our next flight. The only compensation given was a 6 Euro snack voucher per person. Worst flying experience of my life."

Nadelen: "Late. Long wait for baggage. Not very friendly crew."

Voordelen: "Great crew fromFCO to AGP. The head cabin attendant was amazing and very friendly and professional."

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "arrived at airport to find flight cancelled - I needed to get to exhibition that day - and, after long queue, discovered we had alternative flight late that night. Today I hear my saturday late flight has been re-scheduled for tomorrow - with no intervening email saying the saturday re-scheduled flight was re-scheduled itself....if you get me. On a good note, it looks like I'm going to get a full refund. If they had arranged for me and my son to get there by another means - business class?, another airline?? - then I'd be impressed"

Nadelen: "App info and service poor. Gate closed more than 30 mins before flight while flight was delayed according to the AP status. Would not fly with Vueling again."

Voordelen: "On time departure"

Voordelen: "It was comfortable, clean and efficient."
Nadelen: "The crew didn’t know f they had any vegan food."

Voordelen: "Alles op tijd"
Nadelen: "Te weinig plaats voor de benen"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "No food, no entertainment,no place for legs,late boarding"

Voordelen: "Left on time !"
Nadelen: "Could not buy a beer as they “ran out” of alcohol! Cramped seats and could not position myself comfortably as just no leg room."

Nadelen: "It was so uncomfortably cramped on the back row that my knees were numb by the end of the flight. I am tall but not ridiculously so. I think there should be minimum standards for legroom that exceed what was available on this flight."

Nadelen: "No entertainment, seats did not recline, minimal leg room"

Voordelen: "Even though the flight was delayed they made up time in the air."
Nadelen: "Seats are very close together so not good for long haul flights. Not entirely comfortable. ."

Voordelen: "Geweldig! Het was een rustige vlucht. Zowiezo heel krap. Maar het was rustig"
Nadelen: "Niks!"

Nadelen: "small plane delayed both ways no information as to why. Rude staff"

Nadelen: "Het is heel krap om te zitten. Maar de prijs was goed. I guess you get for what you paid. Het was niet slecht."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Adjusting the air cabin pressure"

Nadelen: "Seats were so small we could hardly fit. Airplane was extremely hot inside. No leg room at all for 5he middle seat and window seat passengers."

Voordelen: "Everything"
Nadelen: "Xx"

Voordelen: "Plane smelled terrible.. nothing complimentary."

Voordelen: "The seats were okay"
Nadelen: "Boarding took forever."

Voordelen: "Better than expected. Great all around. Would use them again."
Nadelen: "Nothing. Everything went smooth and no problems at all."

Voordelen: "It was fast"
Nadelen: "A bit cramped in seating"

Nadelen: "the flight was extremely late leaving Palermo which made my wife and I mis-connect in Rome. This was unacceptable since there were no weather issues. The plane was just a few minutes late arriving into Palermo, but it was extremely late leaving for Rome. There didn't seem to be any sense of urgency to get the plane boarded. People were boarding the plane up to 45 minutes after the plane should have departed. I will try to plan better and use Ryanair in the future."

Voordelen: "Stewardess great and so too wheelchair provider"
Nadelen: "Charging possible only in first three riws"

Nadelen: "airfcraft seats were old and uncomfortable ."

Voordelen: "The crew was polite and boarding was efficient"
Nadelen: "Security at the airport"

Nadelen: "Not much leg room."

Nadelen: "they left my lugage the delayed the flight for 2 hours, terrible services"

Nadelen: "Good"

Nadelen: "I was forced to check in my carryon bag because it was over 3 kg. So I checked in my baggage two full hours before departure and the layover was three and half hours. There should be no reason why my bag didn't make it on the plane and yet it did not make it on."

Nadelen: "Delay for 21/2hours"

Voordelen: "Crew and personnel were very friendly. On time and bags arrived as promised."
Nadelen: "Nothing is on the house - even coffee on the flight is 3 euros. Seats are very very close together - virtually no leg room"

Voordelen: "Everybody was relax and content"
Nadelen: "Toilet"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Aeroplano"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Nadelen: "The seats could have been more comfortable. Lots of people were separated from their party because they refused to pay to book their seats. One man had two small children and his wife was seated in the rear section. Some common sense when organising seat allocation please!!"

Voordelen: "nothing canin was good"

Voordelen: "nothing."
Nadelen: "My wife was not allowed to board the flight. because her passport expires in april, we was told by ryanair in a phone call that this would not be a problem,then when she tried to board she was refused. thanks ryanair you cost us a lot of money and caused a lot of stress. you just lost another customer. why not make it clear that a person needs 90 days on their passport if you are going to enforce these purile rules."

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Nadelen: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."

Voordelen: "Crew very friendly, helpful and professional."
Nadelen: "The one and a half hour delay in taking off, especially the part where we were made to wait outside in the rain for about 10 minutes before being allowed to board. (This is not to reflect in any way on the cabin crew, who were wonderful)"

Nadelen: "wederom vertraging"

Voordelen: "Just the Flight crew...They were ok..."
Nadelen: "They kept saying my suitcase didnot fit the overhead compartment. I saw so many people with the same size bag...that didnot pay. I flew from Rome to Greece, back to Rome and, Lisbon Back And forth. I will think twice next time...When I fly to Europe next year..Flying Ryanair."

Voordelen: "Staff were fine."
Nadelen: "Paid for legroom, there was none!"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "very late"

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Voordelen: "Late departure from Dublin as expected But it was 30 min, anyways the flight made up time and only arrived 5 minutes late. The staff were very helpful also"
Nadelen: "The new slimline seats are very uncomfortable when seated for anything longer than an hour, the cushioning is very light and the angle of the seat is not as comfortable as the old ryanair seats. Also there was a long delay in Ciampino at the baggage belts considering the airport was empty - i know this is more a problem with the Airport but ryanair would surely have enough pull to get this sorted."

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Nadelen: "They charged €55 for checking in at the airport, and wasted even more time schlepping between different counters with handwritten paper slips. it would be cheaper and more efficient to just have a mechanised checkin process. It's not clear who benefits from this expensive and annoying rigamarole."

Voordelen: "Fell asleep and was not woken up. Good flight"

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "The flight was comfortable enough for a short haul flight. Hostesses were fine I didn't have the need to deal with them tbh not very happy looking"
Nadelen: "Delayed. This happens so it's fine. We get to the gate to then have to load our own non priority bags on the baggage carriage ourselves with people pushing others off the back side (accidentally). That was not well orgakised at all. I don't understand why we have to pay to sit together? Seat here available to have people sit together. It's a terrible money making tool especially if you have older children who are nervous flyers it means you have no choice but to pay which is unfair"

Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"

Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Nadelen: "They could have had some kind of entertainment but the price was cheap."

Voordelen: "erg vriendelijk personeel"

Nadelen: "Terrible customer service."

Nadelen: "Have to take the bus from aircraft to terminal."

Voordelen: "Personeel vriendelijk, over het eten kan ik geen oordeel geven omdat ik niets gekocht heb. Vandaar de lage beoordeling"
Nadelen: "Er was niets wat ik niet leuk vond"

Nadelen: "The sits"

Lees meer over easyJet
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die naar naar Rome vliegen

Vliegmaatschappijen die naar Rome vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten naar Rome

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn verplicht aan boord. Deze worden uitgereikt op vluchten naar Rome

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten naar Rome

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten naar Rome

Boek goedkope vluchten naar Rome

Actuele deals voor retourtickets

5-9
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
8-9
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
FCO - EIN
28-8
za
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
5-9
zo
direct
Ryanair
2u 10m
CIA - EIN
25-8
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
1-9
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
FCO - EIN
5-9
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
6u 50m
EIN - FCO
8-9
wo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 05m
FCO - EIN
5-9
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
8-9
wo
direct
Ryanair
2u 10m
CIA - EIN
23-8
ma
direct
Vueling
2u 10m
AMS - FCO
4-9
za
direct
Vueling
2u 40m
FCO - AMS
15-9
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
22-9
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
FCO - EIN
9-10
za
direct
easyJet
2u 25m
AMS - FCO
10-10
zo
direct
easyJet
2u 30m
FCO - AMS
22-8
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
29-8
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
FCO - EIN
28-8
za
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
30-8
ma
direct
Ryanair
2u 10m
CIA - EIN
15-8
zo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 05m
EIN - FCO
30-8
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
6u 50m
FCO - EIN
5-9
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
13-9
ma
direct
Ryanair
2u 10m
CIA - EIN
8-8
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
11-8
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
FCO - EIN
30-8
ma
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
13-9
ma
direct
Ryanair
2u 10m
CIA - EIN
29-8
zo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 05m
EIN - FCO
3-9
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
4u 45m
FCO - EIN
25-8
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
29-8
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
FCO - EIN
25-8
wo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 05m
EIN - FCO
30-8
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
6u 50m
FCO - EIN
28-8
za
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
6-9
ma
direct
Ryanair
2u 10m
CIA - EIN
10-9
vr
direct
Vueling
2u 10m
AMS - FCO
13-9
ma
direct
Vueling
2u 40m
FCO - AMS
10-9
vr
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
17-9
vr
direct
Wizz Air
2u 05m
FCO - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

5-9
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
18-8
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
30-8
ma
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
29-8
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
29-8
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
22u 15m
EIN - FCO
2-9
do
direct
Vueling
2u 10m
AMS - FCO
25-8
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
28-8
za
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
12-9
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
5-9
zo
direct
easyJet
2u 20m
AMS - FCO
5-9
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
15-9
wo
1 stop
Ryanair
14u 00m
EIN - FCO
30-8
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 25m
EIN - FCO
11-8
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
5-9
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
5-9
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - CIA
26-8
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
24u 50m
EIN - FCO
25-8
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
15-9
wo
1 stop
Ryanair
22u 20m
EIN - CIA
1-9
wo
direct
Vueling
2u 10m
AMS - FCO
Toon meer resultaten

Recente binnenlandse vliegdeals

14-9
di
direct
Ryanair
1u 25m
CTA - FCO
21-9
di
direct
Ryanair
1u 15m
FCO - CTA
25-8
wo
direct
Ryanair
1u 25m
CTA - FCO
31-8
di
direct
Ryanair
1u 15m
FCO - CTA
6-9
ma
direct
Ryanair
1u 25m
CTA - FCO
8-9
wo
direct
Ryanair
1u 15m
FCO - CTA
26-8
do
direct
Ryanair
1u 25m
CTA - FCO
27-8
vr
direct
Ryanair
1u 15m
FCO - CTA
25-8
wo
direct
Ryanair
1u 25m
CTA - FCO
30-8
ma
direct
Ryanair
1u 15m
FCO - CTA

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas