Vind goedkope vluchten naar Lissabon

LIS

Vind goedkope vluchten naar Lissabon

Doorzoek honderden reiswebsites tegelijk voor vluchtdeals naar Lissabon. Combineer je vlucht + hotel en bespaar!

Retour
Economy
Boston (BOS)
Lissabon
vr 30-7
vr 6-8
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |
Voeg hotels toe
Er zijn reisbeperkingen naar Lissabon. Meer weten
Blijf op de hoogte en ontvang e-mail updates wanneer reisbeperkingen worden gematigd in Lissabon.

Handig om te weten

Laagseizoen

januariBeste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 4%.

Hoogseizoen

juliPopulairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 6%.

Gemiddelde prijs retour

€ 132(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Topdeal retour

€ 44of minder

Topdeal enkele reis

€ 26of minder

When to book flights naar Lissabon

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

Tips voor het vinden van goedkope vliegtickets naar Lissabon

  • Op zoek naar goedkope vliegtickets naar Lissabon? 25% van onze gebruikers heeft tickets naar Lissabon gevonden voor de volgende prijs of minder: Vanuit Eindhoven € 26 enkele reis - € 35 retour, vanuit Amsterdam € 66 enkele reis - € 88 retour, vanuit Rotterdam € 61 enkele reis - € 93 retour
  • Boek minstens 4 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in juni, juli en augustus. De goedkoopst vliegmaand naar Lissabon is januari.
  • Vul je favoriete vertrekluchthaven en reisdatums in in het zoekformulier hierboven en bekijk direct de meest actuele vliegdeals voor Lissabon.

Veelgestelde vragen - Vliegticket boekingen naar Lissabon

Welke vliegmaatschappijen hebben naar aanleiding van COVID-19 flexibele annuleringsvoorwaarden voor vluchten naar Lissabon?

Welke vliegmaatschappijen hebben naar aanleiding van COVID-19 sociale afstandsmaatregelen genomen voor vluchten naar Lissabon?

Hoe lang duurt de vlucht naar Lissabon?

Wat is de goedkoopste vlucht naar Lissabon?

Welke vliegmaatschappijen vliegen naar Lissabon?

Hoe ver ligt het vliegveld van Lissabon vanaf het centrum van Lissabon?

Hoe heet de luchthaven van Lissabon?

Kan ik naar Lissabon vliegen? Zijn er bij aankomst in Lissabon reisbeperkingen?

Kan ik naar Lissabon vliegen zonder bij aankomst in quarantaine te moeten?

Moet ik een coronatest (Covid-19) doen voordat ik naar Lissabon vlieg?

Kunnen mensen die gevaccineerd zijn naar Lissabon reizen?

Welke andere beperkingen naar aanleiding van het coronavirus (Covid-19) zijn er in Lissabon?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets naar Lissabon?

Hoe helpt KAYAK's vliegticket prijsvoorspellingstool mij bij het vinden van het juiste moment om een vliegticket naar Lissabon te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten naar Lissabon?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek naar Lissabon?

Top 5 airlines voor vluchten naar Lissabon

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Gemiddelde score op basis van 5.373 beoordelingen
7,2
Boardingsproces
7,2
Comfort
7,9
Personeel
6,6
Entertainment
6,9
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Voordelen: "Yes"

Voordelen: "NOTHING.....................TAP AIR PORTUGAL CANCELLED THE FLIGHT WITHOUT PREVIOUS NOTIFCATION. I HAD CHECKED IN ONLINE, HAD THE APP ON MY PHONE WITH MY MOBILE NUMBER AND EMAIL...................NO ONE ADVISED. i SHOW UP AT AIRPORT AND NO ONE TAKES RESPONSIBILITY..............DREADFUJL AIRLINES"
Nadelen: "EVERYTHING...................THEY HAVE NO CUSTOMER SERVICE. THIS WAS FOR A BUSINESS CLASS TRAVEL.................JUST IMAGINE WHAT A NIGHTMAORE THIS WAS FOR ECONOMY TRAVELING PASSANGERS"

Voordelen: "All was well from checking in to baggage claim."
Nadelen: "A delay of about 20 mins"

Nadelen: "More newer movies and better main course."

Nadelen: "Flight was so delayed we missed our connection."

Voordelen: "The crew"
Nadelen: "Be on time and that they dont loose my bags! Wait for and extra 2 hours in the arrival airport because of the lost"

Nadelen: "Ok"

Voordelen: "the crew was very helpful and friendly"
Nadelen: "The Lisbon airport could have more places with working electrical plugs or USB ports in order to charge devices while waiting for your flight."

Voordelen: "Crew service was excellent, food even hetter"

Nadelen: "Plane was full thus carry on roller bags had to be checked- big security concern re theft"

Voordelen: "There was a major problem with my booking and I went through almost 2 hours or stress thinking I would not be let on the flight. This has never happened with Kayak. But it was really bad. TAP insisted they could not book me on as Azores Airlines from Pinta Delgado to Toronto was not booked for me. I had to call bothe airlines. With no help from the desk. I finally got both to confirm and at the last minute was allowed on the flight. I chose this route to have a nice couple of days in Portugal and I will have. But the flight start was really upsetting."
Nadelen: "I like Kayak. But am very concerned about booking through in the future with this treatment."

Voordelen: "loved the pillow and the blanket and the movie options"

Voordelen: "Overhead luggage space"

Voordelen: "Frendly"
Nadelen: "Nothing"

Nadelen: "I was dehydrated because I could barely get enough water to drink"

Voordelen: "The service appeared to be good but everything was rationed"

Nadelen: "Not getting new business configuration"

Voordelen: "The crew was great. Happy crew is a fun crew to be around."

Nadelen: "Delay one hour"

Voordelen: "The staff"
Nadelen: "Late takeoff. Late arrival. Had to run thru the terminal to catch the next leg. Lost luggage."

Voordelen: "Nice and clean aircraft, snack on the way to Lisbon"
Nadelen: "Cramped seats (very),"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "I paid for the upgrade to business class and is like wasting money, the seat on business class was not working good"

Nadelen: "Bags didn’t arrive"

Voordelen: "Modern airplane"
Nadelen: "1h late. Non reclining seats."

Voordelen: "The stewards and stewardessen were very professional and friendly"

Nadelen: "I did not like although my ticket had luggage allowance, TAP made my wife and I pay twice. Of course to pay needed endless and senseless wait and paying booth."

Voordelen: "Fast boarding"
Nadelen: "Had to wait forever to find out Gate Number."

Voordelen: "I got to Lisbon on time."
Nadelen: "just another bus ride"

Voordelen: "Easy trip from London"
Nadelen: "Not sure what was in the sandwich."

Voordelen: "Price"
Nadelen: "Seat comfort"

Voordelen: "Service wonderful"

Nadelen: "1. Food. I think that sandwich and juice are not enough for 3 hours flight that costs 130 euros. 2. Departure time. The flight was delayed for more than 1 hours. When we arrived at Schiphol it was night already and trains to towns around were super rare. So we came in home at 3 a.m. instead of the planned 1 a.m."

Voordelen: "very rude empoyees at check in"

Voordelen: "The flights was conducted safely and professionally."
Nadelen: "Minimal legeoom on the Airbus A319; several inches less than on the next TAP leg to BCN."

Voordelen: "Comfortable seat"
Nadelen: "No lounge airside at Lisbon airport, no shops open that early in the morning"

Nadelen: "My reservation was cancelled."

Voordelen: "I lost my luggage from Rome to N.Y . I definitely will not recommend and I will tell all the people in social media.The worst pilot I don't think you should put a risk you life with student pilot."

Voordelen: "The staff and no delays. Checking in , great customer services and she was vey efficient."
Nadelen: "The uncomfortable seats ."

Voordelen: "Professional and comfortable"

Voordelen: "Everything was good"
Nadelen: "I enjoyed flying with tap"

Voordelen: "They fed us and provided good entertainment. Seats have plenty of room and are comfortable."

Voordelen: "The seats were pretty comfortable and the crew was excellent."
Nadelen: "There was no entertainment and the food wasn't good."

Nadelen: "The flight was 45 min late and nobody seemed to bother about it"

Voordelen: "TAP and the personnel from TAP were fantastic."
Nadelen: "The Dutch/KLM gate agents were horrible. I was treated rudely and unprofessionally."

Voordelen: "Quick boarding. Crew is great."
Nadelen: "Schiphol delays everyone's life."

Voordelen: "Their system updates you with messages on gate changes and times. Staff is very friendly and professional. Planes are clean and seem well maintained."

Voordelen: "The worst entertainment system I've seen."

Nadelen: "NO Options for vegetarians. main curse and snacks were with meat."

Nadelen: "Sity no good"

Voordelen: "The crew was great!"

Nadelen: "Nether the Dutch government or the Greek government is allowing Americans into their countries, yet Transavia refuses to refund my ticket money. That is the height of abysmal, disrespectful, if not criminal service. Effectively, they stole my money."

Voordelen: "Schiphol was as busy as I’ve ever seen it even at 5am in the morning, but the combination of efficient systems and good natured staff throughout made everything flow very well. This good nature and friendliness was extended into the flight crew who were great. Unfortunate that the flight was delayed by an hour, but I understand this was no fault of the airline or crew. I just made my connection in Lisbon, so all was well. I’d also like to mention the helpful lady at bag drop. A nice reception is always appreciated."
Nadelen: "More updates from the flight deck during the delay would have been nice, but overall I was impressed and would certainly fly with that airline again."

Nadelen: "I arrived 45 minutes before boarding, they refused to let me on the plane because they had closed the registration process. I had to buy another ticket"

Voordelen: "The flight was fast and boarding was easy. There was plenty of overhead room"
Nadelen: "The seats are super uncomfortable and the leg room is poor."

Voordelen: "alles op tijd en vlot, niks overbodig"
Nadelen: "zoals altijd de prijs, maar was ok"

Voordelen: "Just good all around"
Nadelen: "Water for free. I prefer airlines where I can drink my own one or two beers ;-)"

Voordelen: "Yes"

Voordelen: "Helpful crew. Clean modern plane"
Nadelen: "Charging $ for everything, wouldn't fill a water bottle for me. Strict carry on policy was too restrictive"

Nadelen: "The flight was perfect the only thing that concerned me was that two female passengers were allowed into the cockpit about thirty minutes prior to landing and stayed in their for the duration including landing. Did not know that that was allowed. Other than that it was perfect."

Nadelen: "Weinig informatie. Veel eten en drank op tijdens de vlucht."

Nadelen: "De vlucht was een uur vertraagd maar de melding daarover kwam pas een uur voor vertrek. Check-in en boarding vond plaats op de eerst gecommuniceerde tijden en daarom kwam ik bijna te laat. Slecht geregeld. Had een sms verwacht."

Nadelen: "Flying on time"

Voordelen: "Vlogen naar Lissabon samen met ons nichtje van 16. Was kennelijk aan de late kant met online inchecken want konden niet meer naast elkaar zitten. Toen we aan board stapten vroeg ik aan de steward of de kist vol was of dat er nog een mogelijkheid was om iets te veranderen waardoor we toch met z'n drieën naast elkaar konden zitten. We zitten helaas vol, antwoordde hij. Toch kwam hij een kwartiertje later met het bericht dat er voorin toch drie vrije plaatsen naast elkaar waren, top!"

Nadelen: "Niets"

Voordelen: "Alles was prima in orde, behalve dat ik moest betalen voor overgewicht van mijn handbagage...Ik moest medcijnen en medische apparatuur terugnemen naar huis en kon niet anders...."
Nadelen: "De externe service provider van assistentie krijgt een dikke onvoldoende..3-4 hulpbehoevende passagiers, waaronder ik, hebben meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand met een rolstoel kwam opdagen"

Voordelen: "I’m so thrilled at Transavia’s expansion to new routes like Beirut. This is the second time I traveled to Beirut since November and I noted a marked improvement in the quality of service on the ground."
Nadelen: "It’s still a discount airline trying to squeeze money anyway they can."

Voordelen: "Klantvriendelijk en op tijd"

Nadelen: "Delayed 2 hours"

Voordelen: "Quick boarding and friendly crew."
Nadelen: "Only being able to carry on one bag even though some people had 2. There was plenty of room in the overhead bins."

Voordelen: "Crew was professional. We did not have food on the flight nor used the entertainment."
Nadelen: "There was a huge lad beside us and the seats & legroom are less than we would like. The huge lad made it uncomfortable Bob"

Voordelen: "New plane, comfortable and the staff is nice"
Nadelen: "Even a small plastic bag with McDonald's in it is considered a hand luggage! The staff need to be in more control of the travelers - we had one & a half hours delay because a traveller wanted to change seats and didn't sit down."

Voordelen: "Zeer vriendelijke hostesses !!!"

Voordelen: "Prima"
Nadelen: "30 min vertraging vanwegen drukte op Schiphol"

Voordelen: "Vriendelijke hostesses !"

Nadelen: "It didn’t happen."

Voordelen: "Keurig, zoala het hoort."
Nadelen: "Niet het meets gezond teen op het menu: te Brel suiker, TW veer zoutige happen."

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Voordelen: "Snelle security en boarding"
Nadelen: "Bagagedrop-off duurde ruim 1 uur, ook al was reeds ingecheckt online. Consumpties in vliegtuig onder de maat voor gevraagde prijs"

Voordelen: "pleasent crew. good pilot."

Nadelen: "Came a bit late but the frontdesk said we could still check in with our luggage. After that disaster ensued, staff was slow and eventually missed out flight due to poor communication,."

Nadelen: "bad seats. too narow"

Voordelen: "That it was a short flight."
Nadelen: "Old interior. no legroom, American credit card doesn't work to purchase anything. Bad coffee, but flight crew was excellent."

Voordelen: "The crew was so nice and genuinely kind."
Nadelen: "We loved it all."

Voordelen: "Thank you for being kind and helping us board efficiently. Nice, easy flight."

Voordelen: "weather cancellation...very accomadating"

Nadelen: "Every thing"

Nadelen: "Late arrival, no leg room, high price for flight change - 30%"

Nadelen: "Pisa ariport was een ramp. Veel te druk. Urenlange wachtrij. Kan Transavia verder niet veel aan doen maar het gaf wel stress."

Voordelen: "We were disappointed that there were no kosher food options for purchase on flights in and out if Israel. This would be a welcome addition to your service."

Voordelen: "Het personeel was aardig en behulpzaam. De sandwich op de terugweg was van een uitstekende kwaliteit."
Nadelen: "Het eten op de heenreis en op beide reizen vond iktoch wel dat ik wat krapjes zat.. Ik ben 1.82"

Voordelen: "Tja dat is eigenlijk onder de maat."

Voordelen: "customer service, price"

Nadelen: "When we booked there was no information about fees for checked bags. I tried to Ck in online and pay for our bags then but the payment didn't go through. At the airport they charged me even more than it would have been online. The bags cost more than our seats. We should have been told!!"

Nadelen: "There is so little legroom, that I my legs had to be in the isle all the time and I had to get up every time the cart needed to pass."

Voordelen: "Fine flight. No frills. Friendly service."

Nadelen: "Menu.aan boord te beperkt en ongezond"

Voordelen: "Gate attendant checked us in with a smile! Super courteous, friendly and professional! Plane was super clean and tidy too!"
Nadelen: "Wish a small cup of water would have been available to take some headache meds...3 euros for water, now I really have a headache!!!"

Voordelen: "Flight was quick"
Nadelen: "Flight was delayed and we stayed on the plane waiting for almost 2 hours."

Voordelen: "On time, smooth and professional"
Nadelen: "Nothing - the best part of this flight is that is so short :)"

Voordelen: "On time"
Nadelen: "Charles dGaul airport security was redundant and slow. A more cohesive flight change would have been better."

Nadelen: "Vertraging"

Voordelen: "Crew were funny"
Nadelen: "Slow boarding, having to stand in line and wait for the plane without being able so sit down. Flight was late also"

Voordelen: "Mijn 7 jarige zoon zat in zijn eentje. Bizar dat Easyjet niet automatisch gezinnen bij elkaar zet. Vrouw en dochter op rij 1, zoon en vader op 21 en 22. Echt not nooit zo’n slechte ervaring gehad op een vlucht"

Voordelen: "We got to Lisbon in one piece. Comfortable during the flight. Well behaved neighbouring passengers."
Nadelen: "Although the flight is actually good, my overall experience is still poor due to the boarding crew at the gates. If anything I want to make an official complaint on how poor the services were towards other passengers and us. I will do this in the week."

Voordelen: "The crew was unprofessional and the flight was delayed for 3 hours"
Nadelen: "The crew to have better training and for the plan to be on time"

Nadelen: "Both flights there and back we're delayed in total about 4hours and when you're away for a wkend that's a long time!! I've flown with other companies over the last few years and times have been spot on!"

Voordelen: "I was very impressed first time user and will use again"

Voordelen: "Staff were all frjendly"
Nadelen: "The plane came in early and we boarded on time but didn’t take off until 22;25"

Voordelen: "All the rest was fine I was happy with you service"
Nadelen: "The delay in on way going and coming back the only issue"

Voordelen: "We zijn op tijd vertrokken, het was een vlotte vlucht (3u45)"
Nadelen: "Er zijn geen dingen die ik vervelend vond, al zou ik het als EasyJet Plus lid wel fijn vinden om ook tijdens de vlucht iets van mijn lidmaatschap te merken, zoals bijvoorbeeld een gratis blikje fris, nootjes o.i.d."

Nadelen: "Male flight attendant on Easyjet physically hurt me, invading my personal space multiple times and touching me while I slept. Under NO circumstances is it appropriate for flight attendants to physically jab at passengers, especially given the power imbalance in this case of a white male flight attendants being physically inappropriate with women of color passengers. I will not be flying with Easyjet again and will tell everyone I know of my experience with Easyjet's physically invasive, inappropriate staff."

Nadelen: "Ridiculously hot in the airplane before departing"

Voordelen: "Aardige man die hielp bij aanschaffen van een horloge. Top dat jullie dit zo doen, zo snel en makkelijk feedback vragen. Heeft indruk gemaakt."

Nadelen: "An hour late without excuses and a 50 min wait for the luggage. Ridiculous!"

Voordelen: "Niks. Kost weinig, je krijgt nog veel minder. Toch?"
Nadelen: "De automatische stoeltoewijzing is klantje pesten. Heb je samen geboekt wordt je uit elkaar gehaald. Niet omdat er geen plek is, maar gewoon omdat het kan. Pesterij. Boarden: je word zo snel mogelijk de gate in geveegd en dan mag je daar wachten tot het blijkbaar echt nodig was dat je er was."

Nadelen: "Didn’t even get to take this flight due to our first EasyJet flight being delayed."

Voordelen: "Everything went to schedule and the crew dealt with an illness emergency without fuss and I am sure more than half the passengers never knew about it."

Nadelen: "One hour delay"

Voordelen: "That I could buy a ticket on the day (EasyJet said they were sold out at the desk but Kayak had one online - well done Kayak)."
Nadelen: "The queue to check in that was caused partly by weighing cases for the cargo hold and trying to charge extra at a higher 'desk rate' forcing people to either pay the desk rate or open their bags and transfer stuff to their carry on bag. The lack of room for carry on bags, requiring that some bags be transferred to the hold (caused by the above 'luggage transferring fiasco). The two people at the desk with a queue of hundreds waiting to check in. The one hour delay in the flight. The marathon walk to the other end of the airport to board the plane."

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "The plane had a hole in the wing. we sat for an hour on our sits till we got an engineer to look at it and put sticky tape. It was very stressfull flight. we couldnt go to the toilets while we were sitting on the tarmac for 1 hr"

Voordelen: "Usual practical easyJet service."
Nadelen: "Long queue for passport control in Basel. What's going on with that?"

Nadelen: "No notice of delayed flight, food was rushed and plane very dated"

Voordelen: "The fact that I landed"
Nadelen: "It was awful no leg room no air worst plane ride of my life"

Nadelen: "Flight 1.5 hour delay"

Nadelen: "Veel turbulentie, en vreemd dat ze voetbalsupporters toelaten met blikken bier in de gate"

Voordelen: "vlucht en alles wat daarbij hoort prima"
Nadelen: "jammer dat link van Kayak niet werkte"

Voordelen: "Forget the flight, think where you’re heading!! Old Lisbon, Chiado, is well worth a visit. Almost seems like time stopped with all the architecture. People are friendly and not too pushy while selling you intems. Well worth a visit as a city break. B&B €25 for two per night!!"
Nadelen: "What would you expect from a great name? Still have to be disappointed! But while in Lisbon learn some words in Portuguese. They’re essential. If they see that that you’re making an effort, they’ll appreciate it more. Speak in foreign and straight away your price rises!"

Nadelen: "late departure"

Nadelen: "They didnt give me to carry laptop bag too. Only one hand carry include."

Nadelen: "Ik moest rennen naar de gate omdat de schermen te laat waren. Er waren meer reizigers die onvriendelijk gewezen werden op het feit dat ze “te laat” waren."

Voordelen: "I like the ease of this airline"

Nadelen: "Schiphol is eigenlijk te groot. Alles kost veel tijd. Vlucht was half uur te laat"

Nadelen: "Bus ticket sold on plane was quite restrictive and left every 50-60min not every hour as stated onboard."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "I received a flight delay notification saying that my flight is delayed by 37 minutes. But I still did arrive airport 2 hours before my flight, checked bag On time and went through security clearance 1.5 hrs before. The gate number was not assigned and later I found out that my flight took off on time. So I had to come out by front desk and rebook the flight to different airport which cost my extra taxi fare half day and too much Hassel. Never ever flying again in easy jet."

Voordelen: "Nothing special to mention"
Nadelen: "No luggage room above our head, we had to leave our luggage somewhere else far from our seats and the crew should help us promptly to get those luggage back but no, we had to get it ourselves and had to wait till the very end after all the other passengers have already got off the plane. Not fair on us when we were sat next to exit but had to anxiously wait. Shame!"

Nadelen: "Easyjet behandeld je als vee. Je hebt als passagiers niets te vertellen en als je protesteert beroept het personeel zich op policy. Handbagage is zo'n policy. Elke keer moet je je handbagage achterlaten bij de trap en als je dan in het vliegtuig komt zie je overal lege vakken."

Nadelen: "Luggage was damaged hard. Can't reach support online or offline (Tel). I tried to reach today via Facebook page message"

Voordelen: "Staff were pleasant, eager to help, efficient. Flight arrived early."
Nadelen: "A long time standing waiting for boarding - no seats."

Nadelen: "Delayed"

Nadelen: "Plane was full of young party goers on their way to some vacation spot in Croatia. They partied on the flight, drinking, listening to loud music, standing in the aisle the entire flight, being obnoxious, loud and disrespectful to other passengers. Crew did nothing to stop this behavior."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "2 hours delayed"

Voordelen: "The online booking & check in saved time. Process from baggage check in to boarding were smooth & hassle-free. That's what I need for a short flight. Will recommend to my brother when he & his wife travel to Europe end of this year"
Nadelen: "No time so approached the counter staff at the airport about baggage hold, info provided was not complete. Luckily found some time to double check online, saved €€€ on baggage hold. Also, pls ignore rating on the food & entertainment, there were none. Overall, experience good enough for my short flight."

Nadelen: "i was told by Easyjet that no flight for me on that day. I had flight from lisbon to frankfurt also. The customer suggested to buy ticket of TAP portugal which I did. Told to apply for compensation by email. Please help me in this regard. It was bad experience."

Nadelen: "Nos antendieron mal en el aeropuerto , mucha negligencia . No nos decían nada hasta la puerta de embarque . Consideró uno de los peores servicios brindados ."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Flight due at 1550. At 1500 boards said now boarding. The plane hadn't even landed! Kept waiting over an hour in airless crowded room with no seats. Silly notices about wonderful easyJet service on screen added to insult. Eventually took off 1625. Crew said sorry for 10 minute delay - actually 35 minutes."

Nadelen: "Drink /food trolley didn't make it to row 18 during the flight"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Why the crew disnt tell us at the check in desk that we are not allowed to bring ladies hand baggage. If they told us at the first place. We could put our stuffs in our luggage. Does easy jet try to earn more money???!??"

Voordelen: "Everything worked out fine for me because I arrived early and went through the process. Checked my bag and went through security to hop on the plane."

Voordelen: "Helpful crew. Quick flight."
Nadelen: "No gate assignment until right before boarding. Chaotic,especially when you don’t know the airport or airline."

Nadelen: "Get what you get with discount airline, but booking, travel, arrival went without a glitch"

Voordelen: "Fast and esay"

Nadelen: "We never got there"

Voordelen: "The crew was nice and friendly."
Nadelen: "The plane was extremely dirty, almost disgusting!"

Nadelen: "I missed the flight and was not allowed to board even though there was time"

Voordelen: "N/A"
Nadelen: "The flight was delayed, then we loaded onto an airport bus where we stood, sweating, for about 10 minutes before the bus left. Once we got on board it took forever for people to be seated, and some people were having their seats switched and others couldn’t find anywhere to put their luggage."

Nadelen: "Ticketing should have been better. They didn't have my name and couldn't print my boarding pass. I almost missed my flight, eventhough I was 2 hours early at the airport."

Nadelen: "I was unable to check in online (and I tried multiple times with multiple devices). I got the unhelpful message that I simply couldn’t “check-in at this time.” This left me thinking that I should keep trying. A more specific error message would be more helpful."

Voordelen: "No comment"
Nadelen: "No coment"

Voordelen: "Very friendly staff"
Nadelen: "Food selection was not available"

Nadelen: "Did not get to this flight due to cancellation from the initial flight"

Voordelen: "Seat comfortable, crew do their best"
Nadelen: "be on time!!"

Voordelen: "Flight delayed, staff provided no info and was generally nasty."

Voordelen: "standard flight without any unexpected events except 30 minute delay."
Nadelen: "30 minutes delay."

Voordelen: "Amazing and helpful crew"
Nadelen: "Long delay and inefficient boarding for people with digital boarding pass"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Pay for all, it's ridiculous for the price of the ticket"

Nadelen: "We had to wait for someone... Couldn't leave with out them. Departed an hour late."

Nadelen: "Late. Long wait for baggage. Not very friendly crew."

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "arrived at airport to find flight cancelled - I needed to get to exhibition that day - and, after long queue, discovered we had alternative flight late that night. Today I hear my saturday late flight has been re-scheduled for tomorrow - with no intervening email saying the saturday re-scheduled flight was re-scheduled itself....if you get me. On a good note, it looks like I'm going to get a full refund. If they had arranged for me and my son to get there by another means - business class?, another airline?? - then I'd be impressed"

Nadelen: "no food no drink all 2 flights"

Nadelen: "App info and service poor. Gate closed more than 30 mins before flight while flight was delayed according to the AP status. Would not fly with Vueling again."

Voordelen: "Boarding was efficient"
Nadelen: "Flights usually delayed Cabin crew are rude specially Lucia who was on the Vueling 08:55 flight from Bilbao to Barcelona on 21/04/2018"

Voordelen: "Alles op tijd"
Nadelen: "Te weinig plaats voor de benen"

Voordelen: "Excellent check in . Before time arrival."

Voordelen: "Muy bueno y tranquilo el viaje"

Voordelen: "Price!!"
Nadelen: "Late a full hour leaving Florence, so late into London."

Voordelen: "Comfortable chairs, clean airplane"
Nadelen: "Flight attendant had a bit of an attitude. Bad day, perhaps."

Nadelen: "No entertainment, seats did not recline, minimal leg room"

Voordelen: "Geweldig! Het was een rustige vlucht. Zowiezo heel krap. Maar het was rustig"
Nadelen: "Niks!"

Nadelen: "small plane delayed both ways no information as to why. Rude staff"

Nadelen: "Het is heel krap om te zitten. Maar de prijs was goed. I guess you get for what you paid. Het was niet slecht."

Voordelen: "Assigned to row 2."
Nadelen: "Checkin took 1 to 2 hours!"

Nadelen: "50 mins delayed with no apology."

Voordelen: "Was given the Exit seat"
Nadelen: "Had to leave my hand luggage at check in because of fully booked flight And had to take out my laptop and carry it throughout the flight without case"

Nadelen: "seats were awful-- very thin cushioning"

Voordelen: "Not one thing"
Nadelen: "The airline staff from check-in to dismissal were a big mess. No info, no help upon cancellation....Nothing."

Nadelen: "Dely and they lost my bags"

Nadelen: "airfcraft seats were old and uncomfortable ."

Nadelen: "Not much leg room."

Nadelen: "Seats uncomfortable"

Nadelen: "they left my lugage the delayed the flight for 2 hours, terrible services"

Voordelen: "Somewhat friendly crew."
Nadelen: "We had to pay extra to check-In our luggage only for Vueling airlines to lose my friends luggage. They did not even make us feel like they would do everything possible to find it and it ruined the rest of our trip. My friend ended having to buy everything from underwear to shoes to clothes. Not only did it take time and energy to find clothes for her but it was very costly. I've flown MANY airlines and have never had deal with lost luggage so I was expecting more from the airline to do everything possible to located it or compensate us for their mistake, especially when we had to pay an additional $50 USD to check-in our luggage (that ultimately ended up lost). I would not recommend this airline."

Nadelen: "I was forced to check in my carryon bag because it was over 3 kg. So I checked in my baggage two full hours before departure and the layover was three and half hours. There should be no reason why my bag didn't make it on the plane and yet it did not make it on."

Voordelen: "Main door closed 10 minutes early; fast luggage retrieval in Prague"

Nadelen: "flight delayed 12 hours"

Voordelen: "Itching"
Nadelen: "Delays. Poor boarding lost luggage"

Voordelen: "The crew."
Nadelen: "The seats."

Nadelen: "The leg room is much too tight. The tall female flight attendant did not seem friendly at all.I watched her and she seemed annoyed at the older Muslim travelers. Her entire demeanor was sour and she did not smile."

Voordelen: "We vlogen terug op tijd."
Nadelen: "Op heenvlucht waren we al aan het taxiën toen ze erachter kwamen dat er 2 passagiers meer dan stoelen in het vliegtuig waren. Prutsers dus. Terug naar de gate, mensen uitladen, wat een gedoe. Beenruimte is echt het kleinste dat ik ooit heb meegemaakt. Dan wordt er ook niet goed opgelet op handbagage en word je rugzak bijzonder onvriendelijk onder je stoel gepropt vanwege te weinig ruimte. Dat was wel m'n enige handbagage, dus waarom mag iemand die teveel mee heeft wel z'n spullen bovenin en ik niet? En waarom moet dat met bruut geweld onder mijn stoel gepropt? Bah, erg onvriendelijk."

Voordelen: "The flight was really fast!"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Nadelen: "Not waiting in the cold for 15minutes before boarding the plane"

Voordelen: "The crew were very welcoming and for a low budget airline, the staff were very professional."
Nadelen: "What let me down was the ryanair ground staff at ponta Delgada airport. I was trying to load up my ticket and the lady at the baggage hall was losing her patience with me a bit, for not printing the ticket out. Also I was charged €40 to check my bag in as I thought I already checked it in online, before I came over here. It's a sad way to end this trip, as its a beautiful island."

Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Voordelen: "Nothing. I never took a flight so bad in my life."
Nadelen: "They could have another line to the people that couldn’t make check-in online, but they prefere to charge you a amount of $55,00 euros. Me and my husband tried to do the check-in online but the system was out off service and than when we tried again, 2 hour before departure, it was no possible"

Voordelen: "The only good thing was it was a direct flight."
Nadelen: "Short version: Avoid Ryanair like you would avoid Herpes. I paid for baggage but got charged again. Desk agent was rude. There was no information provided about what gate or where the gate was. I paid for fast track security and didn't get it. It only got worse from there. Never ever fly Ryanair!"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Communication, comfort, customer service, timeliness"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Nadelen: "the heat in the cabin was unbearable"

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "The take off was very smooth"
Nadelen: "It was a bit too warm"

Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Voordelen: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Nadelen: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."

Voordelen: "Crew very friendly, helpful and professional."
Nadelen: "The one and a half hour delay in taking off, especially the part where we were made to wait outside in the rain for about 10 minutes before being allowed to board. (This is not to reflect in any way on the cabin crew, who were wonderful)"

Nadelen: "wederom vertraging"

Voordelen: "The price"
Nadelen: "Confusing baggage policy. You are told to take your bag to the gate where it will be taken and put in the hold. It is not made clear that this bag must go through security with you and therefore cannot contain liquids. We had to jettison a lot of toiletries. When we got to the gate we were allowed to take the bags on anyway. What is the point of this?"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Nadelen: "De bagage normen"

Nadelen: "I paid for my seats and the ask me to change next to the emergency door, something that i would never choose."

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Voordelen: "My own boarding was went ok"
Nadelen: "What was the most annoying part of the whole experience was the fact that they were other passangers on there school trip. Yes they are just still kids, but from the very start of them boarding, thats when everything just went downhill. The kids was just screaming, shouting, and sprinting into there sits. Even after being told to quite and calm down, all them were still screaming and shouting at the top of there vioces throughtout and non-stop for the whole flight (even after landing and getting into the bus). The worst fact of all is that, there was just far too many of them for everyone to handle (by the flight crew, and the trachers). It was also the first thing in the morning so it’s not like everyone would most likely be well rested already."

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "The captain and fly was nice. Just it is hapenned someone feeld seek and we was weiting for emergency. Our fly was latte 1htoour 50 minutes"
Nadelen: "Additionnal for our fly was late 1hour 50 min we need waiting for the baggage 30 min. When i made check-in i got 2 different seet in difgerent line farroway and lot of another people same me. Mother in lane 21 the son line 9 .Sorry for my English."

Voordelen: "Good flight with no turbulence. Checked luggage came out fast."
Nadelen: "They never gave me a printed boarding pass when I checked in and then once boarding the actual plane outside of WiFi range they made a big deal about not being able to show them a boarding pass. I had already shown two people before. If they needed to see it before boarding the plane then they should mandatorily give you a printed pass."

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Voordelen: "Ship flight"
Nadelen: "Flight was delay, and I don't see crew doing the best to make the people confortable. Or happy to flight"

Voordelen: "Nothing"

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"

Nadelen: "Always delayed and poor services"

Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Lees meer over TAP AIR PORTUGAL
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die naar naar Lissabon vliegen

Vliegmaatschappijen die naar Lissabon vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten naar Lissabon

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn verplicht aan boord. Deze worden uitgereikt op vluchten naar Lissabon

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten naar Lissabon

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten naar Lissabon

Boek goedkope vluchten naar Lissabon

Actuele deals voor retourtickets

24-9
vr
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
26-9
zo
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
22-9
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
8u 55m
EIN - LIS
26-9
zo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 50m
LIS - EIN
29-11
ma
direct
easyJet
3u 10m
AMS - LIS
3-12
vr
direct
easyJet
3u 05m
LIS - AMS
29-8
zo
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
10-9
vr
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
30-8
ma
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
5-9
zo
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
19-11
vr
direct
Vueling
3u 05m
AMS - LIS
22-11
ma
direct
Vueling
3u 00m
LIS - AMS
20-8
vr
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
10-9
vr
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
31-8
di
direct
Transavia
3u 00m
AMS - LIS
7-9
di
direct
Transavia
2u 55m
LIS - AMS
24-9
vr
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
27-9
ma
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
22-9
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
8u 55m
EIN - LIS
26-9
zo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 50m
LIS - EIN
22-9
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
8u 55m
EIN - LIS
24-9
vr
direct
Diverse Maatschappijen
2u 50m
LIS - EIN
30-8
ma
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
3-9
vr
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
10-9
vr
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
13-9
ma
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
10-11
wo
direct
easyJet
3u 10m
AMS - LIS
14-11
zo
direct
easyJet
3u 05m
LIS - AMS
22-9
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
8u 55m
EIN - LIS
25-9
za
1 stop
Diverse Maatschappijen
9u 10m
LIS - EIN
3-10
zo
direct
easyJet
3u 05m
AMS - LIS
18-10
ma
direct
easyJet
3u 00m
LIS - AMS
10-9
vr
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
13-9
ma
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
16-11
di
direct
Diverse Maatschappijen
3u 00m
AMS - LIS
19-11
vr
direct
Diverse Maatschappijen
3u 05m
LIS - AMS
4-10
ma
direct
easyJet
3u 05m
AMS - LIS
18-10
ma
direct
easyJet
3u 00m
LIS - AMS
30-8
ma
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
3-9
vr
direct
Ryanair
2u 50m
LIS - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

29-8
zo
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
30-8
ma
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
8-11
ma
direct
Transavia
2u 55m
EIN - LIS
6-9
ma
direct
easyJet
3u 05m
AMS - LIS
13-8
vr
direct
TAP AIR PORTUGAL
3u 00m
AMS - LIS
27-8
vr
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
5-9
zo
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
13-8
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
35u 00m
EIN - LIS
4-9
za
1 stop
Ryanair
17u 25m
EIN - LIS
29-8
zo
direct
Ryanair
3u 00m
EIN - LIS
29-11
ma
direct
Transavia
3u 00m
AMS - LIS
16-8
ma
direct
easyJet
3u 05m
AMS - LIS
7-11
zo
direct
Transavia
3u 00m
AMS - LIS
5-9
zo
1 stop
Ryanair
24u 40m
EIN - LIS
7-11
zo
direct
Transavia
2u 55m
RTM - LIS
7-11
zo
direct
Transavia
3u 00m
AMS - LIS
11-10
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 20m
EIN - LIS
22-8
zo
direct
easyJet
3u 05m
AMS - LIS
15-8
zo
1 stop
Ryanair
14u 15m
EIN - LIS
7-11
zo
direct
Transavia
2u 55m
RTM - LIS
Toon meer resultaten

Recente binnenlandse vliegdeals

6-12
ma
direct
easyJet
1u 45m
FNC - LIS
7-12
di
direct
easyJet
1u 50m
LIS - FNC
13-11
za
direct
easyJet
1u 50m
FNC - LIS
20-11
za
direct
easyJet
1u 50m
LIS - FNC
5-12
zo
direct
easyJet
1u 50m
FNC - LIS
6-12
ma
direct
easyJet
1u 50m
LIS - FNC
16-10
za
direct
easyJet
1u 45m
FNC - LIS
31-10
zo
direct
easyJet
1u 50m
LIS - FNC
20-9
ma
direct
easyJet
1u 45m
FNC - LIS
23-9
do
direct
easyJet
1u 50m
LIS - FNC

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas