IATA code | HV |
---|---|
Routes | 279 |
Hoofdroute | Málaga naar Amsterdam Schiphol |
Luchthaven overzicht | 92 |
Hoofdluchthaven | Amsterdam Schiphol |
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Voordelen: The flight was fast and boarding was easy. There was plenty of overhead room
Nadelen: The seats are super uncomfortable and the leg room is poor.
Voordelen: alles op tijd en vlot, niks overbodig
Nadelen: zoals altijd de prijs, maar was ok
Nadelen: Weinig informatie. Veel eten en drank op tijdens de vlucht.
Nadelen: Niets
Voordelen: Alles was prima in orde, behalve dat ik moest betalen voor overgewicht van mijn handbagage...Ik moest medcijnen en medische apparatuur terugnemen naar huis en kon niet anders....
Nadelen: De externe service provider van assistentie krijgt een dikke onvoldoende..3-4 hulpbehoevende passagiers, waaronder ik, hebben meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand met een rolstoel kwam opdagen
Perfecte maatschappij!
Voordelen: Klantvriendelijk en op tijd
Voordelen: Zeer vriendelijke hostesses !!!
Ondanks vertraging toch optijd
Voordelen: Prima
Nadelen: 30 min vertraging vanwegen drukte op Schiphol
Prima vlucht
Voordelen: Vriendelijke hostesses !
Voordelen: Keurig, zoala het hoort.
Nadelen: Niet het meets gezond teen op het menu: te Brel suiker, TW veer zoutige happen.
Nadelen: Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!
Nadelen: Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!
Voordelen: Snelle security en boarding
Nadelen: Bagagedrop-off duurde ruim 1 uur, ook al was reeds ingecheckt online. Consumpties in vliegtuig onder de maat voor gevraagde prijs
Nadelen: Pisa ariport was een ramp. Veel te druk. Urenlange wachtrij. Kan Transavia verder niet veel aan doen maar het gaf wel stress.
Een indruk
Voordelen: Het personeel was aardig en behulpzaam. De sandwich op de terugweg was van een uitstekende kwaliteit.
Nadelen: Het eten op de heenreis en op beide reizen vond iktoch wel dat ik wat krapjes zat.. Ik ben 1.82
Het eten
Voordelen: Tja dat is eigenlijk onder de maat.
Transavia is not suitable for tall people
Nadelen: There is so little legroom, that I my legs had to be in the isle all the time and I had to get up every time the cart needed to pass.
Nadelen: Menu.aan boord te beperkt en ongezond
Faro airport
Nadelen: Faro airport is terrible. To small and terrible service.
Nadelen: Vertraging en geen informatie
vertraagd
Nadelen: Er was een vertraging van meer dan 2 uur en werd geen informatie gegeven. Toen we eindelijk vlogen werd ons een glaasje water aangeboden van Transavia. Door de vetraging waren er geen mogelijkheden meer om verder te reizen, niemand informeerde daar zelfs maar naar.
Leuke vlucht
Voordelen: Op tijd vertrekken en aankomen
Nadelen: Niets
Aan boord van vluchten van Transavia mag handbagage niet groter zijn dan 55x40x25 cm. Als je handbagage groter is dan dat, zal het ondersteuningsteam van Transavia je waarschijnlijk vragen om extra te betalen voor incheckbagage.
Transavia biedt rechtstreekse vluchten naar 91 steden in 26 verschillende landen. Amsterdam, Malaga en Alicante zijn de populairste steden waar Transavia op vliegt.
Transavia heeft de meeste vluchten in Amsterdam.
KAYAK is een reiszoekmachine. Dat betekent dat we het hele web doorzoeken om de beste deals te vinden voor onze gebruikers. Doordat we jaarlijks meer twee biljoen vluchtzoekacties verwerken, kunnen we een grote verscheidenheid aan prijzen en opties tonen voor vluchten van alle vliegmaatschappijen, dus ook voor Transavia.