Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Lissabon

EIN - LIS

Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Lissabon

Retour
Economy
Eindhoven (EIN)
Lissabon
vr 23-10
vr 30-10
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |
Doorzoek honderden reiswebsites in één keer voor vluchten naar Lissabon

Handig om te weten

Laagseizoen

januari Beste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 66%.

Hoogseizoen

juli Populairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 38%.

Gemiddelde retourprijs

€ 120 (gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Goede deel voor een retourtje

€ 115 of minder

de beste tijd om te boeken: vliegtickets van Eindhoven naar Lissabon

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum
-1 dag
-2 dagen

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkoop vliegticket? 25% van onze gebruikers boekte een ticket voor deze vlucht voor € 35 of minder.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Eindhoven naar Lissabon werd gemiddeld 79 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 4 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in juni, juli en augustus. De goedkoopste vliegmaand is januari.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 45% duurder dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Eindhoven naar Lissabon

Hoe lang duurt een vlucht van Eindhoven naar Lissabon?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Eindhoven en Lissabon?

Welke vliegmaatschappijen bieden de voordeligste vluchten van Eindhoven naar Lissabon?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakst tussen Eindhoven en Lissabon?

Wat is de goedkoopste dag van de week om te vliegen van Eindhoven naar Lissabon?

Welke luchthavens kan ik gebruiken wanneer ik vlieg van Eindhoven naar Lissabon?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets van Eindhoven naar Lissabon?

Hoe kan de vliegticket prijsvoorspellingstool van KAYAK me helpen bij het kiezen van het juiste moment om mijn vliegticket van Eindhoven naar Lissabon te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten van Eindhoven naar Lissabon?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek van Eindhoven naar Lissabon?

Top 3 airlines voor vluchten van Eindhoven naar Lissabon

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

7,0
Transavia
Gemiddelde score op basis van 821 beoordelingen
7,5
Boardingsproces
7,1
Comfort
8,1
Personeel
5,8
Entertainment
6,2
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Voordelen: "The plane was already delayed they didnt notify us and when they posted the time on the board, we went 15 mins before the take off and they didnt let us on the plane"
Nadelen: "Communication"

Voordelen: "The flight was fast and boarding was easy. There was plenty of overhead room"
Nadelen: "The seats are super uncomfortable and the leg room is poor."

Voordelen: "The positive crew!"
Nadelen: "Hire more crews like this!"

Voordelen: "alles op tijd en vlot, niks overbodig"
Nadelen: "zoals altijd de prijs, maar was ok"

Voordelen: "Yes"

Nadelen: "Crew (as always with Transavia) is not at its best."

Voordelen: "Helpful crew. Clean modern plane"
Nadelen: "Charging $ for everything, wouldn't fill a water bottle for me. Strict carry on policy was too restrictive"

Voordelen: "Friendly check in!"
Nadelen: "Extremely hot boarding and no air conditioning while waitin to taxi to runway."

Nadelen: "The flight was perfect the only thing that concerned me was that two female passengers were allowed into the cockpit about thirty minutes prior to landing and stayed in their for the duration including landing. Did not know that that was allowed. Other than that it was perfect."

Nadelen: "Weinig informatie. Veel eten en drank op tijdens de vlucht."

Nadelen: "De vlucht was een uur vertraagd maar de melding daarover kwam pas een uur voor vertrek. Check-in en boarding vond plaats op de eerst gecommuniceerde tijden en daarom kwam ik bijna te laat. Slecht geregeld. Had een sms verwacht."

Nadelen: "Flying on time"

Voordelen: "Vlogen naar Lissabon samen met ons nichtje van 16. Was kennelijk aan de late kant met online inchecken want konden niet meer naast elkaar zitten. Toen we aan board stapten vroeg ik aan de steward of de kist vol was of dat er nog een mogelijkheid was om iets te veranderen waardoor we toch met z'n drieën naast elkaar konden zitten. We zitten helaas vol, antwoordde hij. Toch kwam hij een kwartiertje later met het bericht dat er voorin toch drie vrije plaatsen naast elkaar waren, top!"

Nadelen: "Niets"

Nadelen: "Easyjet seats are way better. Limiting the hand (cabin) luggage to 10kg and actually weighting it is ridiculous."

Voordelen: "Alles was prima in orde, behalve dat ik moest betalen voor overgewicht van mijn handbagage...Ik moest medcijnen en medische apparatuur terugnemen naar huis en kon niet anders...."
Nadelen: "De externe service provider van assistentie krijgt een dikke onvoldoende..3-4 hulpbehoevende passagiers, waaronder ik, hebben meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand met een rolstoel kwam opdagen"

Voordelen: "clear information. good staff.good boarding return flight."
Nadelen: "monitors for flightinformation was not present. the stewardess was acting here performance for incidents. not 2019 anymore !!!"

Nadelen: "Delay in boarding, extremely slow."

Voordelen: "Klantvriendelijk en op tijd"

Nadelen: "Delayed 2 hours"

Voordelen: "Nice crew and pilots! Good food and beverage selection"
Nadelen: "No wifi. Luggage went to Detroit instead of Amsterdam. Was delivered 3 days later to the house I was visiting in sevilla Spain"

Voordelen: "Crew was professional. We did not have food on the flight nor used the entertainment."
Nadelen: "There was a huge lad beside us and the seats & legroom are less than we would like. The huge lad made it uncomfortable Bob"

Nadelen: "הכל"

Voordelen: "Zeer vriendelijke hostesses !!!"

Voordelen: "Prima"
Nadelen: "30 min vertraging vanwegen drukte op Schiphol"

Voordelen: "Vriendelijke hostesses !"

Voordelen: "Keurig, zoala het hoort."
Nadelen: "Niet het meets gezond teen op het menu: te Brel suiker, TW veer zoutige happen."

Voordelen: "There was an airplane"
Nadelen: "No leg room, chaotic boarding, uncomfortable seats, delayed flight"

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Voordelen: "Snelle security en boarding"
Nadelen: "Bagagedrop-off duurde ruim 1 uur, ook al was reeds ingecheckt online. Consumpties in vliegtuig onder de maat voor gevraagde prijs"

Voordelen: "pleasent crew. good pilot."

Voordelen: "The flight attendants and pilots were very nice, I had plenty of room in my seat. The trip was smooth and not at all stressful."

Nadelen: "Came a bit late but the frontdesk said we could still check in with our luggage. After that disaster ensued, staff was slow and eventually missed out flight due to poor communication,."

Voordelen: "The crew was so nice."

Voordelen: "The crew was so nice and genuinely kind."
Nadelen: "We loved it all."

Voordelen: "We had arrived to destination in somehow safe condition"
Nadelen: "- Will charge you for anything... extra kg (or less) - charge! Water for 5 hours flight? - Charge! - They ruined my suitcase and won't pay for it - Drunk people making mess on the plane and throw-up on your cloths? Your problem. To conclude, flight with many low cost, but never had that bad experience before."

Nadelen: "The flight departed about 45 minutes late. Despite it being a late evening flight, they NEVER turned out the lights, which would have made people a bit more quiet and sleep. Instead it was a wild party with adults shouting all over the place. A girl sitting next to me was cutting her finger nails. Couldn't get any rest whatsoever. Also my seat did not recline."

Voordelen: "weather cancellation...very accomadating"

Voordelen: "No problems, right on time, modern aircraft."
Nadelen: "Small seats and little space."

Nadelen: "Pisa ariport was een ramp. Veel te druk. Urenlange wachtrij. Kan Transavia verder niet veel aan doen maar het gaf wel stress."

Voordelen: "What did you like? Price"
Nadelen: "1. Check-in Agent was rude. 2. Carry-on bag were taken at the Check-in Counter without my permission - and checked through to destination. The carry-on contained an iPad (still in the 'On' Mode) as well as diabetic medication and foods. 3. Flight left an hour late but passengers were not given updates until 15 minutes before we were able to leave. 4. Not much in-flight service and noone came by to collect garbage, empty water bottle, etc."

Voordelen: "It was fast"
Nadelen: "N/a"

Voordelen: "Comfortable seating and pricing"
Nadelen: "There was nothing I didn’t like. All was as I had expected"

Voordelen: "After experiencing a computer glitch with our check-in, Transavia moved heaven and earth to get us on our flight. We appreciated the staff so so much!"

Voordelen: "We were disappointed that there were no kosher food options for purchase on flights in and out if Israel. This would be a welcome addition to your service."

Voordelen: "Het personeel was aardig en behulpzaam. De sandwich op de terugweg was van een uitstekende kwaliteit."
Nadelen: "Het eten op de heenreis en op beide reizen vond iktoch wel dat ik wat krapjes zat.. Ik ben 1.82"

Voordelen: "Tja dat is eigenlijk onder de maat."

Voordelen: "Didn't like noting"

Voordelen: "Plane on time, new plane, nice crew."
Nadelen: "Ability to move seats."

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."

Voordelen: "Professional and safe"
Nadelen: "Better boarding (lines too long)"

Voordelen: "Seats are ok but unable to recline"
Nadelen: "Keep up the good work"

Voordelen: "i like the service"
Nadelen: "water free"

Voordelen: "The flight was fine"
Nadelen: "Let me know by mail to check in before I got to the airport and save me 35 euro"

Nadelen: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Voordelen: "The food options were amazing and the wine was very nice!"

Voordelen: "Stewards"
Nadelen: "Uncomfortable seats"

Nadelen: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Nadelen: "not charge me for carry on luggage"

Voordelen: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Nadelen: "Pretty much everything..."

Voordelen: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Nadelen: "6 hours delay due to bad weather."

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Voordelen: "Crew"
Nadelen: "Weirds sounds near first rows -- like compressor working or something"

Voordelen: "crew and boarding was nice"
Nadelen: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Voordelen: "Friendly crew"
Nadelen: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Voordelen: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Nadelen: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Nadelen: "The flight was delayed for 40 min"

Voordelen: "On time without any delay"
Nadelen: "Satisfied"

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Nadelen: "Seats are terrible."

Nadelen: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Voordelen: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Nadelen: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Nadelen: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Voordelen: "Everything was ok"

Nadelen: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Voordelen: "The price"
Nadelen: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Voordelen: "Smooth flight"
Nadelen: "No terminal connection"

Nadelen: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Nadelen: "It a good option, a good price, i will fly again"

Voordelen: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Nadelen: "Very hard on baggage policy"

Voordelen: "fast"
Nadelen: "hot on the plane"

Voordelen: "Super easy online check-in, comfortable plane, lovely crew"
Nadelen: "Waited a bit in a long hallway waiting for the last flightload of passengers to deplane."

Nadelen: "Priority: advantage only on call. Afterwards no adantage afterwardsroom for hand luggage"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

Nadelen: ""Wizard of Oz Airlines" I'm surprised the pilots didn't ask for another hidden fee! Please book a full fair on a major carrier instead of hidden fee fiasco at the airport. headaches before a flight. Keep in mind no wizz staff to talk to before flight or in Budapest. Private contractors from airport do all the check in process and departures."

Nadelen: "Crampt seats, mob to board the plane, hour delay with no reason given."

Nadelen: "i would seem that evey Wiss-Air Flight on the route we were on is always late, stuck on the tarmac in a bus in 30degs with NO aircon is not on."

Voordelen: "Staff aboard the aircraft were very nice and so was the passengers."
Nadelen: "Bought a ticket two weeks ago to travel to Romania. Didn't have internet to check in, so I went to the airport to check in. When I got there because I was within 3 hours of boarding they had given away my ticket and made me a last priority boarder. I happened to get really lucky otherwise I wouldn't have gotten to fly on a flight I had previously paid for and was on time to."

Nadelen: "The flight is late from tlv to luton and from luton to tlv."

Voordelen: "The crew in the plane"
Nadelen: "The quality of service in the boarding, Modified types of cabine bags, practically you have to bring one change of clothes an nothing else in order to fit for the standards of the "small cabine luggage" . The boarding crew was very rude"

Nadelen: "Boarding luggage no more that 32 cm, all comune boarding luggage are 34-38, they did on purpose to charge u €40 more on ticket, I saw at List 20 people charged for that."

Voordelen: "Actual in-air flying experience was smooth."
Nadelen: "Due to technical issue with plane, passengers were delayed about 15-20 minutes on the tarmac in a crowded, hot shuttle bus with ineffective air conditioning and almost no fresh air coming in."

Voordelen: "Seats were perfectly adequate, about what you expect on a budget flight. Flight attendants were very pleasant."
Nadelen: "Boarding involved a long wait standing on the tarmac in the sun."

Voordelen: "The crue was excellent."
Nadelen: "i was surprised by the high extra charge we have been requested to pay for the suitcases. Wizz attracts clients by offering low prices. while in fact the price is much higher than with other companies. price paid for the suitcases, 235 eur, is an additional ticket. unbleivable. and no one tells us that the extra fees might be as high as the ticket itself. personnaly, in future, i shall avoid flying with wizz and i shall never recommend this company to anybody!"

Voordelen: "There really isn't a lot to like except the base ticket fare."
Nadelen: "They ticketing agent lost my luggage, after misreading the "package" I had to purchase just to check a bag. They had a push cart in which they sold perfumes and cosmetics. They charged for everything, including coffee and water."

Nadelen: "Uur vertraging doordat een voorgaande vlucht problemen had."

Voordelen: "The seats are big enough even though they do not lay back BETTER than British Airways it really is !"
Nadelen: "The flight attendant needs to be more friendly and clear speaking in English language"

Voordelen: "because Wizzair needs a way to terrorize psdsengers about luggage size. It did not affect me personally, but it is shooting and scary how Wizzair bitches about 1cm oversized bsgs"
Nadelen: "Wizzair has the worse reputstion ehen it comes to checkin and boarding. People still fly because it is cheap and poor people are willing to take a lot of terror to save a few bucks."

Voordelen: "The flight was really fast!"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Nadelen: "Not waiting in the cold for 15minutes before boarding the plane"

Voordelen: "The crew were very welcoming and for a low budget airline, the staff were very professional."
Nadelen: "What let me down was the ryanair ground staff at ponta Delgada airport. I was trying to load up my ticket and the lady at the baggage hall was losing her patience with me a bit, for not printing the ticket out. Also I was charged €40 to check my bag in as I thought I already checked it in online, before I came over here. It's a sad way to end this trip, as its a beautiful island."

Voordelen: "It was ok. Nothing more. Crew was helpfull if needed"
Nadelen: "Kayak... I booked a flight from Eindhoven - Alicante AND return!!! But Kayak only talked about the trip to Alicante..."

Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Voordelen: "Nothing. I never took a flight so bad in my life."
Nadelen: "They could have another line to the people that couldn’t make check-in online, but they prefere to charge you a amount of $55,00 euros. Me and my husband tried to do the check-in online but the system was out off service and than when we tried again, 2 hour before departure, it was no possible"

Voordelen: "The only good thing was it was a direct flight."
Nadelen: "Short version: Avoid Ryanair like you would avoid Herpes. I paid for baggage but got charged again. Desk agent was rude. There was no information provided about what gate or where the gate was. I paid for fast track security and didn't get it. It only got worse from there. Never ever fly Ryanair!"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Communication, comfort, customer service, timeliness"

Voordelen: "The Low price of the tickets."
Nadelen: "The flight was a bit delayed. Upon check in, I was charged 20€ for one small luggage that I had whereas I am suppose to be entitled to 1 free hand carry luggage. Many passengers were surprised and upset including me. I will NOT be booking a flight with Ryanair anymore!"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Voordelen: "Cheap flight"
Nadelen: "Less time in the boarding line and less interruptions to sell things."

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Nadelen: "wederom vertraging"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "The captain and fly was nice. Just it is hapenned someone feeld seek and we was weiting for emergency. Our fly was latte 1htoour 50 minutes"
Nadelen: "Additionnal for our fly was late 1hour 50 min we need waiting for the baggage 30 min. When i made check-in i got 2 different seet in difgerent line farroway and lot of another people same me. Mother in lane 21 the son line 9 .Sorry for my English."

Voordelen: "Good flight with no turbulence. Checked luggage came out fast."
Nadelen: "They never gave me a printed boarding pass when I checked in and then once boarding the actual plane outside of WiFi range they made a big deal about not being able to show them a boarding pass. I had already shown two people before. If they needed to see it before boarding the plane then they should mandatorily give you a printed pass."

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Voordelen: "Nothing! Terrible airline and so inefficient"
Nadelen: "Waited over an hour to board while we stood in line for this ! Stayed an additional 45 mins after landing for our luggage to drop. Horrible horrible airline"

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Voordelen: "Nothing"

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"

Nadelen: "Always delayed and poor services"

Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Voordelen: "erg vriendelijk personeel"

Voordelen: "Nothing."
Nadelen: "1156.64 When we arrived at the airport the clerk at the desk would not look up from her computer to help us, we went to the window and she continued to refuse to check us in. When we handed her our passports she bluntly stated that it was too late to check in because it was 10:00 and the cutoff was 9:55. We asked if she could make an exception due to our issues with transportation or if she was able to help us rebook a flight and she said no. We had already paid for this flight and had checked in baggage and paid separately for the two bags and she told us there were no Ryan air flights for our destination. We promptly rebooked with another airline at a separate airport and consequently had to pay for another form of transportation to the airport as well as a new flight and another two checked pieces of baggage. I have traveled all over Europe, the US, Canada, Central America etc. and never in my years of travel have I felt so belittled and disrespected especially considering I was a paying, respectful and loyal customer. It goes without saying I will never use this airline again and will be strongly recommending other airlines to friends and family."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Their website is difficult to navigate, if you are overseas and do not have access to a printer, they will charge 15 Euros to print your boarding pass at the airport. The seats cannot be reclined. It is not inexpensive, as they will make you believe, a charge of 40 euros per checked baggage.... you are better off taking a regular airline, sometimes."

Voordelen: "Personeel vriendelijk, over het eten kan ik geen oordeel geven omdat ik niets gekocht heb. Vandaar de lage beoordeling"
Nadelen: "Er was niets wat ik niet leuk vond"

Lees meer over Transavia

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Lissabon

Actuele deals voor retourtickets

29-10
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
24u 35m
EIN - LIS
2-11
ma
direct
Diverse Maatschappijen
2u 55m
LIS - EIN
30-10
vr
direct
Ryanair
2u 55m
EIN - LIS
1-11
zo
1 stop
Ryanair
15u 25m
LIS - EIN
29-10
do
1 stop
Wizz Air
24u 35m
EIN - LIS
2-11
ma
1 stop
Wizz Air
22u 10m
LIS - EIN
13-12
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
24u 10m
EIN - LIS
20-12
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 10m
LIS - EIN
30-10
vr
1 stop
Ryanair
7u 45m
EIN - LIS
1-11
zo
1 stop
Ryanair
15u 25m
LIS - EIN
6-11
vr
direct
Diverse Maatschappijen
2u 55m
EIN - LIS
10-11
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
16u 20m
LIS - EIN
18-11
wo
1 stop
Ryanair
27u 40m
EIN - LIS
22-11
zo
1 stop
Ryanair
15u 25m
LIS - EIN
29-10
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
21u 45m
EIN - LIS
2-11
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
22u 10m
LIS - EIN
7-11
za
2 stops
Ryanair
17u 25m
EIN - LIS
14-11
za
1 stop
Ryanair
24u 50m
LIS - EIN
29-10
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
21u 45m
EIN - LIS
2-11
ma
direct
Diverse Maatschappijen
2u 55m
LIS - EIN
6-11
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
7u 45m
EIN - LIS
10-11
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
16u 20m
LIS - EIN
9-11
ma
direct
Ryanair
2u 55m
EIN - LIS
15-11
zo
2 stops
Ryanair
16u 40m
LIS - EIN
7-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
20u 10m
EIN - LIS
14-11
za
1 stop
Diverse Maatschappijen
24u 50m
LIS - EIN
29-10
do
3 stops
Ryanair
27u 40m
EIN - LIS
2-11
ma
direct
Ryanair
2u 55m
LIS - EIN
7-11
za
2 stops
Ryanair
17u 25m
EIN - LIS
14-11
za
2 stops
Ryanair
26u 10m
LIS - EIN
30-10
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
38u 30m
EIN - LIS
1-11
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
15u 25m
LIS - EIN
28-10
wo
1 stop
Ryanair
27u 40m
EIN - LIS
1-11
zo
1 stop
Ryanair
15u 25m
LIS - EIN
7-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
20u 10m
EIN - LIS
14-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
26u 10m
LIS - EIN
7-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
20u 10m
EIN - LIS
14-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
26u 10m
LIS - EIN
7-11
za
2 stops
Ryanair
17u 25m
EIN - LIS
14-11
za
3 stops
Ryanair
25u 45m
LIS - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

23-11
ma
direct
Ryanair
2u 55m
EIN - LIS
20-11
vr
direct
Ryanair
2u 55m
EIN - LIS
30-10
vr
direct
Ryanair
2u 55m
EIN - LIS
27-12
zo
2 stops
Diverse Maatschappijen
30u 45m
EIN - LIS
27-12
zo
direct
Transavia
2u 55m
EIN - LIS
30-10
vr
direct
Ryanair
2u 55m
EIN - LIS
15-12
di
1 stop
Wizz Air
10u 35m
EIN - LIS
20-11
vr
1 stop
Ryanair
7u 45m
EIN - LIS
20-11
vr
2 stops
Ryanair
46u 55m
EIN - LIS
15-12
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
23u 05m
EIN - LIS
27-12
zo
3 stops
Diverse Maatschappijen
30u 00m
EIN - LIS
20-11
vr
3 stops
Ryanair
25u 45m
EIN - LIS
15-12
di
3 stops
Diverse Maatschappijen
25u 35m
EIN - LIS
23-11
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
28u 50m
EIN - LIS
2-11
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
23u 55m
EIN - LIS
23-11
ma
3 stops
Diverse Maatschappijen
23u 55m
EIN - LIS
Toon meer resultaten
*
Prijzen zijn per persoon en per e–ticket, inclusief alle belastingen & toeslagen in EUR.

We doen er alles aan om actuele prijzen te tonen maar de prijzen zijn niet gegarandeerd.

Dit is de reden:

Wij zijn niet de verkoper.
Wij van KAYAK bepalen de prijzen niet zelf. Wij kunnen daarom onmogelijk de producten van andere aanbieders garanderen.

We doorzoeken enorm veel data voor jou
Onze dienst zorgt ervoor dat jij gemakkelijk en snel resultaten van honderden reiswebsites in één keer kunt vergelijken. KAYAK is daarom een zoekmachine en we garanderen de prijzen die we vinden, niet.

Waarom zijn prijzen niet 100% van de tijd accuraat?
Prijzen voor zitplaatsen in het vliegtuig, hotelkamers en huurauto's kunnen frequent wijzigen. Meerdere personen kunnen ook op hetzelfde moment een zelfde reisoptie proberen aan te schaffen. Dit heeft als gevolg dat het soms voorkomt dat bepaalde prijzen niet langer meer beschikbaar zijn.

Meer vragen? Of wil je een verkeerde prijs aan ons doorgeven?
Graag. Stuur ons een en iemand van ons team zal er snel op reageren.

^
De getoonde prijzen zijn inclusief belastingen en toeslagen voor Economy class en zijn gevonden door {0}-gebruikers gedurende de afgelopen 72 uur. Plaatsen zijn gelimiteerd en misschien niet beschikbaar voor alle vluchten of reisdatums. Prijzen kunnen wijzigen en niet beschikbaar zijn voor bepaalde vluchten of reisdatums. Het verschilt per maatschappij of er extra kosten in rekening worden gebracht worden voor het inchecken van bagage. Controleer hiervoor de website van de maatschappij.
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas