Vind goedkope vluchten van Amsterdam naar Londen Luton

AMS - LTN

Vind goedkope vluchten van Amsterdam naar Londen Luton

Doorzoek honderden reiswebsites in één keer voor vluchten naar Londen Luton

Retour
Economy
Amsterdam (AMS)
Londen Luton
do 15-4
do 22-4
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |

Handig om te weten

Laagseizoen

meiBeste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 20%.

Hoogseizoen

augustusPopulairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 38%.

Gemiddelde prijs retour

€ 71(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Topdeal retour

€ 52of minder

Topdeal enkele reis

€ 37of minder

de beste tijd om te boeken: vliegtickets van Amsterdam naar Londen Luton

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 37 of minder voor een enkele reis en voor € 52 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Amsterdam naar Londen Luton werd gemiddeld 45 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 2 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in juli, augustus en september. De goedkoopste vliegmaand is mei.
  • Er is gemiddeld* geen prijsverschil tussen avond- en ochtendvluchten voor deze route.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Amsterdam naar Londen Luton

Hoe lang duurt een vlucht van Amsterdam naar Londen Luton?

Welke vliegmaatschappijen bieden de voordeligste vluchten van Amsterdam naar Londen Luton?

Wat is de goedkoopste dag van de week om te vliegen van Amsterdam naar Londen Luton?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets van Amsterdam naar Londen Luton?

Hoe kan de vliegticket prijsvoorspellingstool van KAYAK me helpen bij het kiezen van het juiste moment om mijn vliegticket van Amsterdam naar Londen Luton te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten van Amsterdam naar Londen Luton?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek van Amsterdam naar Londen Luton?

Top 3 airlines voor vluchten van Amsterdam Schiphol naar Londen Luton

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

7,1
Blue Air
Gemiddelde score op basis van 266 beoordelingen
7,3
Boardingsproces
7,1
Comfort
7,8
Personeel
6,1
Entertainment
6,8
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Nadelen: "could not be delayed"

Nadelen: "I missed my flight because my previous flight was delayed 2.5 hrs"

Nadelen: "One hour delay"

Voordelen: "To be going home!"
Nadelen: "Female crew taking orders then taking ages to ring drinks a d they move on to others instead of finishing what they were doing. Then you're lucky if you get given 1 sugar and no spoon lol."

Voordelen: "Food was excellent; boarding a litlle bit crowded, but didn't notice as had been busy; crew has been kind and helpful"
Nadelen: "Unconfortable chair seats; seatbelt too short; tables too low for tall ppl"

Nadelen: "I was not allowed to take the push chair on board even though on the inbound flight was ok to do so. I have purchased the push chair especially so I can take it on board. Disappointed."

Voordelen: "The crew was well trained, kind and receptive. The pilot managed to drive through a storm and even arrive 10 minutes faster after leaving 5 minutes late."
Nadelen: "Passengers traveling with pets took our reserved seats. The places for our baggages were occupied. When addressing this issue, we were told to move further ahead to empty seats. There was no meal included, and the one we purchased could not be paid by POS."

Voordelen: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."
Nadelen: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."

Voordelen: "Everything was quite fast, we were like 15 min before the plan ready with boarding, but then somebody needed medical assistabce and we left 15 min delayed. But that's ok, it's nobody's fault. Baggage arrived very fast in Hamburg."
Nadelen: "A minus for the Crew because when we arrived in Hamburg, people started to open the baggage boxes although we were still rolling (like 5 min too early) and they didn't say anything, so more people were following. When we arrived, almost all the people who could, had the baggage already with them. This happened in the past but the Crew stopped the people on time."

Voordelen: "Stupid survey can’t eliminate category that doesn’t ajgpply"

Nadelen: "I was unable to check n online (although the process was intitated well earlier than 12 hours prior to departure). The system charged y credit card for a seat reservation and then crashed with an error, both on my phone and laptop browser. When I called at 9:00 am (when their offices are open) to ask for help with what happened, I received no answer other than, "the check in system has just closed. I am unable to help you in any way". I booked another flight with another carrier, and did not take this flight., not do I plan to book with them in the future That being said, it is not the job of the employee to defend a poorly working system. Services need upgrade asap."

Nadelen: "flight delayed by more than 1 hour"

Nadelen: "I have booked with 2 checked in baggage pieces. On check in I was told no baggage was paid and I had to pay 100€ for the baggage."

Voordelen: "Boarding was good, flight and crew were good, had refreshments and food which came as a surprise. Overall I had a very good flight."
Nadelen: "I liked everything"

Voordelen: "The added touches make all the difference! We didn’t expect free food and was delighted to receive breakfast. The chairs were much more comfortable than any other plane I’ve been on due to the adjustable head rest, and as a regular flyer to Cyprus, this made a difference. The sweets served just before landing is an excellent idea and something that we do need due to our ears, so this was appreciated. staff were attentive and pleasant."
Nadelen: "To have the menu and duty free booklet at the beginning of the flight would have been helpful."

Nadelen: "The plane seemed very old, toilet in poor condition."

Nadelen: "Flight was rescheduled for 3 hours later than original departure. Check in opened less than two hours before the rescheduled flight time so everyone was stuck waiting at check-in for hours. We couldnt even go in and relax inside at restaurants or the gate because online check in wasnt available. Then the flight was further delayed with no news about when the new take off would be or why the delay. Finally boarded a tiny plane that had propellers and a loud take off, if you easily fright on planes probably not the best choice for you. And then someone started smoking on the flight and the attendants had to announce again that smoking wasnt allowed. On and off throughout the flight it smelled like someone was smoking so I wonder if it was even coming from the cockpit."

Voordelen: "Flight was delay by 1 hour consequently my luggage did Ot arrive with me to Katowice on top of that there is no more flights today from waw to kat with lot Airline"
Nadelen: "Serive to pay extra luggage very very slow"

Voordelen: "The free snack (biscuits and drink). The hard-working attendant (having to stuff all the baggage into the overhead lockers). Boarding at the rear door enabling me to get to my seat early."
Nadelen: "A slight whistling noise coming from the rear of the cabin, not too bothersome but it's there (I think the plane is getting a bit old). Not being able to disembark from the rear."

Voordelen: "company gave out free drinks and snacks"

Voordelen: "Easy to book on phone no problems getting boarding passes etc."
Nadelen: "Could not amend my booking tried to check a bag online after printing out boarding pass. Had to pay £46 for a 11k bag each way."

Voordelen: "Very good airport check-in and flight. The Check-in staff were quick and efficient and the Flight Crew were friendly and attentive. It was calm and restful."
Nadelen: "The internet support. I spent meny hours trying to check-in and upgrade my case allowance from 20kg to 32kg, and failed. When I tried to change the baggage weight to 32kg a charge was added for NOT taking the case PLUS the extra for the 32kg case! The cost of a case is reasonable and I would advise to pay the extra £5 for 32kg for most flights. The on-line Seating Selection is also unreliable, I was seated next to an empty seat which had been showing to be unavailable on-line! A response to my query which I sent to Blue Air arrived when I was in the air on the flight! It only repeated the baggage section of the Confitions document! Thank goodness for the excellent airport check-in staff and the Flight Crew!"

Voordelen: "On time ,clean aircraft..."
Nadelen: "Crew was very serious...a smile can make a difference....."

Voordelen: "The flight went well."
Nadelen: "Bag drop off was terrible and stressful. We arrived 2.5 Hours early to drop the ONE suitcase and have brunch. We queued for 1.5 Hours to then be blocked as all six counters were given over to another flight and people who arrived LATER then us for our flight got to go first. It was incredibly stressful and frustrating especially when I checked in online before arriving at the airport. We had to rush and run through the airport and board at final call. In fact it would put me off flying with Blue Air again."

Voordelen: "Flight on time . Attentive crew . Good price ."
Nadelen: "Lack of leg room ."

Nadelen: "The actual flight was good, but to try and check in on line is murder..the website needs a totally new revamp, both to & from Larnaca I was unable to check in on line. You enter all your details press confirm and it is supposed to go to the next instruction, but a message appeared then took you back to your previous page and you had to input all your details again..this happened many times before I eventually gave up."

Voordelen: "The flight was punctual"
Nadelen: "I got charged twice for luggage and couldn't get a refund"

Nadelen: "Rude crew, not organised work , not enough space for legs"

Nadelen: "I had to make my own way home from Manchester.. plane diverted due weather."

Voordelen: "The food they offer to purchase. Easy check in at the airport."
Nadelen: "Better seat pitch. I'm not a tall man, but the space is very small."

Voordelen: "Leg room and reclining"
Nadelen: "Nothing"

Voordelen: "On time , crew good... no complaints"

Voordelen: "free breakfast great staff"

Voordelen: "Free drinks, cheap flight and fairly comfortable!"
Nadelen: "No allocated seat."

Voordelen: "Cheap in price, unexpected free snack on outbound flight, relaxed attitude to luggage, both hold and carry on, chartered unscheduled flight after original was cancelled"
Nadelen: "The fact our original flight was cancelled and we were delayed by 7.5 hours. They communication from the airport crew was little to non and flight time changed 4 times. They even told us difinitively that we would board at a certain time only for us to actually board nearly 2 hours later. They, without a doubt, knew the rescheduled flight time but strung us on anyway - I believe this was so they could save money on hotels"

Voordelen: "staff very friendly and polite ..airplane wasnt full so i get the chance to have a nice fly with my 2 little sons"
Nadelen: "-"

Voordelen: "Everything was awesome!!! I am going to buy only from you my next flights."

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "The agent lady on the desk did nothing to help us get on our flight. She refused to identify herself. We intend to sue the company for the damages caused to us because of this bad attitude."

Voordelen: "Everything"
Nadelen: "Nothing"

Voordelen: "I recomand to Everyone to use the airlines!!Very good quality"
Nadelen: "Nothing , was everything perfect!The stewardesses very nice"

Voordelen: "Food"
Nadelen: "Space to sit, especially when seated in the middle"

Voordelen: "comfy seats and a breakfast thrown in !"
Nadelen: "not much"

Voordelen: "Leaving more or less on time serving food & beverages on a low cost flight Even though I didnt eat (carb free, there were'nt any friut or vegtebles) yet the idea was thoughtfull."
Nadelen: "Seats rather narrow"

Voordelen: "am ajuns chiar mai devreme, personalul foarte dragut si amabil , scaunul comod , mancare si bauturi bune."

Voordelen: "Good price, comfortable seats, nuce food and candies"

Voordelen: "The service was OK, we flew on time and the flight itself was pleasant."
Nadelen: "The interior of the aircrafts looked old and a bit dirty. The feeling is that you are flying on a poor low cost service."

Voordelen: "I was surprised and pleased as well that the flight attendant listen to me when I mentioned that it's very cold in the cabin and in less than 30 minutes the temperature was changed and bearable"
Nadelen: "Not applicable"

Voordelen: "The crew is very good"

Voordelen: "Seemed like a technical problem. The pilot wouldn't give up any information."
Nadelen: "Small seats with little legroom"

Nadelen: "Flight was delayed ridiculously and were not informed of what time it was delayed to until shortly before departure. Been told due to fog but other flights were leaving in the meantime!"

Voordelen: "Crew were professional and helpful"
Nadelen: "Terrible delay boarding"

Voordelen: "Leather seats and plenty of leg room. Flight was on time."

Voordelen: "Great leg room in standard seats!"

Nadelen: "This flight has a record of being late 90% the times i use it"

Nadelen: "long delays"

Nadelen: "The airport was a bit tough to navigate, and the baggage drop area didn’t open until about 50 minutes before the gate closes, so the ticket says."

Voordelen: "Fácil abordaje"

Nadelen: "Vertraging"

Voordelen: "Boarding from both front and back of plane made it faster and easier"
Nadelen: "Flights were delayed"

Voordelen: "Mijn 7 jarige zoon zat in zijn eentje. Bizar dat Easyjet niet automatisch gezinnen bij elkaar zet. Vrouw en dochter op rij 1, zoon en vader op 21 en 22. Echt not nooit zo’n slechte ervaring gehad op een vlucht"

Voordelen: "The crew was unprofessional and the flight was delayed for 3 hours"
Nadelen: "The crew to have better training and for the plan to be on time"

Nadelen: "30 minute delay"

Voordelen: "I was very impressed first time user and will use again"

Voordelen: "Everything was wonderful, even the weather"

Nadelen: "We stayed a bit long in the plane before takeoff, very long walk after check out the plane toward the imagination, too long time for the baggage to come out, my bag was broken. Over all bad experience"

Voordelen: "We zijn op tijd vertrokken, het was een vlotte vlucht (3u45)"
Nadelen: "Er zijn geen dingen die ik vervelend vond, al zou ik het als EasyJet Plus lid wel fijn vinden om ook tijdens de vlucht iets van mijn lidmaatschap te merken, zoals bijvoorbeeld een gratis blikje fris, nootjes o.i.d."

Nadelen: "Ridiculously hot in the airplane before departing"

Voordelen: "Aardige man die hielp bij aanschaffen van een horloge. Top dat jullie dit zo doen, zo snel en makkelijk feedback vragen. Heeft indruk gemaakt."

Nadelen: "An hour late without excuses and a 50 min wait for the luggage. Ridiculous!"

Voordelen: "Niks. Kost weinig, je krijgt nog veel minder. Toch?"
Nadelen: "De automatische stoeltoewijzing is klantje pesten. Heb je samen geboekt wordt je uit elkaar gehaald. Niet omdat er geen plek is, maar gewoon omdat het kan. Pesterij. Boarden: je word zo snel mogelijk de gate in geveegd en dan mag je daar wachten tot het blijkbaar echt nodig was dat je er was."

Voordelen: "Kept informed about delay"
Nadelen: "The plane was delayed 3 hours so booked another flight with another airline"

Nadelen: "One hour delay"

Voordelen: "That I could buy a ticket on the day (EasyJet said they were sold out at the desk but Kayak had one online - well done Kayak)."
Nadelen: "The queue to check in that was caused partly by weighing cases for the cargo hold and trying to charge extra at a higher 'desk rate' forcing people to either pay the desk rate or open their bags and transfer stuff to their carry on bag. The lack of room for carry on bags, requiring that some bags be transferred to the hold (caused by the above 'luggage transferring fiasco). The two people at the desk with a queue of hundreds waiting to check in. The one hour delay in the flight. The marathon walk to the other end of the airport to board the plane."

Voordelen: "The flight to be on time for once"
Nadelen: "That this flight is ALWAYS LATE"

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "The plane had a hole in the wing. we sat for an hour on our sits till we got an engineer to look at it and put sticky tape. It was very stressfull flight. we couldnt go to the toilets while we were sitting on the tarmac for 1 hr"

Voordelen: "Fought was in time and the boarding process occurred quickly."
Nadelen: "I'm not a fan of queuing for the plane after the entry gate. But at least no additional bus was needed to get to the plane on the tarmack"

Voordelen: "Usual practical easyJet service."
Nadelen: "Long queue for passport control in Basel. What's going on with that?"

Voordelen: "That i didnt die on the flight."
Nadelen: "We were 40 mins late and even though it said we were on time the airport didnt announce the gate until 10 mins before we were supposed to take off. Incredibly unorganized."

Nadelen: "No notice of delayed flight, food was rushed and plane very dated"

Nadelen: "Delayed, limited food menu"

Nadelen: "Veel turbulentie, en vreemd dat ze voetbalsupporters toelaten met blikken bier in de gate"

Nadelen: "Very late -"

Voordelen: "Their friendly service was great"
Nadelen: "leg room might push me out of their great airline"

Voordelen: "vlucht en alles wat daarbij hoort prima"
Nadelen: "jammer dat link van Kayak niet werkte"

Nadelen: "While clearly my lack of attention to detail, I do not mind Heathrow / city / Gatwick, so when I saw a deal I took it. On my return flight I discover that it is to London Luton, and not one of the 3 ACTUAL Airports in London."

Voordelen: "The flight itself was quite quick and the staff on board were very nice"
Nadelen: "We boarded really early but the plane hadn’t arrived and we were made to wait in a corridor, we boarded at about 9:30 when we were supposed to depart at 8:55, we departed almosted an hour later than expected (9:45) which made a huge difference and unfortuntely we missed the train from luton and the last tube in London."

Nadelen: "My luggage was lost possible it was stolen by the checkin desk, and they are not helping but a very minute amount"

Voordelen: "The crew and flight experience in general was nice"
Nadelen: "3 hours delay! Also, few people got a 5€ bonus (for food/drinks) but most of us didn’t know about it."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "EasyJet over booked and said that there were no seats available for us. After arguing we eventually boarded. Only to find there were very disruptive and drum passengers sitting behind us."

Voordelen: "You get what you pay for. That is exactly what easyJet is. Do not accept anything more. Some passengers decide that they are allowed 2,3 even 4 pieces of hand luggage! That annoys the crew and they make EVERYONE check the sizes of the luggage. That is just annoying. You know you’re only allowed one piece. Why bring more? To get from a to b this is the best service you’ll ever find. I have used it many time and have had no problems, personally. It’s amazing value for money."
Nadelen: "Annoying people who think that they can get away with more hand luggage. It’s not going to work. Stop doing this as the crew will make you put it all in one bag. It’s not worth it!! Pay for an extra bag if you need to!! It just annoys the rest of us!"

Nadelen: "The take off was delayed too much."

Voordelen: "La aerolínea es puntual, me gustó el proceso de embarque, a pesar de tener varias filas, fue ordenado."
Nadelen: "Cobran todo, obviamente es una aerolínea low-cost, pero podrían dar por lo menos un vaso con agua."

Nadelen: "Ik moest rennen naar de gate omdat de schermen te laat waren. Er waren meer reizigers die onvriendelijk gewezen werden op het feit dat ze “te laat” waren."

Voordelen: "I like the ease of this airline"

Nadelen: "Schiphol is eigenlijk te groot. Alles kost veel tijd. Vlucht was half uur te laat"

Voordelen: "Nothing special to mention"
Nadelen: "No luggage room above our head, we had to leave our luggage somewhere else far from our seats and the crew should help us promptly to get those luggage back but no, we had to get it ourselves and had to wait till the very end after all the other passengers have already got off the plane. Not fair on us when we were sat next to exit but had to anxiously wait. Shame!"

Nadelen: "Easyjet behandeld je als vee. Je hebt als passagiers niets te vertellen en als je protesteert beroept het personeel zich op policy. Handbagage is zo'n policy. Elke keer moet je je handbagage achterlaten bij de trap en als je dan in het vliegtuig komt zie je overal lege vakken."

Nadelen: "Luggage was damaged hard. Can't reach support online or offline (Tel). I tried to reach today via Facebook page message"

Nadelen: "Delayed"

Voordelen: "Lovely crew, comfortable seats and bang on time."

Voordelen: "Nothing about this flight/airline was good."
Nadelen: "A different airline."

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Nadelen: "Travelers need to be informed better about Ryanair's baggage restrictions."

Nadelen: "No issues"

Voordelen: "Most uncomfortable seats I have ever been. The Thames train link seats I took to St Pancras was 10 times better. 49 minutes late departure from Athens and not a single word of apology. The crew onboard was friendly."
Nadelen: "You figure..maybe say we get some compensation for the delay?"

Voordelen: "Destroyed one of our suitcases after charging us 50 to carry it. Baggage people were less than helpful. Will avoid them in the future"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Nadelen: "I don't mined the flights it is the long walk to the plane."

Voordelen: "We arrived at our destination as did our bags"
Nadelen: "Boarding experience, timely departure, menus available to peruse, staff attitude poor, variety of options limited for an 1145 flight.......I could go on but they don’t care anyway!"

Voordelen: "Busy but efficient"
Nadelen: "Waiting too long for baggage"

Nadelen: "One hour late."

Voordelen: "Good flight and cabin service - on time."
Nadelen: "Long walk to gate. Boarding was like herding cattle. Far too few seats in departure lounge."

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "Flight was usual"
Nadelen: "Boarding was delayed for about 15mins but the pilot made up for it."

Voordelen: "Flight was on time."
Nadelen: "Flight to Amsterdam no mention of requiring the passport stamp on the flight ticket was mentioned. On the way back to Dublin the crew member that checked me in informed me of this requirement and I thought she was potentially going to send me back to get it at customs. My husband who had a different crew member check him him, made no mention of the requirement."

Nadelen: "wederom vertraging"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Everything"

Nadelen: "There’s nowhere to put anything. Usually there’s a pouch to put your stuff in. That would be helpful."

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Cloud outside of airplane."
Nadelen: "When this stupid company will departure ontime?"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Voordelen: "You got what you paid for"
Nadelen: "N/A"

Voordelen: "We arrived alive"
Nadelen: "Checking in was torture. It was the airline version of "The Trial" with a Dutch Twist (no one in charge). Luckily (?) the plane turned out to be 45 minutes late, so the eternity it took to have the rookie who finally showed up to look blankly at her computer screen, apprently hoping it would receive Divine instructions on how to work her way through the ONE PERSON in line in front of us, in order to stamp our pre-printed boarding passes did not cause us to miss the last flight of the day from Amsterdam to Dublin. Now lets talk about the torture device that Ryanair uses as a passenger seat. . ."

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Huge immigration lines at Luton - so bad"

Nadelen: "Departure was nearly 30 minutes late!"

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "Flight was smooth nice and on time"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Added way to many costs for EVERYTHING. We were the only ones in line to check a bag and it took 30 minutes to do so because the computers needed to be turned on. The seats were uncomfortable and felt unclean. And we think it was absurd to pay to sit with someone you book a flight with."

Lees meer over Blue Air
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die van Amsterdam naar Londen Luton vliegen

Vliegmaatschappijen die van Amsterdam naar Londen Luton vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten van Amsterdam naar Londen Luton

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn aan boord verplicht. Deze worden verstrekt op vluchten van Amsterdam naar Londen Luton

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten van Amsterdam naar Londen Luton

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten van Amsterdam naar Londen Luton

Boek goedkope vluchten van Amsterdam naar Londen Luton

Actuele deals voor retourtickets

7-7
wo
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
13-7
di
direct
easyJet
1u 05m
LTN - AMS
4-6
vr
1 stop
Ryanair
8u 45m
AMS - LTN
7-6
ma
1 stop
Ryanair
24u 00m
LTN - AMS
12-5
wo
1 stop
Blue Air
22u 15m
AMS - LTN
19-5
wo
1 stop
Blue Air
12u 55m
LTN - AMS
2-7
vr
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
18-7
zo
direct
easyJet
1u 10m
LTN - AMS
24-6
do
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
27-6
zo
direct
easyJet
1u 15m
LTN - AMS
24-5
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
22u 15m
AMS - LTN
27-5
do
2 stops
Diverse Maatschappijen
35u 20m
LTN - AMS
9-7
vr
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
12-7
ma
direct
easyJet
1u 05m
LTN - AMS
23-6
wo
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
27-6
zo
direct
easyJet
1u 15m
LTN - AMS
27-7
di
1 stop
Ryanair
15u 50m
AMS - LTN
10-8
di
1 stop
Ryanair
25u 55m
LTN - AMS
9-7
vr
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
11-7
zo
direct
easyJet
1u 15m
LTN - AMS
8-7
do
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
12-7
ma
direct
easyJet
1u 05m
LTN - AMS
22-7
do
1 stop
Ryanair
8u 05m
AMS - LTN
24-7
za
1 stop
Ryanair
14u 35m
LTN - AMS
27-7
di
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
10-8
di
direct
easyJet
1u 05m
LTN - AMS
12-5
wo
1 stop
Blue Air
22u 15m
AMS - LTN
16-5
zo
1 stop
Blue Air
12u 55m
LTN - AMS
13-8
vr
1 stop
Ryanair
12u 20m
AMS - LTN
17-8
di
1 stop
Ryanair
25u 55m
LTN - AMS
4-6
vr
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
7-6
ma
direct
easyJet
1u 15m
LTN - AMS
14-5
vr
1 stop
Blue Air
9u 25m
AMS - LTN
16-5
zo
1 stop
Blue Air
12u 55m
LTN - AMS
15-7
do
1 stop
Ryanair
8u 05m
AMS - LTN
17-7
za
1 stop
Ryanair
14u 35m
LTN - AMS
17-7
za
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
30-7
vr
direct
easyJet
1u 15m
LTN - AMS
26-4
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
21u 55m
AMS - LTN
4-5
di
1 stop
Diverse Maatschappijen
12u 55m
LTN - AMS
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

16-5
zo
1 stop
Ryanair
12u 20m
AMS - LTN
18-6
vr
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
17-6
do
1 stop
Ryanair
20u 45m
AMS - LTN
12-5
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
21u 10m
AMS - LTN
19-6
za
1 stop
Ryanair
7u 45m
AMS - LTN
12-5
wo
2 stops
Blue Air
22u 15m
AMS - LTN
20-6
zo
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
20-6
zo
1 stop
Ryanair
26u 15m
AMS - LTN
2-7
vr
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
30-6
wo
1 stop
Ryanair
20u 05m
AMS - LTN
20-6
zo
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
6-7
di
1 stop
Ryanair
15u 50m
AMS - LTN
9-7
vr
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
1-7
do
1 stop
Ryanair
8u 05m
AMS - LTN
23-4
vr
3 stops
Diverse Maatschappijen
41u 30m
AMS - LTN
9-5
zo
1 stop
Blue Air
22u 15m
AMS - LTN
30-6
wo
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LTN
16-5
zo
2 stops
Blue Air
33u 25m
AMS - LTN
2-7
vr
1 stop
Ryanair
12u 20m
AMS - LTN
30-6
wo
2 stops
Blue Air
22u 15m
AMS - LTN
Toon meer resultaten
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas