Vind goedkope vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick

AMS - LGW

Vind goedkope vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick

Doorzoek honderden reiswebsites tegelijkertijd voor vluchtdeals naar Londen Gatwick. Combineer je vlucht + hotel en bespaar!

Retour
Economy
Amsterdam (AMS)
Londen Gatwick
vr 30-7
vr 6-8
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |
Voeg hotels toe
Er zijn reisbeperkingen naar Londen Gatwick. Meer weten
Blijf op de hoogte en ontvang e-mail updates wanneer reisbeperkingen worden gematigd in Londen Gatwick.

Handig om te weten

Laagseizoen

meiBeste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 19%.

Hoogseizoen

decemberPopulairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 20%.

Gemiddelde prijs retour

€ 81(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Topdeal retour

€ 66of minder

Topdeal enkele reis

€ 41of minder

de beste tijd om te boeken: vliegtickets van Amsterdam naar Londen Gatwick

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 41 of minder voor een enkele reis en voor € 66 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Amsterdam naar Londen Gatwick werd gemiddeld 87 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 4 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in november, december en januari. De goedkoopste vliegmaand is mei.
  • Er is gemiddeld* geen prijsverschil tussen avond- en ochtendvluchten voor deze route.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Amsterdam naar Londen Gatwick

Welke vliegmaatschappijen hebben flexibele annuleringsvoorwaarden voor vluchten van Amsterdam Schiphol naar Londen Gatwick door toedoen van COVID-19?

Kan ik naar Londen Gatwick vliegen? Zijn er bij aankomst in Londen Gatwick reisbeperkingen?

Kan ik naar Londen Gatwick vliegen zonder bij aankomst in quarantaine te moeten?

Moet ik een coronatest (Covid-19) doen voordat ik naar Londen Gatwick vlieg?

Kunnen mensen die gevaccineerd zijn naar Londen Gatwick reizen?

Welke andere beperkingen naar aanleiding van het coronavirus (Covid-19) zijn er in Londen Gatwick?

Hoe lang duurt een vlucht van Amsterdam naar Londen Gatwick?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Amsterdam en Londen Gatwick?

Welke vliegmaatschappijen bieden de voordeligste vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakst tussen Amsterdam en Londen Gatwick?

Wat is de goedkoopste dag van de week om te vliegen van Amsterdam naar Londen Gatwick?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets van Amsterdam naar Londen Gatwick?

Hoe kan de vliegticket prijsvoorspellingstool van KAYAK me helpen bij het kiezen van het juiste moment om mijn vliegticket van Amsterdam naar Londen Gatwick te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek van Amsterdam naar Londen Gatwick?

Top 3 airlines voor vluchten van Amsterdam Schiphol naar Londen Gatwick

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

6,9
Air Europa
Gemiddelde score op basis van 3.215 beoordelingen
7,2
Boardingsproces
6,9
Comfort
7,6
Personeel
6,3
Entertainment
6,5
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Nadelen: "There was no air"

Voordelen: "Nothing"

Voordelen: "Plane was nice and the crew was good, except that the flight left almost an hour late without enough announcements as to what was going on and when we might be leaving."
Nadelen: "More communications when the flight has been delayed and sitting there."

Voordelen: "Yes"
Nadelen: "Bathroom smells very bad My three seats where very dirty and had brown yucky stuff One had a sticky gum on it The cleaning crew should have noticed it"

Voordelen: "."
Nadelen: "."

Voordelen: "Great airline"
Nadelen: "More choice of food"

Voordelen: "Trip was short."

Nadelen: "The charge for baggage but when i bought the ticket i received that the baggage was included"

Voordelen: "Brand new aircraft, excellent communication"

Nadelen: "They didn’t even give water without charging for it. Water is a basic need The hidden baggage fees. I was informed at checkin that I wasn’t allowed a checked bag from Amsterdam via Madrid to Miami. It is the first time I have ever flown internationally where you don’t get 1 bag at least to check in. The. The fee was €150 one way to check a bag. I feel that the airport should have disclosed more clearly that the fair did not include luggage. I can understand for some short haul flights people can choose to take luggage but international long haul is just heap and dishonest"

Voordelen: "That it was a safe flight."
Nadelen: "Plane was old and the seats were uncomfortable even if i paid a premium to be by the exit. I had to pay $250 dollars just to check in ONE bag round trip which is incredibly excessive. Food was mediocre."

Nadelen: "The flight was 20 minutes late boarding us, and the plane took off over an hour later than expected. The boarding gate was so close to the other two next to it, that were also boarding at the same time, it was impossible to hear what was being said and know what was going on. the crew also lost my luggage on the flight from Madrid to Valencia and I have still not received it"

Voordelen: "The flight attendants were very nice to my family, and they went through extra effort to take care of us. I would be happy to fly this airline again."
Nadelen: "My wife’s bag was damaged during handling, but I am not sure that is the fault of Air Europa, perhaps the airport personnel in Miami or Madrid."

Voordelen: "I am new to Air Europa, and I have had a great experience with several flights."
Nadelen: "They could use kiosks at check in, to move the line a little quicker."

Nadelen: "There was a 2 hours delay that caused me to miss my other flights, without any compensation or at least apology"

Nadelen: "40 minute delay, slow boarding, inoperative lavatory, sitting in row 4 and crew dis not allow me to use forward lavatory, dis not bring requested food"

Voordelen: "Missed the flight because couldn’t check in on line ! 3 days trying to check in and the company site wouldn’t work ‘"

Voordelen: "The effort of Air Europa crew to try to accommodate us in seating request"
Nadelen: "1) Aircraft overall conditions. Aircraft interior needs to be refurbished. The quality of the food served was under normal standards. 2) Boarding of the aircraft was not well organized 3) Aircraft departure scheduled time shown on the screens differed from actual boarding pass printed time thus creating confusion."

Voordelen: "People and new plane"
Nadelen: "We have to take a bust to catch the plane. It ya to drive for ages! We left about 40mins later than schedulled."

Voordelen: "Air Europa's fare was cheap, but not as cheap as Latam but I was traveling with a friend who had already bought his ticket. The 5 hr flight from Tel Aviv to Madrid was in a super aircraft. Extremely comfortable flight."
Nadelen: "The flight to São Paulo was in an older aircraft, more cramped and no personal entertainment consuls. All in all the flight was fine being an overnight flight, but I would have expected the better aircraft on the long haul flight and the less comfortable aircraft on the short haul. Still good value for money and I'm would definitely fly Air Europa again!"

Voordelen: "Very helpful crew. Courtious."
Nadelen: "I had the chicken. Not very good. Also. In Rome Alitalia employees were doing checkin and it was a bit chaotic and disorganized."

Nadelen: "I missed my connection because of the insane delay on the first flight."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "I am a skyteam member and have platinum status with delta and prior to leaving for my trip I had contacted air europa with my skymiles number and was told baggage was included. Upon arrival to airport my status was ignored and I was refused when asked to speak with a manager. I ended up having to pay 60 euros in baggage fees and then was not allowed to board as sky priority despite showing the airline my status."

Voordelen: "New airplane,"
Nadelen: "Madrid Rome, charged for water."

Nadelen: "bagageafhandelijk verschrijkkelijk. Koffers kwijt en volgens de balie gebeurt dat om de haverklap in mallorca"

Voordelen: "None"

Nadelen: "T"

Voordelen: "On time and a nice crew."
Nadelen: "Terrible food, entertainment, seat and amount of leg room."

Voordelen: "Overall the flight was fine."
Nadelen: "My connection in Madrid was bad. I arrived at gate E82 and had to get to A8. Terminals are laid out sequentially and it was quite a walk, with a passport check before the B terminal. Even with an hour and a half layover I had no time to spare going straight there."

Nadelen: "I had to add luggage into the booking. In short, that is impossible to do on the website, and very little information about luggage in the booking procedure. So, the passenger didn't take any changes and asked me to book flight with another airline. Which I did, and found out that canceling is not a thing that you do either...."

Voordelen: "The prive was ok"
Nadelen: "Late, disorganized boarding, group pf adolesccentes traveling behind me were very rowdy and on an early morning flight they have to be asked by the flight personnel to be respectful to the other passengers"

Voordelen: "Everything about the flight from the moment I boarded was totally fine."
Nadelen: "The line to get checked-in in Barcelona was extremely long and I waited nearly an hour - can't help thinking if the online check-in was more dependable, it would have been a shorter line, but I made it to my gate with time to grab some lunch so life's still not all that bad."

Nadelen: "Excellent plane. Good food."

Nadelen: "There wasn't any entertainment. But this was a short flight, so was expected."

Voordelen: "Nothing."
Nadelen: "I bought 2 tickets at the same time for me and my wife and the sat us separately 10 rows apart from each other. Its stupid they dont let you choose your own seats. Also paying for the bag was another long process and had to go to 3 sepparate counters because Air Europa required a different procedure. Pilots necer announced upcomig turbulence and the landing was horrible. Old and uncomfortable seatbelts. Ive been on 3 flights this week and this was by far the worst. Wont be flying Air Europa in the future."

Voordelen: "Good service"
Nadelen: "Plane too crowded"

Nadelen: "Space between seats very uncomfortable. Planes very old."

Voordelen: "Seats space"
Nadelen: "No enterteinment onboard, lack of service, food"

Voordelen: "flight on time"
Nadelen: "food"

Voordelen: "On time. Cabin in very good condition. Staff friendly and professional"
Nadelen: "No back of the seat video. No power outlets."

Nadelen: "They are always late, they charge for everything..."

Voordelen: "Nothing."
Nadelen: "The long delay."

Voordelen: "I got there"
Nadelen: "Be prepared to take a bus to the airplane. No perks of any sort."

Nadelen: "Paying for my seat I didn't fet"

Nadelen: "Horrible airline, 1 hour waitinf transit passangers, 2 hours delay in arrival.Like a cattle transportation, maybe better, due to the delays speaker anouncements. Do the cattle transportation driver make anouncemrnts to the cows?. Air Europa coul save to make it because nobody listen to your clims or questions related to it. Where is the compensation?."

Nadelen: "my luggage never left ibiza and wound up in Madrid for 24 hours"

Voordelen: "Slept almost the entire flight over, from the middle seat."
Nadelen: "Only a 10kg weight limit, not described well during the ticket purchasing process."

Voordelen: "Everything except some flight attendants needs to brush up on their customer service skills with English speaking customers"
Nadelen: "One flight attendant pissed me off when I asked for more drinks n she ignored my request n walked away"

Nadelen: "No food or even soft drink included in price"

Voordelen: "On time, smooth and professional"
Nadelen: "Nothing - the best part of this flight is that is so short :)"

Voordelen: "From the moment we checked in at Barcelona airport the airport staff were brilliant, my partner and his daughter are on the autism spectrum and struggle with crowds and social behaviour, but the gentleman that escorted us and helped us board could not have been nicer thank you"
Nadelen: "The staff were great but there was a rather large rid group that could have triggered an episode, but after a quiet word with the crew we were again supported a quick exit"

Voordelen: "Fácil abordaje"

Nadelen: "Vertraging"

Voordelen: "Crew good, kind and helpful."
Nadelen: "Did not realize that we could only bring 1 carry one. Had to pay for water."

Voordelen: "Mijn 7 jarige zoon zat in zijn eentje. Bizar dat Easyjet niet automatisch gezinnen bij elkaar zet. Vrouw en dochter op rij 1, zoon en vader op 21 en 22. Echt not nooit zo’n slechte ervaring gehad op een vlucht"

Voordelen: "The crew was unprofessional and the flight was delayed for 3 hours"
Nadelen: "The crew to have better training and for the plan to be on time"

Nadelen: "Efficient, friendly at every step and on time."

Nadelen: "Enforced separation of hand luggage taken to hold at gate due to lack of space. Parked miles away from terminal on arrival. The usual budget airline issues."

Voordelen: "I was very impressed first time user and will use again"

Voordelen: "Arrived on time."

Voordelen: "We zijn op tijd vertrokken, het was een vlotte vlucht (3u45)"
Nadelen: "Er zijn geen dingen die ik vervelend vond, al zou ik het als EasyJet Plus lid wel fijn vinden om ook tijdens de vlucht iets van mijn lidmaatschap te merken, zoals bijvoorbeeld een gratis blikje fris, nootjes o.i.d."

Voordelen: "Aardige man die hielp bij aanschaffen van een horloge. Top dat jullie dit zo doen, zo snel en makkelijk feedback vragen. Heeft indruk gemaakt."

Nadelen: "An hour late without excuses and a 50 min wait for the luggage. Ridiculous!"

Voordelen: "Niks. Kost weinig, je krijgt nog veel minder. Toch?"
Nadelen: "De automatische stoeltoewijzing is klantje pesten. Heb je samen geboekt wordt je uit elkaar gehaald. Niet omdat er geen plek is, maar gewoon omdat het kan. Pesterij. Boarden: je word zo snel mogelijk de gate in geveegd en dan mag je daar wachten tot het blijkbaar echt nodig was dat je er was."

Voordelen: "Fly leaves on time"
Nadelen: "Seat too small and did not move, no entertainment and no food"

Nadelen: "One hour delay"

Voordelen: "That I could buy a ticket on the day (EasyJet said they were sold out at the desk but Kayak had one online - well done Kayak)."
Nadelen: "The queue to check in that was caused partly by weighing cases for the cargo hold and trying to charge extra at a higher 'desk rate' forcing people to either pay the desk rate or open their bags and transfer stuff to their carry on bag. The lack of room for carry on bags, requiring that some bags be transferred to the hold (caused by the above 'luggage transferring fiasco). The two people at the desk with a queue of hundreds waiting to check in. The one hour delay in the flight. The marathon walk to the other end of the airport to board the plane."

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "The plane had a hole in the wing. we sat for an hour on our sits till we got an engineer to look at it and put sticky tape. It was very stressfull flight. we couldnt go to the toilets while we were sitting on the tarmac for 1 hr"

Voordelen: "Easy boarding and quick to receive baggage in Gatwick"
Nadelen: "Late opening of check-in. 2 desks allocated so 2 long queues. 20 mins into check-in the queue I was in changed to priority boarding. This necessary information should have been indicated in advance as 90% of the passengers were in the wrong queue. As for aircrew 1 of the female crew was miserable as sin and unhelpful to most passengers"

Nadelen: "Veel turbulentie, en vreemd dat ze voetbalsupporters toelaten met blikken bier in de gate"

Nadelen: "Why make you board the plane and then tell you there is a 45 minute delay"

Voordelen: "Staff were excellent. I felt valued as a passenger. EasyJet seem to try to improve their process continually."
Nadelen: "Nearly every EasyJet flight I take is delayed. I know this can be beyond their control but I think scheduling is a bit tight. That said they keep you updated often and delay times go down as well as up."

Voordelen: "vlucht en alles wat daarbij hoort prima"
Nadelen: "jammer dat link van Kayak niet werkte"

Nadelen: "Dealing with being overweight Seating was a bit tight"

Nadelen: "Ik moest rennen naar de gate omdat de schermen te laat waren. Er waren meer reizigers die onvriendelijk gewezen werden op het feit dat ze “te laat” waren."

Voordelen: "I like the ease of this airline"

Nadelen: "Schiphol is eigenlijk te groot. Alles kost veel tijd. Vlucht was half uur te laat"

Voordelen: "I arrived"
Nadelen: "I arrived late, uncomfortably, expensive for what is given."

Nadelen: "The flight was delayed by more than 3 hours. They made me checkin my bag based on the pre tense that the flight was completely booked whereas it was no where close to full. After arriving in London there was no information which belt my luggage will arrive and I had to search for close to an hour to find my bag"

Nadelen: "Long wait time for luggage to appear on carousel"

Nadelen: "Easyjet behandeld je als vee. Je hebt als passagiers niets te vertellen en als je protesteert beroept het personeel zich op policy. Handbagage is zo'n policy. Elke keer moet je je handbagage achterlaten bij de trap en als je dan in het vliegtuig komt zie je overal lege vakken."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Late and the crew wasn't helpful"

Nadelen: "Being late on both journeys! With no explanation"

Nadelen: "Luggage was damaged hard. Can't reach support online or offline (Tel). I tried to reach today via Facebook page message"

Voordelen: "Staff were pleasant, eager to help, efficient. Flight arrived early."
Nadelen: "A long time standing waiting for boarding - no seats."

Nadelen: "Delayed"

Voordelen: "I have been a fan of Easyjet for years but my last four experiences with them have been poor to say the least. A return flight to Naples earlier in the year and now Palermo shows that their attitude to customer care is slipping badly. All four flights were delayed to a greater or lesser degree. That happens and is usually beyond the control of the airline. What is not beyond their control is the way that they communicate during the delay and the way they treat their passengers. We are people not self-loading freight. Easyjet is fast becoming as bad as British Airways and they are by far the worst. A very frustrating and sad thing to see. The beginning of the end for Easyjet?"
Nadelen: "Abysmal communications. A don't care attitude. Not my problem syndrome. Treating passengers like cattle."

Voordelen: "The crew was polite and friendly"
Nadelen: "It was delayed like the previous flight with easyJet to the holiday destination"

Nadelen: "Began 'boarding' the plane despite the fact people had not got of plane that had arrived from London. We waiting in corridor thing that leads to plane for over 20 minutes"

Nadelen: "Legroom"

Voordelen: "Was meant to be a 21.40 flight that was delayed until midnight"
Nadelen: "Arrived at gatwick after public transport closed with no assistance offered"

Voordelen: "Pilot's way of explaining delays & diverted route"
Nadelen: "FRANTIC at Marseille Airport Easyjet security check area Then after unexplained delays, at gate entrance my hand luggage was refused even though it was organised the same way as my outward journey and that was OK. Aggressive checker said it couldn't have been Easyjet - I don't lie, and my outward journey was Easyjet. Had to repack & so spoilt some contents. We were left standing in gate area for ages without explanation."

Nadelen: "They have absurd regulations about baggage and do not equally apply their rules. You are supposedly only allowed 1 carry-on and NOTHING else, but they did not hold anyone else on the flight to this rule. Nearly every other person waiting to get on had a carry-on bag and a purse or some other small item, but they singled us out to put everything into one bag or pay an extra 60 Euros! HORRIBLE customer service! I will never choose them again no matter the cost for another airline."

Voordelen: "The welcome, the staff, everything was FAR better than my last flights with easyJet."
Nadelen: "New lights, lady behinds light was directly on our sleeping baby's head and we had to hold our hand over his eyes!"

Nadelen: "Decompression before landing was awful."

Voordelen: "The price for the ticket"
Nadelen: "No free fondo"

Voordelen: "B"
Nadelen: "Just fckin everything"

Nadelen: "It was delayed 5 hours. Landed at 3am."

Voordelen: "Very efficient, on-time, security at Gatwick is MUCH faster and more efficient than Heathrow."

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Nadelen: "Delayed. Confusion over gates."

Nadelen: "Delayed."

Nadelen: "Travelers need to be informed better about Ryanair's baggage restrictions."

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Nadelen: "Late takeoff - late arrival"

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "nothing"
Nadelen: "have to pay 55 euro’s for checkin .... crew very rude at the desk"

Voordelen: "I liked that I didn't feel squashed and this is about it."
Nadelen: "I disliked the fact that our flight was delayed and we weren't notified about it. I disliked that we got told there was a problem with the engine but they didn't allow us to either get off the plane or change plans we just sat there as they ran test after test. Asking us to sit down for them to see if the engine is working okay. They asked a member of the public who was sat by the wing to keep an ear out for any funny noises. We stayed on the runway for an hour and a half after it was already delayed. Once we set off in fear that the engine might fail again Ryanair didn't even off us a free glass of water to show appreciation for peoples tolerance. It honestly isn't worth the money you save."

Nadelen: "wederom vertraging"

Voordelen: "This flight issues were so plentiful they provided me with knowledge on how not to run an airline."
Nadelen: "5 X delays, Incompetent pilot, No organisation of ground crew 2.5hr late"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Voordelen: "crew was as helpful as they could be"
Nadelen: "not having an assigned seat having to wait in line and wasnt able to board til everyone else boarded, wasnt sure i had a seat for over an hour"

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Everything"

Nadelen: "There’s nowhere to put anything. Usually there’s a pouch to put your stuff in. That would be helpful."

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Nothing"

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Voordelen: "Boarding was ahead of schedule, but we waited on the runway for a long time. Checking in via an app is great too."
Nadelen: "The seats are uncomfortable, the application of the baggage policy is inflexible & difficult, there are no places to put your things and having seating assigned randomly when you travel with someone is ridiculous. I love discount airlines, but being charged for things that would make me happier while not costing the airline a penny is too far. Ryanair gets your initial business with artificially low rates and then nickle-and-dimes you until you pay at least as much as you would by just going with an honest carrier that charges normal prices up front. I am tired of being messed about when there are equivalently priced carriers that aren't such shysters."

Voordelen: "Comfortable seats and cabin for a short flight and friendly crew"

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Added way to many costs for EVERYTHING. We were the only ones in line to check a bag and it took 30 minutes to do so because the computers needed to be turned on. The seats were uncomfortable and felt unclean. And we think it was absurd to pay to sit with someone you book a flight with."

Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"

Voordelen: "Loved the speed and efficiency of everything; we arrived from Dublin to Gatwick 25 minutes early. Plenty of opportunity for inflight purchases for such a small flight which was great!"

Voordelen: "Boarded from gate beside the executive lounge."

Nadelen: "Ground staff made final boarding call too soon. Had to rush from the lounge only to find no passengers had left the terminal steps to walk to the plane to board."

Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Nadelen: "No flight announcement at Dublin airport so missed flight"

Voordelen: "erg vriendelijk personeel"

Nadelen: "Very long walk on landing"

Lees meer over Air Europa
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die van Amsterdam naar Londen Gatwick vliegen

Vliegmaatschappijen die van Amsterdam naar Londen Gatwick vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn aan boord verplicht. Deze worden verstrekt op vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick

Boek goedkope vluchten van Amsterdam naar Londen Gatwick

Actuele deals voor retourtickets

11-11
do
direct
easyJet
1u 10m
AMS - LGW
13-11
za
direct
easyJet
1u 30m
LGW - AMS
13-9
ma
1 stop
Ryanair
9u 35m
AMS - LGW
30-9
do
1 stop
Ryanair
7u 25m
LGW - AMS
17-9
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 15m
AMS - LGW
20-9
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
6u 35m
LGW - AMS
10-9
vr
direct
easyJet
1u 15m
AMS - LGW
14-9
di
direct
easyJet
1u 20m
LGW - AMS
30-10
za
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
6-11
za
direct
easyJet
1u 20m
LGW - AMS
30-10
za
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
6-11
za
direct
easyJet
1u 30m
LGW - AMS
9-10
za
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
10-10
zo
direct
easyJet
1u 20m
LGW - AMS
24-9
vr
1 stop
Ryanair
10u 45m
AMS - LGW
26-9
zo
1 stop
Ryanair
23u 20m
LGW - AMS
18-8
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
10u 45m
AMS - LGW
22-9
wo
direct
Diverse Maatschappijen
1u 20m
LGW - AMS
30-10
za
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
12-11
vr
direct
easyJet
1u 15m
LGW - AMS
18-9
za
1 stop
Ryanair
8u 40m
AMS - LGW
3-10
zo
1 stop
Ryanair
23u 00m
LGW - AMS
20-8
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 20m
AMS - LGW
24-9
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
13u 55m
LGW - AMS
15-10
vr
direct
easyJet
1u 15m
AMS - LGW
18-10
ma
direct
easyJet
1u 20m
LGW - AMS
9-9
do
1 stop
Ryanair
23u 50m
AMS - LGW
13-9
ma
1 stop
Ryanair
10u 45m
LGW - AMS
24-9
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 15m
AMS - LGW
27-9
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
5u 20m
LGW - AMS
24-9
vr
direct
easyJet
1u 15m
AMS - LGW
27-9
ma
direct
easyJet
1u 20m
LGW - AMS
29-9
wo
1 stop
Ryanair
7u 50m
AMS - LGW
13-10
wo
1 stop
Ryanair
11u 40m
LGW - AMS
24-9
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
6u 25m
AMS - LGW
26-9
zo
direct
Diverse Maatschappijen
1u 20m
LGW - AMS
14-9
di
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
3-10
zo
direct
easyJet
1u 20m
LGW - AMS
18-8
wo
1 stop
Ryanair
10u 45m
AMS - LGW
22-9
wo
1 stop
Ryanair
11u 40m
LGW - AMS
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

3-9
vr
1 stop
Ryanair
7u 50m
AMS - LGW
29-10
vr
direct
easyJet
1u 15m
AMS - LGW
3-8
di
1 stop
Air Europa
15u 00m
AMS - LGW
6-8
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
7u 20m
AMS - LGW
20-9
ma
1 stop
Ryanair
10u 45m
AMS - LGW
23-9
do
direct
easyJet
1u 15m
AMS - LGW
19-9
zo
1 stop
Ryanair
22u 55m
AMS - LGW
13-9
ma
direct
easyJet
1u 15m
AMS - LGW
24-8
di
1 stop
Ryanair
10u 45m
AMS - LGW
15-8
zo
1 stop
Ryanair
22u 55m
AMS - LGW
6-8
vr
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
13-12
ma
1 stop
Air Europa
6u 15m
AMS - LGW
15-8
zo
1 stop
Ryanair
22u 55m
AMS - LGW
6-8
vr
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
3-8
di
1 stop
Air Europa
15u 00m
AMS - LGW
30-8
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
11u 10m
AMS - LGW
25-8
wo
1 stop
Ryanair
10u 45m
AMS - LGW
11-9
za
direct
easyJet
1u 20m
AMS - LGW
27-8
vr
1 stop
Air Europa
15u 00m
AMS - LGW
7-8
za
1 stop
Air Europa
15u 00m
AMS - LGW
Toon meer resultaten
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas