Laagseizoen | november |
---|---|
Hoogseizoen | april |
Goedkoopste vlucht | € 314 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Tokio Narita vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+82 andere
AIR PREMIA,ANA+83 andere
81
82
dinsdag
ANA,AccesRail,Aero K+85 andere
ANA,AccesRail+86 andere
84
85
woensdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+81 andere
AIR PREMIA,ANA+82 andere
80
81
donderdag
ANA,AccesRail,Aero K+85 andere
ANA,AccesRail+86 andere
84
85
vrijdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+84 andere
AIR PREMIA,ANA+85 andere
83
84
zaterdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+85 andere
AIR PREMIA,ANA+86 andere
84
85
zondag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+85 andere
AIR PREMIA,ANA+86 andere
84
85
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+82 andere
AIR PREMIA,ANA+83 andere
81
82
dinsdag
ANA,AccesRail,Aero K+85 andere
ANA,AccesRail+86 andere
84
85
woensdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+81 andere
AIR PREMIA,ANA+82 andere
80
81
donderdag
ANA,AccesRail,Aero K+85 andere
ANA,AccesRail+86 andere
84
85
vrijdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+84 andere
AIR PREMIA,ANA+85 andere
83
84
zaterdag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+85 andere
AIR PREMIA,ANA+86 andere
84
85
zondag
AIR PREMIA,ANA,AccesRail+85 andere
AIR PREMIA,ANA+86 andere
84
85
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.