Laagseizoen | januari |
---|---|
Hoogseizoen | oktober |
Goedkoopste vlucht | € 49 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Porto vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Aeromexico,Air Canada+46 andere
ANA,Aeromexico+47 andere
45
46
dinsdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+42 andere
ANA,Aeromexico+43 andere
41
42
woensdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+46 andere
ANA,Aeromexico+47 andere
45
46
donderdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
vrijdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
zaterdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
zondag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Aeromexico,Air Canada+46 andere
ANA,Aeromexico+47 andere
45
46
dinsdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+42 andere
ANA,Aeromexico+43 andere
41
42
woensdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+46 andere
ANA,Aeromexico+47 andere
45
46
donderdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
vrijdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
zaterdag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
zondag
ANA,Aeromexico,Air Canada+45 andere
ANA,Aeromexico+46 andere
44
45
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
Wel wat vertragingen maar dat was niemand zijn schuld. Landen op FNC is niet altijd evident.
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.