Laagseizoen | juni |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 351 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Phoenix Sky Harbor Internationaal vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+63 andere
ANA,Advanced Air+64 andere
62
63
dinsdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+64 andere
ANA,Advanced Air+65 andere
63
64
woensdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+63 andere
ANA,Advanced Air+64 andere
62
63
donderdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+65 andere
ANA,Advanced Air+66 andere
64
65
vrijdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+64 andere
ANA,Advanced Air+65 andere
63
64
zaterdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+64 andere
ANA,Advanced Air+65 andere
63
64
zondag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+63 andere
ANA,Advanced Air+64 andere
62
63
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+63 andere
ANA,Advanced Air+64 andere
62
63
dinsdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+64 andere
ANA,Advanced Air+65 andere
63
64
woensdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+63 andere
ANA,Advanced Air+64 andere
62
63
donderdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+65 andere
ANA,Advanced Air+66 andere
64
65
vrijdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+64 andere
ANA,Advanced Air+65 andere
63
64
zaterdag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+64 andere
ANA,Advanced Air+65 andere
63
64
zondag
ANA,Advanced Air,Aer Lingus+63 andere
ANA,Advanced Air+64 andere
62
63
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Ik was verbaasd over hoe slecht het vliegtuig was onderhouden. Veel zaken kapot of werkten niet. Ook stoelen niet comfortabel. Vliegtuig werd gewisseld waardoor we niet meer als gezin naast elkaar konden zitten, dit was erg jammer op een 10 uur durende vlucht en volgens de tickets zouden ik en mijn man naast elkaar zitten en onze dochter van 8, achter ons. Dit hebben we natuurlijk gewisseld. Personeel wel ontzettend vriendelijk. Apart kindermenu was ook goed.