Hoewel ik mij realiseert dat business class in Europa uitgekleed is, verwacht ik toch bij binnenkomst in het vliegtuig een begroeting, het noemen bij achternaam en een service niveau wat hoger ligt dan simpelweg doen wat je minimaal moet doen. Het cabinepersoneel was drukker met zichzelf, grapjes en rollen, dan met de feitelijke service aan hun gasten
6,0 GoedEdwin, sep 2025AMS - BCN
Bekijk meer KLM-beoordelingenHoewel ik mij realiseert dat business class in Europa uitgekleed is, verwacht ik toch bij binnenkomst in het vliegtuig een begroeting, het noemen bij achternaam en een service niveau wat hoger ligt dan simpelweg doen wat je minimaal moet doen. Het cabinepersoneel was drukker met zichzelf, grapjes en rollen, dan met de feitelijke service aan hun gasten
Super geholpen bij inchecken, betere plek en business class eten gekregen. Super gevoel van priority.
Als ik KLM boek, betaal ik iets meer voor een iets luxere ervaring, maar ik voel me toch een tweederangs passagier. Ik krijg standaard een plaats in het midden, word verplicht mijn handbagage in te checken en mag pas als laatste boarden. De vlucht zelf was verder prettig en keurig op tijd en ook de service van het personeel was prima.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Geen selectief beleid mbt Carry-in koffers toepassen. Consistent de regels toepassen.
Het was de ergste vlucht van mijn leven. Het boardingpersoneel in Lissabon was onbeschoft en onvriendelijk
Niets is leuk aan Ryanair en alles kan veel beter. Anderhalf uur vertraging terwijl we al in het vliegtuig zaten. Glaasje water?! Ryanair geeft niets weg, ook geen glaasje water bij een lange vertraging. Dit was eens maar nooit meer Ryanair