Laagseizoen | juni |
---|---|
Hoogseizoen | juli |
Goedkoopste vlucht | € 291 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Singapore Intle Changi vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+101 andere
ANA,Aegean Airlines+102 andere
100
101
dinsdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+101 andere
ANA,Aegean Airlines+102 andere
100
101
woensdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
donderdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
vrijdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
zaterdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
zondag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+103 andere
ANA,Aegean Airlines+104 andere
102
103
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+101 andere
ANA,Aegean Airlines+102 andere
100
101
dinsdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+101 andere
ANA,Aegean Airlines+102 andere
100
101
woensdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
donderdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
vrijdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
zaterdag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+102 andere
ANA,Aegean Airlines+103 andere
101
102
zondag
ANA,Aegean Airlines,Air Canada+103 andere
ANA,Aegean Airlines+104 andere
102
103
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
Het broodje vegetarisch: komkommer met tomaat en wat spices met een flesje water was wel erg basis. Zelfs iets anders dan water (koffie, thee, bier, wijn) kon er niet af.. Kunnen ze echt niets meer leveren voor die ticket-price?
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is