Laagseizoen | februari |
---|---|
Hoogseizoen | juli |
Goedkoopste vlucht | € 338 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Montréal Pierre Elliott Trudeau Internationaal vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+58 andere
ANA,Aegean Airlines+59 andere
57
58
dinsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+56 andere
ANA,Aegean Airlines+57 andere
55
56
woensdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+59 andere
ANA,Aegean Airlines+60 andere
58
59
donderdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+58 andere
ANA,Aegean Airlines+59 andere
57
58
vrijdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+60 andere
ANA,Aegean Airlines+61 andere
59
60
zaterdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+58 andere
ANA,Aegean Airlines+59 andere
57
58
zondag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+57 andere
ANA,Aegean Airlines+58 andere
56
57
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+58 andere
ANA,Aegean Airlines+59 andere
57
58
dinsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+56 andere
ANA,Aegean Airlines+57 andere
55
56
woensdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+59 andere
ANA,Aegean Airlines+60 andere
58
59
donderdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+58 andere
ANA,Aegean Airlines+59 andere
57
58
vrijdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+60 andere
ANA,Aegean Airlines+61 andere
59
60
zaterdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+58 andere
ANA,Aegean Airlines+59 andere
57
58
zondag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus+57 andere
ANA,Aegean Airlines+58 andere
56
57
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Old Plain, no entertainment on a 9 hour flight. Breakfast was terrible
Old plain, no entertainment on a 9 hour flight. Breakfast was an piece of banana bread. Last time for me.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is