Laagseizoen | november |
---|---|
Hoogseizoen | mei |
Goedkoopste vlucht | € 377 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Intle Denver vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+59 andere
ANA,Aer Lingus+60 andere
58
59
dinsdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+61 andere
ANA,Aer Lingus+62 andere
60
61
woensdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+60 andere
ANA,Aer Lingus+61 andere
59
60
donderdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+61 andere
ANA,Aer Lingus+62 andere
60
61
vrijdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+60 andere
ANA,Aer Lingus+61 andere
59
60
zaterdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+61 andere
ANA,Aer Lingus+62 andere
60
61
zondag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+62 andere
ANA,Aer Lingus+63 andere
61
62
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+59 andere
ANA,Aer Lingus+60 andere
58
59
dinsdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+61 andere
ANA,Aer Lingus+62 andere
60
61
woensdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+60 andere
ANA,Aer Lingus+61 andere
59
60
donderdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+61 andere
ANA,Aer Lingus+62 andere
60
61
vrijdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+60 andere
ANA,Aer Lingus+61 andere
59
60
zaterdag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+61 andere
ANA,Aer Lingus+62 andere
60
61
zondag
ANA,Aer Lingus,Aeromexico+62 andere
ANA,Aer Lingus+63 andere
61
62
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.