Hoewel ik mij realiseert dat business class in Europa uitgekleed is, verwacht ik toch bij binnenkomst in het vliegtuig een begroeting, het noemen bij achternaam en een service niveau wat hoger ligt dan simpelweg doen wat je minimaal moet doen. Het cabinepersoneel was drukker met zichzelf, grapjes en rollen, dan met de feitelijke service aan hun gasten
6,0 GoedEdwin, sep 2025AMS - BCN
Bekijk meer KLM-beoordelingenHoewel ik mij realiseert dat business class in Europa uitgekleed is, verwacht ik toch bij binnenkomst in het vliegtuig een begroeting, het noemen bij achternaam en een service niveau wat hoger ligt dan simpelweg doen wat je minimaal moet doen. Het cabinepersoneel was drukker met zichzelf, grapjes en rollen, dan met de feitelijke service aan hun gasten
Super geholpen bij inchecken, betere plek en business class eten gekregen. Super gevoel van priority.
Als ik KLM boek, betaal ik iets meer voor een iets luxere ervaring, maar ik voel me toch een tweederangs passagier. Ik krijg standaard een plaats in het midden, word verplicht mijn handbagage in te checken en mag pas als laatste boarden. De vlucht zelf was verder prettig en keurig op tijd en ook de service van het personeel was prima.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Vlucht was prima. De stoelen staan echt te dicht op elkaar waardoor je niet comfortabel kan zitten.
Slecht, te laat vertrokken en geen wifi aan board. Flinke vertragingen zorgde voor problemen
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Vertraagde boarding kwam door andere passagiers. Fijn dat het transparant gedeeld werd maar toch jammer!
Geen selectief beleid mbt Carry-in koffers toepassen. Consistent de regels toepassen.