Personeel totaal niet klantgericht en er kon geen lachje vanaf. Eten echt slecht!
Good flight. Excellent crew. Seats in the 380 where a little bird hard;))
Vertraging in Denpasar maar goed gemaakt tijdens de vlucht. Goede en snelle overstap in Singapore.
Als ik KLM boek, betaal ik iets meer voor een iets luxere ervaring, maar ik voel me toch een tweederangs passagier. Ik krijg standaard een plaats in het midden, word verplicht mijn handbagage in te checken en mag pas als laatste boarden. De vlucht zelf was verder prettig en keurig op tijd en ook de service van het personeel was prima.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Prima, economy stoelen prima, beenruimte ook prima. Eten was ok, blijft vliegtuig eten. Drank keuze voldoende. Entertainment ok, aanbod is wat beperkt. Al met al geen slechte ervaring maar ook zeker geen wow ervaring ten opzichte van wat andere gerenommeerde airlines. Mijn verwachtingen waren hoger dan de realiteit voor een airline die zichzelf op nummer 1 zet.
Online inchecken voor dubbele vlucht is niet mogelijk…verder moet je geluk hebben welk vliegtuig je hebt, kans op oud mediascherm is er ook.