Laagseizoen | februari |
---|---|
Hoogseizoen | juli |
Goedkoopste vlucht | € 282 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Sjanghai Hongqiao vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
dinsdag
ANA,Air China,Air Macau+25 andere
ANA,Air China+26 andere
24
25
woensdag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
donderdag
ANA,Air China,Air Macau+25 andere
ANA,Air China+26 andere
24
25
vrijdag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
zaterdag
ANA,Air China,Air Macau+25 andere
ANA,Air China+26 andere
24
25
zondag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
dinsdag
ANA,Air China,Air Macau+25 andere
ANA,Air China+26 andere
24
25
woensdag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
donderdag
ANA,Air China,Air Macau+25 andere
ANA,Air China+26 andere
24
25
vrijdag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
zaterdag
ANA,Air China,Air Macau+25 andere
ANA,Air China+26 andere
24
25
zondag
ANA,Air China,Air Macau+23 andere
ANA,Air China+24 andere
22
23
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is