Laagseizoen | mei |
---|---|
Hoogseizoen | juli |
Goedkoopste vlucht | € 213 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van New Delhi Indira Gandhi Internationaal vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Aero Nomad,Aeroflot+58 andere
ANA,Aero Nomad+59 andere
57
58
dinsdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+53 andere
ANA,Aeroflot+54 andere
52
53
woensdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+60 andere
ANA,Aeroflot+61 andere
59
60
donderdag
ANA,Aero Nomad,Aeroflot+56 andere
ANA,Aero Nomad+57 andere
55
56
vrijdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+58 andere
ANA,Aeroflot+59 andere
57
58
zaterdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+54 andere
ANA,Aeroflot+55 andere
53
54
zondag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+57 andere
ANA,Aeroflot+58 andere
56
57
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Aero Nomad,Aeroflot+58 andere
ANA,Aero Nomad+59 andere
57
58
dinsdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+53 andere
ANA,Aeroflot+54 andere
52
53
woensdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+60 andere
ANA,Aeroflot+61 andere
59
60
donderdag
ANA,Aero Nomad,Aeroflot+56 andere
ANA,Aero Nomad+57 andere
55
56
vrijdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+58 andere
ANA,Aeroflot+59 andere
57
58
zaterdag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+54 andere
ANA,Aeroflot+55 andere
53
54
zondag
ANA,Aeroflot,Air Arabia+57 andere
ANA,Aeroflot+58 andere
56
57
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !