Flight was right on time and landed a half our early. Food was the the worst I ever had on a flight. Entertainment is top.
De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
Super geholpen bij inchecken, betere plek en business class eten gekregen. Super gevoel van priority.
Als ik KLM boek, betaal ik iets meer voor een iets luxere ervaring, maar ik voel me toch een tweederangs passagier. Ik krijg standaard een plaats in het midden, word verplicht mijn handbagage in te checken en mag pas als laatste boarden. De vlucht zelf was verder prettig en keurig op tijd en ook de service van het personeel was prima.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Vertraagde boarding kwam door andere passagiers. Fijn dat het transparant gedeeld werd maar toch jammer!