Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Milaan-Malpensa

EIN - MXP

Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Milaan-Malpensa

Retour
Economy
Eindhoven (EIN)
Milaan-Malpensa
vr 23-10
vr 30-10
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |
Doorzoek honderden reiswebsites in één keer voor vluchten naar Milaan-Malpensa

Handig om te weten

Laagseizoen

oktober Beste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 36%.

Hoogseizoen

augustus Populairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 33%.

Gemiddelde retourprijs

€ 99 (gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

de beste tijd om te boeken: vliegtickets van Eindhoven naar Milaan-Malpensa

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkoop vliegticket? 25% van onze gebruikers boekte een ticket voor deze vlucht voor € 127 of minder.
  • Het hoogseizoen is in juli, augustus en september. De goedkoopste vliegmaand is oktober.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 37% goedkoper dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Eindhoven naar Milaan-Malpensa

Hoe lang duurt een vlucht van Eindhoven naar Milaan-Malpensa?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Eindhoven en Milaan-Malpensa?

Welke vliegmaatschappijen bieden de voordeligste vluchten van Eindhoven naar Milaan-Malpensa?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakst tussen Eindhoven en Milaan-Malpensa?

Wat is de goedkoopste dag van de week om te vliegen van Eindhoven naar Milaan-Malpensa?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets van Eindhoven naar Milaan-Malpensa?

Hoe kan de vliegticket prijsvoorspellingstool van KAYAK me helpen bij het kiezen van het juiste moment om mijn vliegticket van Eindhoven naar Milaan-Malpensa te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten van Eindhoven naar Milaan-Malpensa?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek van Eindhoven naar Milaan-Malpensa?

Top 3 airlines voor vluchten van Eindhoven naar Milaan-Malpensa

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

7,7
KLM
Gemiddelde score op basis van 3.620 beoordelingen
7,9
Boardingsproces
7,6
Comfort
8,4
Personeel
7,2
Entertainment
7,4
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Voordelen: "The crew from Kili to DarEsSalam was tired. A fresh crew worked from DarEsSalam to AMS and they were great."
Nadelen: "The boarding process was chaotic. The passengers in the first boarding group had to fight through the crowd because there were no boarding lanes."

Nadelen: "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."

Voordelen: "The plane ✈️ itself the attendants . The entertainment on board. Really great"
Nadelen: "Nothing dissatisfying about the flight nor the airline staff . Very polite, very professional. It was a Great flight. For long trips this airline is one of the best."

Voordelen: "The crew was very kind"

Voordelen: "Services is good ."
Nadelen: "Food can be better"

Voordelen: "Impressive service... amazing crew, very friendly and professional"

Voordelen: "The crew."
Nadelen: "The time between flights."

Nadelen: "Boarding was crazy. Could not everyone in the gate area."

Nadelen: "The plane is so old..,"

Voordelen: "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Nadelen: "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"

Voordelen: "Fantastic gate agents!"
Nadelen: "The food was terrible."

Nadelen: "KLM crew exceed our expectations"

Nadelen: "I congratulate the KLM crew!"

Nadelen: "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Voordelen: "the drinks"
Nadelen: "seat reservation. having to pay for luggage...."

Voordelen: "Goede crew en goed eten."
Nadelen: "Comfort van de stoelen"

Voordelen: "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Nadelen: "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"

Voordelen: "My seat"
Nadelen: "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Voordelen: "Overall KLM experience is good"
Nadelen: "Food quality was mediocre for a business class flight."

Nadelen: "Na lange vetraging uitstappen op het platform en wachten op de bus terwijl il op zijn minst 20 vrije slurfen he geteld"

Voordelen: "absoluut geen klachten"

Nadelen: "Uitermate tevreden!"

Nadelen: "Vertraging"

Voordelen: "Entertainment was amazing! They even have four Harry Potter movies! We were told in advance that the flight was going to be delayed, which is really positive. Very friendly personnel."
Nadelen: "Food isn’t that great. Breakfast could be much better."

Voordelen: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Nadelen: "Seats ok, but could be more comfy"

Voordelen: "Very personable staff. Food acceptable for airline fare. Ticket price was outstanding."
Nadelen: "Paid for extra legroom, but very narrow seats not comfortable. Very difficult to sleep. Old plane--could not hear movies and unclear screen. Music sounded OK and choice was good."

Voordelen: "We got to Amsterdam on time"
Nadelen: "1. Paying for the seats we chose...that will never happen again...I'll fly another airline first. 2. The food was terrible. I have flown KLM for years, this was not what I expected. 3. The plane was very dirty"

Voordelen: "Boarding agent extra effort to improve my seating!"
Nadelen: "Food amount less than expected."

Voordelen: "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
Nadelen: "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."

Nadelen: "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Voordelen: "Crew was excellent -kind nice and very attentive"
Nadelen: "Entertainment went out mid flight. Had to be reset off 30 mins but cam back up"

Voordelen: "Everything was clean and well organized."
Nadelen: "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Voordelen: "The attention and service!! Excellent. It was my birthday and KLM the head purser surprised me with 2 bottles of bubbles and a handwritten birthday card KlM and the crew of this flight thank you very much !"
Nadelen: "Nothing to say"

Voordelen: "Het eten was lekker en er werd genoeg drinken aangeboden. Personeel erg vriendelijk."
Nadelen: "De stoelen van de Boeing 777 in de economy kunnen echt beter. Ik kreeg al snel pijn in m’n onderrug aangevuld met een houten kont. Niet echt fijn voor een vlucht van 16 uur"

Voordelen: "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Nadelen: "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Voordelen: "I slept pretty much the whole time"

Nadelen: "KLM staff in the Prague airport were some of the rudest humans I have ever met. So incredibly uncaring and outright mean."

Voordelen: "The crew was fantastic! Our needs were constantly being met and just about the time you thought you might want a snack or a meal, the attendants were already heading down the aisle. Because of an allergic reaction, I asked for ice a number of times and the attendants were more than happy to meet my needs."
Nadelen: "The seats were very close together. The trip from New York to Amsterdam seemed a lot more comfortable than the return flight. The food from NYC JFK was better than the food from Amsterdam. The movie selection on both flights was a little disappointing."

Nadelen: "Didn’t happen."

Voordelen: "Friendly in-flight personell"
Nadelen: "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Voordelen: "Fast boarding"
Nadelen: "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Voordelen: "Nothing really"
Nadelen: "Flew KLM 27 years ago and the airlines seem to be stuck in the same era. Food is poor quality... Have you recently checked the Gulf carriers."

Nadelen: "The boarding area was total chaos. In order to get to the gate I had to literally fight with the 100s of people who were waiting in the same area. No priority was given to family with children or elite members. Even when we complaint at the personnel we were told that “it was busy”. Usually KLM flight from Venice depart from the first floor where gates are bigger and you get straight with the finger to the airplane. Today it hasn’t been the case .... too poor service for a KLM fight"

Voordelen: "Service, technology"
Nadelen: "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Voordelen: "Zijn goed."
Nadelen: "Niet tevreden"

Voordelen: "Due to lightening bolt strike our pre-Y2K era plane got switched out with a newer plane with modern media delivery at the seats."
Nadelen: "This caused a two hour delay in boarding and another 30 minutes on the JFK T4 tarmac. Same crappy headphones so it wasn’t the"

Voordelen: "Zeer vriendelijk personeel, kindvriendelijk. Stipt vertrek en aankomst"
Nadelen: "Niets"

Voordelen: "The staff were professional and friendly The food was very good and plentiful The inflight entertainment has lots of choices The bathrooms remained clean All in stark contrast with BA with who I did the same flight 2 weeks ago and all the above points were very poor"
Nadelen: "Nothing"

Voordelen: "Zelfs op zo'n korte vlucht nog een hapje en een drankje! Top"

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."

Voordelen: "On time"
Nadelen: "We got sanatizer when boarding which was so small like a stamp, useless"

Voordelen: "Seats are ok but unable to recline"
Nadelen: "Keep up the good work"

Nadelen: "Very very bad."

Nadelen: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Voordelen: "Good flight, easy check-in, direct 4 hour flight"
Nadelen: "Seat not inclining."

Nadelen: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Voordelen: "Boarding took forever and we were an hour late"
Nadelen: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Nadelen: "The food"

Voordelen: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Nadelen: "Pretty much everything..."

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Voordelen: "We landed"
Nadelen: "Customer service, communication between check in and boarding agents, clear rules. On time departure as opposed to 60 minute delay on the runway"

Voordelen: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Nadelen: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Voordelen: "Friendly crew"
Nadelen: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Nadelen: "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."

Nadelen: "Space between the seats."

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Nadelen: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Nadelen: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Nadelen: "1. The check in was delayed and very chaotic. 2. The landing was horrible 3. The plane was not comfortable ."

Voordelen: "Everything was ok"

Voordelen: "The price"
Nadelen: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Voordelen: "Smooth flight"
Nadelen: "No terminal connection"

Nadelen: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Voordelen: "The crew was very nice. The flight was ok"
Nadelen: "Not much of a food choice.."

Voordelen: "The crew was really nice"
Nadelen: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Nadelen: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Voordelen: "Nice crew"
Nadelen: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Voordelen: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Nadelen: "The seats are not comfortable at all"

Voordelen: "Space. Priority Boarding"
Nadelen: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Voordelen: "Mobile app is very good, but just allow you to download boarding pass on PDF version right at the moment of the check in"
Nadelen: "They didn't let me flight. Even that I did the online check in 24 hours before they didn't send me the boarding pass on PDF format via email. Also there were no way to download it from the mobile app or the website. I was in the airport 2 hours before and they didn't want to print it for me even that I showed all the online check in confirmation. They requested that I pay €35 Euro for the airport print. I submitted a complain and hope to get a credit or refund. Confirmation code: L3QZWB"

Voordelen: "Maybe the food selection and the price of it."
Nadelen: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Nadelen: "Very very routh unprofessionally and disrespectful check in person . I did not receive by boarding pass through the email and was charged with 35 euros to have my boarding pass printed ! The clerk raised his voice and was disrespectful to me and other customers. The flight itself was ok, nothing special but not bad either."

Nadelen: "So cheap."

Voordelen: "The staff was fine. We arrived on time."
Nadelen: "These discount flights from Luton are packed with obnoxious, drunken Brits going on holiday in Hungary. In future, I will fly from Heathrow. Besides, by the time one pays all the little incidental fees at WizzAir, the cost is about the same as the legacy carriers."

Nadelen: "Terrible service and the fact that you can't check in st the airport without paying is absurd. Absolutely terrible. Implant policy"

Voordelen: "Nice crew"
Nadelen: "My bag was 6cm too big, so they charged me at the airport. After checking their website, the airport overcharged me, and the gestapo who was checking had less customer service manners than my old French teacher, she was a...!"

Voordelen: "The crew in the plane"
Nadelen: "The quality of service in the boarding, Modified types of cabine bags, practically you have to bring one change of clothes an nothing else in order to fit for the standards of the "small cabine luggage" . The boarding crew was very rude"

Nadelen: "Boarding luggage no more that 32 cm, all comune boarding luggage are 34-38, they did on purpose to charge u €40 more on ticket, I saw at List 20 people charged for that."

Voordelen: "I will never take flight with this company again!!!!! The worst ever shame on you"
Nadelen: "Layers"

Voordelen: "Friendly staff members"
Nadelen: "They didn't have blanket and it was very cold.."

Nadelen: "Basic flight. Rude crew and late flight"

Voordelen: "The weather was nice."
Nadelen: "The boarding was announced 30 minutes before the beginning of the procedure. All the passengers were standing in the queue, without any possibilities to sit down. At Luton there is no connection among the announcements and the actual status of the boarding of a particular plane."

Voordelen: "Staff were friendly, when they weren't trying you charge you for everything"
Nadelen: "I've flown on dozens of airlines, and Wizz Air has to be one of the absolute worst in terms of arbitrary and punitive charges. I managed to avoid them, but you never know when they'll give you a €30 fee because your shoelaces are too long."

Voordelen: "The crue was excellent."
Nadelen: "i was surprised by the high extra charge we have been requested to pay for the suitcases. Wizz attracts clients by offering low prices. while in fact the price is much higher than with other companies. price paid for the suitcases, 235 eur, is an additional ticket. unbleivable. and no one tells us that the extra fees might be as high as the ticket itself. personnaly, in future, i shall avoid flying with wizz and i shall never recommend this company to anybody!"

Voordelen: "Crew were average"
Nadelen: "Everything was a disaster. Late and very uncomfortable"

Voordelen: "only good for short flights....the price.."
Nadelen: "not comfortable seats"

Nadelen: "Uur vertraging doordat een voorgaande vlucht problemen had."

Voordelen: "Good comfi flight with great crew and service"
Nadelen: "The bus at the landing without a/c and it was hot as hell"

Nadelen: "we didn't get food at all. i purchased a cabin baggage for 40 dollar, and when i went to the check in i paid another 110 euro for checked in baggage although i had only one baggage!!!"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Nadelen: "Not waiting in the cold for 15minutes before boarding the plane"

Voordelen: "It was ok. Nothing more. Crew was helpfull if needed"
Nadelen: "Kayak... I booked a flight from Eindhoven - Alicante AND return!!! But Kayak only talked about the trip to Alicante..."

Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Voordelen: "Was reasonably on time"
Nadelen: "Lagguage took for ever to come out."

Nadelen: "They need to stop changing the luggage options"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Voordelen: "La atención de la señora en Client Service"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Nadelen: "Rude and incompetent staff. You get what you pay for."

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Nadelen: "I had to pay for the luggage which I already paid when I booked the flight through Kyak. Seats very small. One way ticket for $400 from Palermo to Milan!"

Nadelen: "wederom vertraging"

Nadelen: "They delayed the flight from 8:55 to 10:15 but we didn’t board until about 11. They left us outside in the cold and extreme wind instead of having us just stay inside until the plane was ready. When I complained the employee said there was a woman onboard with a wheelchair and they didn’t have a way to get her off. When we finally got on takeoff was delayed another hour. They blamed all of this on air traffic control staffing in France, didn’t take any responsibility for the delay with the wheelchair. Ryanair is a disgrace."

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Voordelen: "Legroom was good"
Nadelen: "They sold perfume and lottery tickets when I needed a cup of water."

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Nadelen: "Worst, never uses this company."

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Nadelen: "Excessive time to pass security, opening every bags, we were 30 passengers not able to board because Ryan Air agent didn’t wait and closed the door right in front of us when we arrived at the gate."

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"

Voordelen: "the price"
Nadelen: "the delay"

Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Voordelen: "erg vriendelijk personeel"

Voordelen: "Good legroom"
Nadelen: "No pockets in seats Crew training appears inadequate"

Voordelen: "Flight landed 15 min early which was great but that's only because a lot of people have been complaining about their delays so they had to make it up in some way. I had to pay $50 for my luggage bc Ryanair believes that when you fly you should be empty handed. Smart crew we got going..."

Voordelen: "Personeel vriendelijk, over het eten kan ik geen oordeel geven omdat ik niets gekocht heb. Vandaar de lage beoordeling"
Nadelen: "Er was niets wat ik niet leuk vond"

Nadelen: "The sits"

Voordelen: "On time."
Nadelen: "Can't choose seats without a fee"

Lees meer over KLM

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Milaan-Malpensa

Actuele deals voor retourtickets

7-11
za
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
8-11
zo
direct
Wizz Air
1u 30m
MXP - EIN
5-11
do
direct
Diverse Maatschappijen
1u 25m
EIN - MXP
7-11
za
1 stop
Diverse Maatschappijen
13u 25m
MXP - EIN
21-11
za
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
28-11
za
direct
Wizz Air
1u 30m
MXP - EIN
27-10
di
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
28-10
wo
direct
Wizz Air
1u 30m
MXP - EIN
29-10
do
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
5-11
do
direct
Wizz Air
1u 30m
MXP - EIN
29-10
do
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
3-11
di
direct
Wizz Air
1u 30m
MXP - EIN
24-11
di
direct
Diverse Maatschappijen
1u 25m
EIN - MXP
28-11
za
1 stop
Diverse Maatschappijen
13u 25m
MXP - EIN
11-12
vr
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
13-12
zo
direct
Wizz Air
1u 30m
MXP - EIN
6-11
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 20m
EIN - MXP
8-11
zo
direct
Diverse Maatschappijen
1u 30m
MXP - EIN
13-11
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 20m
EIN - MXP
15-11
zo
direct
Diverse Maatschappijen
1u 30m
MXP - EIN
4-12
vr
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
6-12
zo
1 stop
Wizz Air
18u 00m
MXP - EIN
24-11
di
direct
Diverse Maatschappijen
1u 25m
EIN - MXP
28-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
19u 45m
MXP - EIN
18-11
wo
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
22-11
zo
1 stop
Wizz Air
17u 25m
MXP - EIN
27-10
di
direct
Diverse Maatschappijen
1u 25m
EIN - MXP
31-10
za
1 stop
Diverse Maatschappijen
13u 25m
MXP - EIN
11-12
vr
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
13-12
zo
1 stop
Wizz Air
18u 00m
MXP - EIN
29-10
do
direct
Diverse Maatschappijen
1u 25m
EIN - MXP
2-11
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
23u 50m
MXP - EIN
27-10
di
direct
Diverse Maatschappijen
1u 25m
EIN - MXP
31-10
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
34u 50m
MXP - EIN
6-11
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 50m
EIN - MXP
12-11
do
direct
Diverse Maatschappijen
1u 30m
MXP - EIN
4-12
vr
1 stop
Wizz Air
5u 40m
EIN - MXP
6-12
zo
1 stop
Wizz Air
18u 00m
MXP - EIN
29-10
do
direct
Diverse Maatschappijen
1u 25m
EIN - MXP
3-11
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
36u 00m
MXP - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

10-11
di
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
29-10
do
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
30-10
vr
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
30-10
vr
1 stop
Ryanair
17u 20m
EIN - MXP
30-10
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 40m
EIN - MXP
18-12
vr
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
7-12
ma
1 stop
KLM
9u 45m
EIN - MXP
10-11
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 30m
EIN - MXP
19-12
za
direct
Wizz Air
1u 25m
EIN - MXP
27-10
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 30m
EIN - MXP
29-10
do
2 stops
Ryanair
25u 40m
EIN - MXP
31-10
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
29u 25m
EIN - MXP
30-10
vr
3 stops
Ryanair
22u 35m
EIN - MXP
29-10
do
2 stops
Wizz Air
42u 40m
EIN - MXP
31-10
za
3 stops
Ryanair
51u 50m
EIN - MXP
10-11
di
1 stop
KLM
9u 45m
EIN - MXP
10-11
di
3 stops
Ryanair
43u 25m
EIN - MXP
10-11
di
3 stops
Ryanair
43u 25m
EIN - MXP
10-11
di
3 stops
Diverse Maatschappijen
38u 10m
EIN - MXP
10-11
di
1 stop
KLM
9u 45m
EIN - MXP
Toon meer resultaten
*
Prijzen zijn per persoon en per e–ticket, inclusief alle belastingen & toeslagen in EUR.

We doen er alles aan om actuele prijzen te tonen maar de prijzen zijn niet gegarandeerd.

Dit is de reden:

Wij zijn niet de verkoper.
Wij van KAYAK bepalen de prijzen niet zelf. Wij kunnen daarom onmogelijk de producten van andere aanbieders garanderen.

We doorzoeken enorm veel data voor jou
Onze dienst zorgt ervoor dat jij gemakkelijk en snel resultaten van honderden reiswebsites in één keer kunt vergelijken. KAYAK is daarom een zoekmachine en we garanderen de prijzen die we vinden, niet.

Waarom zijn prijzen niet 100% van de tijd accuraat?
Prijzen voor zitplaatsen in het vliegtuig, hotelkamers en huurauto's kunnen frequent wijzigen. Meerdere personen kunnen ook op hetzelfde moment een zelfde reisoptie proberen aan te schaffen. Dit heeft als gevolg dat het soms voorkomt dat bepaalde prijzen niet langer meer beschikbaar zijn.

Meer vragen? Of wil je een verkeerde prijs aan ons doorgeven?
Graag. Stuur ons een en iemand van ons team zal er snel op reageren.

^
De getoonde prijzen zijn inclusief belastingen en toeslagen voor Economy class en zijn gevonden door {0}-gebruikers gedurende de afgelopen 72 uur. Plaatsen zijn gelimiteerd en misschien niet beschikbaar voor alle vluchten of reisdatums. Prijzen kunnen wijzigen en niet beschikbaar zijn voor bepaalde vluchten of reisdatums. Het verschilt per maatschappij of er extra kosten in rekening worden gebracht worden voor het inchecken van bagage. Controleer hiervoor de website van de maatschappij.
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas