Laagseizoen | januari |
---|---|
Hoogseizoen | juli |
Goedkoopste vlucht | € 346 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Peking vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
dinsdag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
woensdag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
donderdag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
vrijdag
9 Air,ANA,Aeroflot+68 andere
9 Air,ANA+69 andere
67
68
zaterdag
9 Air,ANA,Aeroflot+65 andere
9 Air,ANA+66 andere
64
65
zondag
9 Air,ANA,Aeroflot+71 andere
9 Air,ANA+72 andere
70
71
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
dinsdag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
woensdag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
donderdag
9 Air,ANA,Aeroflot+67 andere
9 Air,ANA+68 andere
66
67
vrijdag
9 Air,ANA,Aeroflot+68 andere
9 Air,ANA+69 andere
67
68
zaterdag
9 Air,ANA,Aeroflot+65 andere
9 Air,ANA+66 andere
64
65
zondag
9 Air,ANA,Aeroflot+71 andere
9 Air,ANA+72 andere
70
71
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is