EIN - FCO

Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Doorzoek honderden reiswebsites in één keer voor vluchten naar Rome Roma Fiumicino

EIN — FCO
1 okt. — 8 okt.1
Retour
1 volwassene
Economy
0 tassen
Waarvandaan?
Waarheen?
za 1-10
za 8-10

Laat het zoeken aan KAYAK over

We zijn volledig gratis te gebruiken. Er zijn geen verborgen kosten of toeslagen.

Filter op reisklasse, gratis wifi en meer

Handig om te weten

Laagseizoen

februari

Hoogseizoen

juli

Goedkoopste vlucht

€ 19

Gemiddelde prijs retour

€ 85

Topdeal retour

€ 50

Topdeal enkele reis

€ 58
Beste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 67%.
Populairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 46%.
Vlucht van Vliegbasis Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino
(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)
of minder
of minder

Wanneer vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Roma Fiumicino

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht vanuit Eindhoven

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 58 of minder voor een enkele reis en voor € 50 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino werd gemiddeld 77 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 4 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in juni, juli en augustus. De goedkoopste vliegmaand is februari.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 17% duurder dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Top airlines voor vluchten van Vliegbasis Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen
6,6
Wizz AirGemiddelde score op basis van 1819 beoordelingen
6,8Boardingsproces
6,5Comfort
7,6Personeel
5,5Entertainment
6,0Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

They don't allowed me to travel because wizz said you don't have flight ticket

Lees meer over Wizz Air

They don't allowed me to travel because wizz said you don't have flight ticket

Delayed departure and boarding due to airport operations, not fully Wizzair's fault. But considering of already standing 3 hours for security check, standing another 40 minutes for boarding was killing my legs.

I like your spacious seat where you can sit comfortably and stretch your feet. For some passengers like me I most often prefer my wife to sit by me which would have not been possible but for a kind fellow passenger who offered her seat and ato to wise Waitress who convinced her. Do you extend your services to Liberia, West Africa? If so, my wife and I would like to book in October for Monrovia, Liberia, West Africa

Cancelled with short notice

Easy boarding, little issues in the airport. Friendly staff in board.

Very friendly and affordable airlines. The aircraft was new and clean

We had a 4 hour delay and wizz Air provided no help or information at the airport.

When I arrived at the airport they left me to stand by. Did I ask why? They informed me that the fly was oversold. Finally, when they finished the boarding process, they confirmed, that they gave me the boarding to go to Milan. I arrived at the airport two hours in advance and the flight was delayed.

$40.00 check in fee if not checking on line, even though we ALL have to check in at counter too. 2.50€ for a water, but at terrible exchange rate for Huf. Uncomfortable at best for 6 hours. Zero entertainment. Crew are nice😃

Positive: The flight was on time, which is quite a rarity, especially for low-cost carriers. The flight attendants "upgraded" me to an extra legroom seat (although it was more for practical reasons, as they needed someone by the emergency exit). Negative: In full Covid-19 pandemic wave, most of the passengers were checked for boarding, but instead of either being allowed to directly board the plane or at least to wait in front of the boarding gate at a relatively safe distance, everyone was crammed into a tiny space between the boarding desk and the actual gate. I'm not sure I wouldn't been comfortable being piled together with 150 other people in a little over 50sqm in "normal" times, let alone during a pandemic. Also, despite the plane only being at around 2/3 capacity and most of the extra legroom seats being unoccupied, the flight attendants were very reluctant to allow a fellow travel companion to sit in the same extra legroom row with me, because "these seats cost more than the regular seats", which I thought was very petty (regardless of whether it was company policy or the attendants' own rigid attitude towards the situation).

Too many hours of delay ( 4)

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."
Nadelen: "not charge me for carry on luggage"
Voordelen: "Friendly crew"
Nadelen: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"
Nadelen: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."
Voordelen: "Smooth"
Nadelen: "All was fine"
Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"
Voordelen: "Budget friendliness"
Nadelen: "Quews"
Voordelen: "Ok flight"
Nadelen: "Comply with departure times"
Nadelen: "Space between the seats."
Nadelen: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."
Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."
Voordelen: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Nadelen: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."
Nadelen: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"
Voordelen: "Late over two hours due to late arrival of the plane and even so they board us for nothing cauosng us to wait withot bathroom sitta etc."
Voordelen: "There wasn't any delays, perfect landing"
Voordelen: "Staff"
Nadelen: "Extra charges. £35 to check bags in"
Voordelen: "I asked for a cup of water for my child and they gave me a bottled water. Then they charged me 2.50 euros. Their credit card processing machine was not working properly, which was frustrating: the flight attendant got frustrated and had to come back again until she can process my payment."
Voordelen: "Pilot flew well Cup Noodles available to buy"
Nadelen: "1h+ delayed No information from the staff or crew (only one apology from the pilot) Left waiting in multiple places including outside the aircraft No updates whatsoever on estimated departure and arrival"
Nadelen: "Very long queues at boating in Charleroi airport"
Voordelen: "Quick to board, smooth take off and landing"
Nadelen: "On night flights woken up to serve drinks and given flying details from the pilot. Great in the day but would rather be left and not disturbed at night!"
Voordelen: "Pleasant staff."
Nadelen: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."
Voordelen: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Nadelen: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."
Voordelen: "Flight was on schedule"
Nadelen: "No free drinking water"
Voordelen: "Price"
Nadelen: "-Crew were very rude, check in crew and flight attendants -Luggage and checking in fees not advertised enough. Too many people getting their money stolen by Wizz Air. - Boarding extremely chaotic and not organized."
Voordelen: "Comfortable seats. I chose premium price so no issues at check-in. Staff was fantastic! This was my first WIZZ Air flight. It will not be my last!"
Nadelen: "Boarding did not provide order as everyone crowded to the front. Needs better lines."
Voordelen: "The crew are always lovely,very professional,helpful and make us feel welcome"
Nadelen: "The gate number was displayed and all passengers made their way to the gate were we made to wait for about 30min before passport control took place,no information was provided as to what caused the delay;after the passport control we had to wait again for about 15min.The late take off resulted in me narrowly missing my train home"
Voordelen: "Crew were friendly! The app for the journey is good."
Nadelen: "announcements a little muffled. A delay caused us to wait on the bus for a good half an hour which was somewhat uncomfy, and the plane was very warm. couldn't take my shoulder bag on as well even though I could've put it under the chair, which I feel like is a sneaky way of making you pay for the speedy boarding thing."
Nadelen: "Was delayed on tarmac due to security error, not their error, but they seemed unwilling to at least give people complimentary water or coffee. Cheap airline they are!"
Voordelen: "Facilities are terrible! It was like stepping back in time! To use this as a stopover, is a poor decision because this airport does NOT meet the brief and does NOT warrant being used for passengers. I’ve been very polite here, I have more choice words I could use"
Nadelen: "Nothing! To learn that Wizz Air ‘allowed’ cabin size is so tiny was really shocking! With All the other budget airlines, easyJet, Monarch & even Ryanair my cabin would’ve been fine. This is the same hand luggage I’ve been using using for many years."
Nadelen: "Extra prices. Should have took a better airline and pay more. Came out the same. Make sure you tell guest to check in online or they will. Hangs you $50 to check in at the airport"
Voordelen: "We arrived safely"
Nadelen: "Told our bag was too big even though we'd paid for a large carry on, which we already knew fit in the overhead compartment (plane was an airbus A320). We were then required to check our bags, but not until after we were told to combine our personal item with our large carry on bag & then told that it was too big. instead of crediting us the amount we'd already paid (€20), we were charged the full checked bag fee of €55. The gate agent was also very rude and not proficient at her job, causing us to delay the plane's departure. Exceptional customer service may have included refunding us the large carry on bag fee. Additionally, our 2hr flight cost us almost $200 each, not what I would call a budget airline price. We will not be flying Wizz air again & do not recommend this airline."
Voordelen: "Staff aboard the aircraft were very nice and so was the passengers."
Nadelen: "Bought a ticket two weeks ago to travel to Romania. Didn't have internet to check in, so I went to the airport to check in. When I got there because I was within 3 hours of boarding they had given away my ticket and made me a last priority boarder. I happened to get really lucky otherwise I wouldn't have gotten to fly on a flight I had previously paid for and was on time to."
Nadelen: "Late"
Voordelen: "Horrible company never book with them"
Nadelen: "No hand luggage Normal luggage is the most expensive in the market ! No customer services ! Do ur self a fav and don't book it"
Voordelen: "The journey took less than it supposed to. Amazing service"
Nadelen: "The bag policy with the airline makes the cheap flight not worth it. Only one carry on allowed and each checked bag is $50"
Nadelen: "Tried to check in online was unavailable the system upon arrival they charged us an extra €105 it's theft"
Voordelen: "It was simple, every thing was fast in the airport."
Nadelen: "Small airplane it was a bit choked."

Niets is leuk aan Ryanair en alles kan veel beter. Anderhalf uur vertraging terwijl we al in het vliegtuig zaten. Glaasje water?! Ryanair geeft niets weg, ook geen glaasje water bij een lange vertraging. Dit was eens maar nooit meer Ryanair

Het instappen, prioriteit is niet echt prioriteit bij inchecken

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"
Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"
Voordelen: "Fast and easy on time flight from PMO to FCO"
Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"
Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."
Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"
Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"
Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"
Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."
Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"
Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"
Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Poor check in Service ... bullying. Paid 40 Euro each for 3 extra bags .... website extremely unclear. Plane had to return after taxiing to let ‘unwell passenger ‘ off. No other ongoing explanation... took an hour to get him off ! Felt quite unsafe ! Had to ask if they retrieved his bag ."
Voordelen: "Friendly staff"
Nadelen: "25 minutes delay due to runaway problems"
Nadelen: "wederom vertraging"
Nadelen: "We were traveling across Europe with no access to internet. We trued to check in night before from hotel, we had a week connection. Thought we will do it from airport just like the United States. However, due to long line, wemissed tbe two hour window and were charged 55 euro per person. There was 5 of us. Therewere 5 of us. We felt cheTed and scorged."
Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"
Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."
Nadelen: "Huge delay as usual"
Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"
Nadelen: "The check in process was extremely slow and the line up was very long with only 2 crew members checking people in"
Voordelen: "The inflight crew was friendly. And we got there."
Nadelen: "Flight was late. But yet we started boarding right away. The crew made everyone stand in the gate entry for over 40 minutes. We then were put on hot buses with no a/c and left to sit there as well."
Nadelen: "De bagage normen"
Nadelen: "Chaos in boarding, no complemtery water,tight seating,delayed departure"
Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"
Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"
Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"
Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"
Voordelen: "Got me to my destination alive"
Nadelen: "Departed late"
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "The agent. They charged me extra for not check-in online. Very bad company"
Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"
Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"
Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."
Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."
Voordelen: "Efficient service that was on time. There was no food or entertainment but that was expected. I like how everyone cheers when we land!!"
Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"
Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."
Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"
Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."
Nadelen: "Went well took a long time to get luggage at claim"
Nadelen: "Worst, never uses this company."
Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."
Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"
Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"
Voordelen: "The price was cheap, as long as you don't add any extras (like choosing your seat)."
Nadelen: "You need to check in before you arrive at the airport otherwise you'll be charged FOR CHECKING IN. Also apparently it is normal for passengers to line up at the gate an hour before boarding, apparently because there is not enough overhead space for everyone. So unless you pay extra (no surprise there) to board early, you'll be standing in line for a good hour. I like a cheap flight as much as the next guy but Ryanair just takes it too far."
Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."
Voordelen: "erg vriendelijk personeel"
Voordelen: "Great landing!"
Nadelen: "Very crowded and little room"

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Actuele deals voor retourtickets

16-11wo
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
21-11ma
directWizz Air
2u 25mFCO-EIN
€ 42
14-11ma
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
18-11vr
directWizz Air
2u 25mFCO-EIN
€ 43
16-11wo
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
21-11ma
directWizz Air
2u 25mFCO-EIN
€ 44
2-12vr
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
5-12ma
directWizz Air
2u 25mFCO-EIN
€ 47
20-11zo
directDiverse Maatschappijen
2u 10mEIN-FCO
25-11vr
directDiverse Maatschappijen
2u 25mFCO-EIN
€ 49
6-11zo
directDiverse Maatschappijen
2u 10mEIN-FCO
9-11wo
directDiverse Maatschappijen
2u 25mFCO-EIN
€ 50
9-11wo
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
14-11ma
directWizz Air
2u 25mFCO-EIN
€ 52
16-11wo
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
30-11wo
directWizz Air
2u 25mFCO-EIN
€ 53
7-11ma
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
23-11wo
directWizz Air
2u 25mFCO-EIN
€ 55
12-10wo
directWizz Air
2u 15mEIN-FCO
19-10wo
directWizz Air
2u 30mFCO-EIN
€ 57
2-12vr
directDiverse Maatschappijen
2u 10mEIN-FCO
4-12zo
directDiverse Maatschappijen
2u 20mFCO-EIN
€ 58
2-12vr
directDiverse Maatschappijen
2u 10mEIN-FCO
4-12zo
directDiverse Maatschappijen
2u 20mFCO-EIN
€ 59
19-10wo
directDiverse Maatschappijen
2u 10mEIN-FCO
26-10wo
directDiverse Maatschappijen
2u 30mFCO-EIN
€ 61
6-11zo
1 stopDiverse Maatschappijen
8u 20mEIN-FCO
9-11wo
directDiverse Maatschappijen
2u 25mFCO-EIN
€ 62
16-11wo
1 stopDiverse Maatschappijen
21u 20mEIN-FCO
21-11ma
directDiverse Maatschappijen
2u 25mFCO-EIN
€ 63
19-10wo
1 stopDiverse Maatschappijen
23u 20mEIN-FCO
26-10wo
directDiverse Maatschappijen
2u 30mFCO-EIN
€ 64
4-11vr
1 stopDiverse Maatschappijen
10u 20mEIN-FCO
7-11ma
directDiverse Maatschappijen
2u 25mFCO-EIN
€ 65
4-11vr
1 stopDiverse Maatschappijen
10u 20mEIN-FCO
7-11ma
directDiverse Maatschappijen
2u 25mFCO-EIN
€ 67
6-11zo
1 stopRyanair
8u 20mEIN-FCO
9-11wo
2 stopsRyanair
25u 35mFCO-EIN
€ 79
4-11vr
1 stopRyanair
10u 20mEIN-FCO
7-11ma
1 stopRyanair
11u 20mFCO-EIN
€ 88

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

Zoek op prijs

Actuele deals voor enkele vluchten

26-10wo
directRyanair
2u 10mEIN-FCO
€ 19
26-10wo
directRyanair
2u 10mEIN-FCO
€ 21
12-10wo
directWizz Air
2u 15mEIN-FCO
€ 24
28-10vr
directWizz Air
2u 15mEIN-FCO
€ 27
12-10wo
directWizz Air
2u 15mEIN-FCO
€ 28
12-10wo
1 stopRyanair
17u 25mEIN-FCO
€ 30
11-10di
1 stopRyanair
11u 20mEIN-FCO
€ 32
25-10di
1 stopRyanair
13u 45mEIN-FCO
€ 35
4-10di
1 stopRyanair
11u 20mEIN-FCO
€ 36
28-10vr
directRyanair
2u 10mEIN-FCO
€ 39
7-11ma
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
€ 41
10-10ma
directRyanair
2u 10mEIN-FCO
€ 43
11-10di
2 stopsRyanair
24u 35mEIN-FCO
€ 44
18-10di
1 stopRyanair
13u 45mEIN-FCO
€ 45
14-10vr
directWizz Air
2u 15mEIN-FCO
€ 53
27-3ma
directWizz Air
2u 10mEIN-FCO
€ 54
5-10wo
directWizz Air
2u 15mEIN-FCO
€ 55
2-12vr
2 stopsDiverse Maatschappijen
24u 55mEIN-FCO
€ 62
11-10di
3 stopsDiverse Maatschappijen
18u 30mEIN-FCO
€ 64
12-10wo
2 stopsDiverse Maatschappijen
13u 05mEIN-FCO
€ 68

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

Zoek op prijs

Eindhoven - Rome Roma Fiumicino

Vertrek:

Eindhoven (EIN)Nederland

Bestemming:

Rome Roma Fiumicino (FCO)Italië

Aanbiedingen voor retourvluchten

Rome Roma Fiumicino - Eindhoven

Bekijk vertrekpunten:

€ 42