Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

EIN - FCO

Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Doorzoek honderden reiswebsites in één keer voor vluchten naar Rome Roma Fiumicino

Retour
Economy
Eindhoven (EIN)
Rome Roma Fiumicino
do 28-10
do 4-11
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Er is gemiddeld* geen prijsverschil tussen avond- en ochtendvluchten voor deze route.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Welke vliegmaatschappijen hebben flexibele annuleringsvoorwaarden voor vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino door toedoen van COVID-19?

Hoe lang duurt een vlucht van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Eindhoven en Rome Roma Fiumicino?

Welke vliegmaatschappijen bieden de voordeligste vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakst tussen Eindhoven en Rome Roma Fiumicino?

Wat is de goedkoopste dag van de week om te vliegen van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino?

Hoe kan de vliegticket prijsvoorspellingstool van KAYAK me helpen bij het kiezen van het juiste moment om mijn vliegticket van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino?

Top airlines voor vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

6,6
Wizz Air
Gemiddelde score op basis van 1.590 beoordelingen
6,8
Boardingsproces
6,4
Comfort
7,6
Personeel
5,4
Entertainment
5,9
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

"Too many hours of delay ( 4)"

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."

Voordelen: "I did not fly"

Voordelen: "Seats are ok but unable to recline"
Nadelen: "Keep up the good work"

Voordelen: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Voordelen: "Fast and smoothy check in"
Nadelen: "After arrival to budapest not platformy ready and waiting over 10minutes"

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Voordelen: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Nadelen: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Voordelen: "We landed"
Nadelen: "Customer service, communication between check in and boarding agents, clear rules. On time departure as opposed to 60 minute delay on the runway"

Voordelen: "Friendly crew"
Nadelen: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Nadelen: "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."

Voordelen: "The crew was so helpful and nice"
Nadelen: "I was happy with everything"

Voordelen: "Price of ticket"
Nadelen: "Seats are terrible."

Voordelen: "Good airport . Punctual flight ."

Nadelen: "Was delayed"

Nadelen: "Changing in luggage information was annoying"

Voordelen: "Kind stevards clean plane no delay"
Nadelen: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Voordelen: "The crew was really nice"
Nadelen: "1h30 delay for no specific reason is unacceptable"

Voordelen: "All!"

Nadelen: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Nadelen: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Nadelen: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."

Voordelen: "Crew nice,seats ok"
Nadelen: "Expensive hold luggage,rip off"

Voordelen: "There wasn't any delays, perfect landing"

Voordelen: "Cheap."
Nadelen: "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"

Voordelen: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Nadelen: "The seats are not comfortable at all"

Voordelen: "Cheap flights, priority boarding."
Nadelen: "No meal included, no entertainment provided"

Voordelen: "Nothing!"
Nadelen: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Voordelen: "Maybe the food selection and the price of it."
Nadelen: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Voordelen: "Comfortable seats. I chose premium price so no issues at check-in. Staff was fantastic! This was my first WIZZ Air flight. It will not be my last!"
Nadelen: "Boarding did not provide order as everyone crowded to the front. Needs better lines."

Voordelen: "Flight left on time"

Nadelen: "the fact the crew arrived to the gate after the planned boarding time causing us to stand too long on the stairways. check in via the app (using iphone 6) was a failure. i was certain i booked with extra luggage - at the check in i was told i didn't. from the reservation confirmation it is not clear what i paid for & there are no means to contact you - email, on line chat - you know the regular things every company today use to proivde customer services which is not only "give us you money". too bad this is WIZZ Air"

Nadelen: "Black group seemed to be singled out for more than one bag hand luggage but others were not. They were the only black group on the plane. Others let through with more bags 1ith no question."

Nadelen: "The approach of you, all together, should improve, be friendly, more can do attitude...Was not good at all, think to fly again with Wizz or NOT!"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

Voordelen: "Wizz air has great deals and you will get to your destination which is a effective way to travel. Unfortunately the seats are not always comfortable and everything else costs extras for food, seat choice, bags, water, drinks, or anything else you’d desire during flight."
Nadelen: "The seats don’t lean back and do not have a lot of cushion."

Nadelen: "There was a delay 1 hr poor service no apology"

Voordelen: "Wizzair suggestion to compensate us"
Nadelen: "The fact that they didn't notify us regarding the cancellation of the flight, and moved us to an earlier flight."

Voordelen: "Nice crew"
Nadelen: "My bag was 6cm too big, so they charged me at the airport. After checking their website, the airport overcharged me, and the gestapo who was checking had less customer service manners than my old French teacher, she was a...!"

Nadelen: "As Usual always late, left us sitting in a bus on the tarmac for ages in30 deg heat. awful. will never use again"

Voordelen: "Staff aboard the aircraft were very nice and so was the passengers."
Nadelen: "Bought a ticket two weeks ago to travel to Romania. Didn't have internet to check in, so I went to the airport to check in. When I got there because I was within 3 hours of boarding they had given away my ticket and made me a last priority boarder. I happened to get really lucky otherwise I wouldn't have gotten to fly on a flight I had previously paid for and was on time to."

Voordelen: "The ground crew in Varna were a thousand times better than Luton. Excellent flight and service...even with an hour delay."
Nadelen: "Nothing"

Voordelen: "No food or entertainment on this flight,"
Nadelen: "I found the luggage allowance confusing"

Nadelen: "Long wait in line to get on the airplane, No bathroom availability!"

Voordelen: "Price"
Nadelen: "Despite long delay, there were no announcements by the staff about the delay until we were already almost 40 minutes past our original departure time. No water or food was distributed to the passengers despite the delay. Delay was not wizzair's fault but there was no customer service to speak off."

Voordelen: "I like the bubbly upbeat attitude of the flight attendants interacting excellently in English and other languages and also how they dealt with an angry passenger."

Nadelen: "Tried to check in online was unavailable the system upon arrival they charged us an extra €105 it's theft"

Voordelen: "professional crew - good flight times and lots of information was a little delayed 20mins but informed of same and no impact really"
Nadelen: "nothing much tbh"

Nadelen: "Be honest"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Voordelen: "Fast and easy on time flight from PMO to FCO"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Voordelen: "Friendly crew. Good leg room."
Nadelen: "Magazine racks on back of seats would have been good."

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Voordelen: "Helpful staff especially with disabled access."
Nadelen: "Not seated together with my wife despite booking months ago. Very cramped conditions on a very full flight meant it was uncomfortable Bought our own food onboard as realised everything was charged for. Even water."

Voordelen: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Nadelen: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Poor check in Service ... bullying. Paid 40 Euro each for 3 extra bags .... website extremely unclear. Plane had to return after taxiing to let ‘unwell passenger ‘ off. No other ongoing explanation... took an hour to get him off ! Felt quite unsafe ! Had to ask if they retrieved his bag ."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Their staff not helpful on desk Asked them the question how to get boarding code pass barely answered"

Voordelen: "Crew very friendly, helpful and professional."
Nadelen: "The one and a half hour delay in taking off, especially the part where we were made to wait outside in the rain for about 10 minutes before being allowed to board. (This is not to reflect in any way on the cabin crew, who were wonderful)"

Nadelen: "wederom vertraging"

Nadelen: "So disorganized. Lots of staff but only one worker. The only staff member that was helpful was the lady at the check-in desk."

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "2 hours delay"

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Nadelen: "Tutto in ritardo anche afumicino abblamo aspetato oiu di 2ore per le bagali.la partenza in ritardo,e poi abbuamo viaggiato piu di 4ore"

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Got me to my destination alive"
Nadelen: "Departed late"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "I got to my destination safely."
Nadelen: "The guy who was checking us in mumbles the entire time. Couldn’t understand a word he was saying and why we were delayed 50 mins. There was supposed to be an open seat next to me and I even paid for priority but someone got their friend to sit next to them and she took the entire arm rest that she didn’t pay for. Overall I didn’t enjoy my time on RyanAir. I will need to looks elsewhere as I don’t think I can ever fly with RyanAir ever again."

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Nadelen: "Went well took a long time to get luggage at claim"

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"

Voordelen: "The price was cheap, as long as you don't add any extras (like choosing your seat)."
Nadelen: "You need to check in before you arrive at the airport otherwise you'll be charged FOR CHECKING IN. Also apparently it is normal for passengers to line up at the gate an hour before boarding, apparently because there is not enough overhead space for everyone. So unless you pay extra (no surprise there) to board early, you'll be standing in line for a good hour. I like a cheap flight as much as the next guy but Ryanair just takes it too far."

Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Voordelen: "erg vriendelijk personeel"

Voordelen: "The crew traveling out of Rome was pleasant is the only thing positive I can say."
Nadelen: "-we paid extra for priority boarding and did go through the line first to board the shuttle to the plane but then they had everyone else from the overbooked plane crowded like sardines into the same shuttle. It was a waste of money. -traveling to Rome on Ryanair we took samsonite carry on luggage onto the plane with no problems. Leaving Rome we were told to recheck our luggage size. The wheels stick out a little and they made us pay 100 Euros to check our bags. Once on the plane we saw many passengers with luggage and bags much larger than our own and did not have to pay to have them checked. We were the only Americans on the plane. -The seats do not recline and are at a 90 degree angle which is very uncomfortable for a 3 hour flight. -the crew traveling to Rome was very rude. -the seats were dirty with food and crumbs before I sat down and there was trash and food on the floor. It is as if the plane is not cleaned routinely."

Voordelen: "I love Rome...it was truly amazing but the airline was horrible, service was the worst."
Nadelen: "Overall this airline has been the worst airline I have traveled with. From the staff being rude and yelling at us in front of customers to the airplane seats. I understand it's a cheap low price airline but come on."

Lees meer over Wizz Air
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino vliegen

Vliegmaatschappijen die van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn aan boord verplicht. Deze worden verstrekt op vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Rome Roma Fiumicino

Actuele deals voor retourtickets

21-11
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
24-11
wo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
13-12
ma
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
15-12
wo
direct
Wizz Air
2u 10m
FCO - EIN
24-11
wo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 05m
EIN - FCO
28-11
zo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 20m
FCO - EIN
28-11
zo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
1-12
wo
direct
Wizz Air
2u 10m
FCO - EIN
13-12
ma
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
17-12
vr
direct
Wizz Air
2u 10m
FCO - EIN
24-11
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
18u 10m
EIN - FCO
28-11
zo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 20m
FCO - EIN
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
21-11
zo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
24-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
28-11
zo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
24-11
wo
2 stops
Diverse Maatschappijen
21u 35m
EIN - FCO
28-11
zo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 20m
FCO - EIN
12-11
vr
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Wizz Air
2u 10m
FCO - EIN
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
21-11
zo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
26-11
vr
direct
Diverse Maatschappijen
2u 00m
EIN - FCO
1-12
wo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 10m
FCO - EIN
26-11
vr
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
28-11
zo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
15-11
ma
direct
Diverse Maatschappijen
2u 00m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 10m
FCO - EIN
9-11
di
1 stop
Diverse Maatschappijen
8u 25m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Diverse Maatschappijen
2u 10m
FCO - EIN
14-11
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
21-11
zo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
19-1
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
23-1
zo
direct
Wizz Air
2u 10m
FCO - EIN
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
21-11
zo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
9-11
di
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 55m
EIN - FCO
17-11
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
21u 35m
FCO - EIN
22-11
ma
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
24-11
wo
direct
Ryanair
2u 20m
FCO - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

21-11
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
21-11
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
11-11
do
2 stops
Diverse Maatschappijen
35u 15m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
14-11
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
3-11
wo
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
10-1
ma
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
21-11
zo
2 stops
Diverse Maatschappijen
28u 00m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
5-11
vr
direct
Wizz Air
2u 05m
EIN - FCO
24-11
wo
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 50m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
21-11
zo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
3-11
wo
2 stops
Diverse Maatschappijen
21u 35m
EIN - FCO
19-11
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
24u 00m
EIN - FCO
17-11
wo
direct
Ryanair
2u 00m
EIN - FCO
5-11
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
12u 15m
EIN - FCO
Toon meer resultaten
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas