Vind goedkope vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid

EIN - MAD

Vind goedkope vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid

Doorzoek honderden reiswebsites tegelijk voor vliegticket aanbiedingen naar Madrid

Retour
Economy
Eindhoven (EIN)
Madrid Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas
vr 14-5
vr 21-5
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |

Handig om te weten

Laagseizoen

maartBeste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 52%.

Hoogseizoen

decemberPopulairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 41%.

Gemiddelde prijs retour

€ 76(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Topdeal retour

€ 37of minder

Topdeal enkele reis

€ 12of minder

Wanneer vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Madrid

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 12 of minder voor een enkele reis en voor € 37 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Eindhoven naar Madrid werd gemiddeld 79 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 7 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in november, december en januari. De goedkoopste vliegmaand is maart.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 13% goedkoper dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Madrid

Welke vliegmaatschappijen hebben flexibele annuleringsvoorwaarden voor vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid door toedoen van COVID-19?

Hoe lang duurt een vlucht vanuit Eindhoven naar Madrid?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Eindhoven en Madrid?

Welke maatschappijen bieden de goedkoopste vluchten aan vanuit Eindhoven naar Madrid?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakste tussen Eindhoven en Madrid?

Wat is de goedkoopste dag van de week om te vliegen vanuit Eindhoven naar Madrid?

Op welke vliegtickets kan ik terecht voor een vlucht vanuit Eindhoven naar Madrid?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid?

Hoe helpt KAYAK's vliegticket prijsvoorspellingstool me bij het vinden van het juiste moment om een vliegticket vanuit Eindhoven naar Madrid te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-optie voor vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek vanuit Eindhoven naar Madrid?

Top 3 airlines voor vluchten van Eindhoven naar Madrid Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

7,7
KLM
Gemiddelde score op basis van 3.651 beoordelingen
7,9
Boardingsproces
7,6
Comfort
8,4
Personeel
7,2
Entertainment
7,4
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Nadelen: "Time"

Voordelen: "Excellent crew, good food & movie selection."

Voordelen: "Reclinable seats."
Nadelen: "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Nadelen: "I congratulate the KLM crew!"

Voordelen: "Crew helpful. Food good."
Nadelen: "Better range of movies please"

Voordelen: "Our flight was delayed in Bejing, than we loosed the booked flight of KLM. When we arrived in Amsterdam, we get the recheked in flight."
Nadelen: "Doesn't"

Voordelen: "Good beverage service."
Nadelen: "Over an hour delayj for departure."

Voordelen: "Goede crew en goed eten."
Nadelen: "Comfort van de stoelen"

Nadelen: "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Voordelen: "My seat"
Nadelen: "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Voordelen: "Nothing!"
Nadelen: "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."

Voordelen: "KLM was a great experience compared to Airitalia. The food was good, the flight attendants were very helpful."

Nadelen: "Na lange vetraging uitstappen op het platform en wachten op de bus terwijl il op zijn minst 20 vrije slurfen he geteld"

Voordelen: "well mannered and attentive crew - good supply of complimentary food/drink - good over all comfort"
Nadelen: "boarding was running very far behind - considering this is mainly a hub operations carrier - resulted in several passengers missing their connecting flights -"

Voordelen: "absoluut geen klachten"

Nadelen: "Uitermate tevreden!"

Nadelen: "Vertraging"

Voordelen: "Crew was nice and efficient"
Nadelen: "Economy seats don’t recline enough."

Voordelen: "great crew and comfortable flight."
Nadelen: "sceens in the plane to show map and direction of travel"

Voordelen: "The crew were amazing and the flight was very smooth."
Nadelen: "Keep up the good work"

Nadelen: "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Voordelen: "Entertainment was amazing! They even have four Harry Potter movies! We were told in advance that the flight was going to be delayed, which is really positive. Very friendly personnel."
Nadelen: "Food isn’t that great. Breakfast could be much better."

Voordelen: "Service was great as usual. Food was very good and entertainment options were great so you won't have to be bored throughout the trip."

Voordelen: "Friendly staff"
Nadelen: "Leg room"

Voordelen: "Het eten was lekker en er werd genoeg drinken aangeboden. Personeel erg vriendelijk."
Nadelen: "De stoelen van de Boeing 777 in de economy kunnen echt beter. Ik kreeg al snel pijn in m’n onderrug aangevuld met een houten kont. Niet echt fijn voor een vlucht van 16 uur"

Voordelen: "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Nadelen: "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Voordelen: "I slept pretty much the whole time"

Voordelen: "Great food"
Nadelen: "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Nadelen: "Nothing good to say about this flight. The plane was old with no entertainment. The sits where very compact and not comfortable at all. The food was a sweet bread and water. The flight attendants were rushing and will take a while if you needed anything. I felt like I was taking a bus with graffiti all over the place."

Voordelen: "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Voordelen: "Very friendly crew going out of way to assist in making trip comfortable"
Nadelen: "Had travelled KLM to Amsterdam on my first flight 27 years ago and the aircrafts are stuck in that age! Lousy seats, poor quality bathrooms, lousy screens, prefer not to fly them"

Voordelen: "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Nadelen: "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Nadelen: "The boarding area was total chaos. In order to get to the gate I had to literally fight with the 100s of people who were waiting in the same area. No priority was given to family with children or elite members. Even when we complaint at the personnel we were told that “it was busy”. Usually KLM flight from Venice depart from the first floor where gates are bigger and you get straight with the finger to the airplane. Today it hasn’t been the case .... too poor service for a KLM fight"

Voordelen: "Zijn goed."
Nadelen: "Niet tevreden"

Voordelen: "Flight crew was fine. Food was good."
Nadelen: "Checking in was extensive for unaccompanied minor. But gate crew was very unnattentuve and though we showed up as first in line, they did not focus, and kept saying to wait. Ultimately our son was last person on the plane."

Voordelen: "Boarding was quick, Flight on time....just a regular service and plane"
Nadelen: "Terminal 3 Manchester is not worth staying longer then necessary, loud music, crowded....old"

Nadelen: "Food"

Voordelen: "Short flight with good communication."
Nadelen: "Nil to complain."

Voordelen: "Crew were friendly. Flight was comforyable smooth and on time. Nice snack."

Voordelen: "Zeer vriendelijk personeel, kindvriendelijk. Stipt vertrek en aankomst"
Nadelen: "Niets"

Voordelen: "Good flights. Good prices."

Voordelen: "The food service was good and the flight attendants were friendly."
Nadelen: "The plane was very uncomfortable. The seats were small, you felt on top of the person next to you, and there was no leg room. I am a pretty small person- I can't image how uncomfortable all of the taller passengers must have been."

Nadelen: "Boarding was delayed a little due to weather as was takeoff. Cant blame them for weather but the connection was very tight."

Voordelen: "Zelfs op zo'n korte vlucht nog een hapje en een drankje! Top"

Voordelen: "."
Nadelen: "Vertraging en bagage niet aangekomen' na 1 dag afgeleverd"

Voordelen: "The cabin crew were good. They explained what the arrangements were for the delayed flight connections"
Nadelen: "The plane wasn't refueled and so was not ready for take off once the passengers were loaded. The plane had a technical problem when it tried the first take off and so it had to be abandoned. This was alarming.."

Voordelen: "Er werd een gratis snack aangeboden en wonder boven wonder, was dat een vegetarische snack! :)"
Nadelen: "Het was erg warm in de cabine."

Voordelen: "Er wordt nog gratis een snack en drankje geserveerd."
Nadelen: "Fijn dat er nog gratis iets wordt geserveerd, jammer dat dat dan een broodje kip was. Waarom geen kaas, kunnen vegetariërs ook wat eten. Nu had ik niets."

Nadelen: "Flight was cancelled and we had to return to Amsterdam after du,ping fuel to make sure we could have a safe landing."

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."

Voordelen: "Seats are ok but unable to recline"
Nadelen: "Keep up the good work"

Voordelen: "i like the service"
Nadelen: "water free"

Voordelen: "Crew were very professional"
Nadelen: "The seats"

Voordelen: "It was enough fast"
Nadelen: "Too much money for nothing service."

Nadelen: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Voordelen: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Nadelen: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Voordelen: "Boarding took forever and we were an hour late"
Nadelen: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Voordelen: "Absolutely nothing"
Nadelen: "Everything"

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Nadelen: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Nadelen: "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."

Nadelen: "Comfort of the plane. So freaking uncomfortable. Seats didn’t even recline back."

Nadelen: "It was hot and stuffy and dirty"

Nadelen: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."

Voordelen: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Nadelen: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Nadelen: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Nadelen: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Voordelen: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Nadelen: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."

Voordelen: "Service, smiling and attention to details."
Nadelen: "No kosher food."

Voordelen: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Nadelen: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Voordelen: "The price"
Nadelen: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Nadelen: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Voordelen: "Staff"
Nadelen: "Extra charges. £35 to check bags in"

Voordelen: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Nadelen: "The seats are not comfortable at all"

Voordelen: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Nadelen: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Voordelen: "The staff and flight were top knotch . Could not fault them ."
Nadelen: "Nothing to dislike ."

Voordelen: "Flight was on schedule"
Nadelen: "No free drinking water"

Voordelen: "Price price price"
Nadelen: "Messy boarding"

Nadelen: "Lost our baggage, took a day to get it. Paying to sit next to your travel partner is ridiculous."

Nadelen: "the fact the crew arrived to the gate after the planned boarding time causing us to stand too long on the stairways. check in via the app (using iphone 6) was a failure. i was certain i booked with extra luggage - at the check in i was told i didn't. from the reservation confirmation it is not clear what i paid for & there are no means to contact you - email, on line chat - you know the regular things every company today use to proivde customer services which is not only "give us you money". too bad this is WIZZ Air"

Nadelen: "Abc"

Nadelen: "Black group seemed to be singled out for more than one bag hand luggage but others were not. They were the only black group on the plane. Others let through with more bags 1ith no question."

Voordelen: "Super easy online check-in, comfortable plane, lovely crew"
Nadelen: "Waited a bit in a long hallway waiting for the last flightload of passengers to deplane."

Nadelen: "Altough I bought prioroty boarding, the ground handling staff did not take this into account so everybody boarded the same time."

Nadelen: "The approach of you, all together, should improve, be friendly, more can do attitude...Was not good at all, think to fly again with Wizz or NOT!"

Nadelen: "Don't forget to print a damn boarding pass. Cost me 100$ at the airport just for that... What a rip off. First time traveling to Europe so, I guess that's a part of the learning curve."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

Nadelen: "Was delayed on tarmac due to security error, not their error, but they seemed unwilling to at least give people complimentary water or coffee. Cheap airline they are!"

Nadelen: "There was a delay 1 hr poor service no apology"

Voordelen: "Wizzair suggestion to compensate us"
Nadelen: "The fact that they didn't notify us regarding the cancellation of the flight, and moved us to an earlier flight."

Nadelen: "As Usual always late, left us sitting in a bus on the tarmac for ages in30 deg heat. awful. will never use again"

Voordelen: "It was quite good at boarding, quick and efficient (from/to)."
Nadelen: "So noisy flight. I have never flown before in a such a noisy flight. Totally nightmare! Kids screaming and yelling and parents couldn't handle the situation all passengers were looking. Crew didn't ask if they need any help.."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Hidden fees"

Nadelen: "We arrived at a field in Israel with 2 backpacks and did not charge us extra, but on the way back they decided to charge us at the last minute for the same cases we had arrived with. Nothing we said helped and the attitude was cold and hard. The flight was good"

Voordelen: "Actual in-air flying experience was smooth."
Nadelen: "Due to technical issue with plane, passengers were delayed about 15-20 minutes on the tarmac in a crowded, hot shuttle bus with ineffective air conditioning and almost no fresh air coming in."

Nadelen: "Because we booked through Kayak/lastminute it was impossible to add luggage - so cost of one suitcase was same as cost of flight!!!!"

Voordelen: "I like the bubbly upbeat attitude of the flight attendants interacting excellently in English and other languages and also how they dealt with an angry passenger."

Voordelen: "Brand new planes - on board crew was pleasant and the flights were smooth and on time."
Nadelen: "Ridiculous size restrictions on carry-on. If you can pack your clothes in a wallet, then you should be able to carry on at no cost. Only the smallest of bags will meet the "free" requirement. Website is awful to attempt to online check in. Crazy that they charge for check in at the airport if you cannot get their site to work. Customer service phone call also costs a quid a minute. It's almost as if they are proud that they screw you if you encounter any difficulty or you've made a mistake in the complicated boarding pass emailing procedure."

Voordelen: "Ok time"
Nadelen: "Comfort"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Nadelen: "Everything good"

Voordelen: "Nada me gusto del viaje. Desde la espera para abordar hasta el avión y el servicio que ofrecen. Lo mejor del viaje es haber llegado sano y salvo."

Voordelen: "Superfast checkin, easy boarding process although it seemed a bit chaotic."
Nadelen: "The crew really didn't follow protocols and manage the guests. The family next to me all had large duffle bags in their laps which should have been stowed. There was a large group of teenage girls on board constantly roaming around and congregating in the aisles. Just a number of little things that added up to make a quick 2 hour trip seem longer."

Nadelen: "The seats. The gate was one og the last ones"

Voordelen: "Cost"
Nadelen: "More comfortable seats. Easier transfer from BVA to CDG"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Bagage charge"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Voordelen: "Airport lounge"
Nadelen: "The obvious boredom of cabin crew due probably to poor wages and long hours."

Nadelen: "We arrived one hour late and and everything on my arrival had to be delayed as well"

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Voordelen: "It was in time"
Nadelen: "At the Pisa airport I had to pay € 40 for a baggage I had already paid when buying the ticket, the counter staff told me after I explained that I had paid for it, otherwise I could not carry my suitcase, so I had I have to pay my suitcase again and now I have to do all the cumbersome procedures so that my money is refunded"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Nadelen: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."

Voordelen: "Crew very friendly, helpful and professional."
Nadelen: "The one and a half hour delay in taking off, especially the part where we were made to wait outside in the rain for about 10 minutes before being allowed to board. (This is not to reflect in any way on the cabin crew, who were wonderful)"

Nadelen: "wederom vertraging"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Mucho desorden, poco puntuales"

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Voordelen: "Not sure?"
Nadelen: "Very Spartan service with little effort to make for a more pleasant flight."

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"

Voordelen: "Well to get in the plane we were waiting almost 1 hour, and now that am writting you waiting again 1 hour for the baggage . I will never again flight with this company never again"

Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"

Voordelen: "Managed to sleep most of the way so the journey went very quickly"

Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Voordelen: "Flying was excellent"
Nadelen: "Delays on the ground with no indication of that on the message boards"

Voordelen: "Not much."
Nadelen: "Late departure. Staff herding us like cattle before take off. Smelly cabin."

Nadelen: "This was my first time flying RyanAir, I will never again. I did have to pay the luggage fee, I don't understand why you have to lift your luggage through the size measuring device when clearly my luggage would have fit in the overhead compartments. Aside from that, I thought the lighting (yellow lighting!) and the advertisements all over the interior was tacky and distracting from having a calm, relaxing flight. I don't think the $$ saved is worth going through this again."

Voordelen: "erg vriendelijk personeel"

Lees meer over KLM
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die vanuit Eindhoven naar Madrid vliegen

Vliegmaatschappijen die vanuit Eindhoven naar Madrid vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn aan boord verplicht. Deze worden verstrekt op vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten vanuit Eindhoven naar Madrid

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Madrid

Actuele deals voor retourtickets

5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
8-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
8-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
15-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
12-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
7-6
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
5u 10m
EIN - MAD
11-6
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
8u 55m
MAD - EIN
1-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
8-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
12-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
19-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
22-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
26-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
26-5
wo
1 stop
Diverse Maatschappijen
7u 25m
EIN - MAD
1-6
di
direct
Diverse Maatschappijen
2u 25m
MAD - EIN
5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
8-6
di
1 stop
Ryanair
23u 25m
MAD - EIN
4-6
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
8u 45m
EIN - MAD
5-6
za
direct
Diverse Maatschappijen
2u 25m
MAD - EIN
8-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
15-6
di
1 stop
Ryanair
23u 25m
MAD - EIN
4-6
vr
1 stop
Ryanair
14u 35m
EIN - MAD
5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
6-6
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
11u 50m
EIN - MAD
8-6
di
direct
Diverse Maatschappijen
2u 25m
MAD - EIN
5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
8-6
di
1 stop
Ryanair
23u 50m
MAD - EIN
20-7
di
direct
Diverse Maatschappijen
2u 25m
EIN - MAD
29-7
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
7u 45m
MAD - EIN
5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
8-6
di
1 stop
Ryanair
23u 25m
MAD - EIN
5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
6-6
zo
1 stop
Ryanair
6u 15m
MAD - EIN
2-6
wo
1 stop
Ryanair
26u 50m
EIN - MAD
5-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
22-6
di
1 stop
Ryanair
16u 55m
EIN - MAD
26-6
za
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
1-6
di
1 stop
Ryanair
16u 55m
EIN - MAD
8-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
MAD - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

1-6
di
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
31-5
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
18u 00m
EIN - MAD
10-6
do
1 stop
Ryanair
15u 30m
EIN - MAD
9-6
wo
1 stop
Ryanair
26u 50m
EIN - MAD
3-7
za
direct
Ryanair
2u 25m
EIN - MAD
1-6
di
1 stop
Ryanair
27u 00m
EIN - MAD
31-5
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
45u 05m
EIN - MAD
28-6
ma
2 stops
Ryanair
19u 35m
EIN - MAD
28-5
vr
1 stop
KLM
7u 25m
EIN - MAD
9-6
wo
2 stops
Ryanair
38u 25m
EIN - MAD
10-6
do
2 stops
Ryanair
21u 40m
EIN - MAD
3-7
za
1 stop
Ryanair
13u 00m
EIN - MAD
31-5
ma
3 stops
Diverse Maatschappijen
22u 25m
EIN - MAD
9-6
wo
3 stops
Ryanair
22u 05m
EIN - MAD
30-5
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
11u 50m
EIN - MAD
22-5
za
1 stop
Wizz Air
22u 20m
EIN - MAD
24-7
za
1 stop
Ryanair
26u 30m
EIN - MAD
18-5
di
1 stop
KLM
7u 15m
EIN - MAD
30-5
zo
2 stops
Ryanair
40u 05m
EIN - MAD
23-7
vr
1 stop
Ryanair
14u 40m
EIN - MAD
Toon meer resultaten
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas