Als ik KLM boek, betaal ik iets meer voor een iets luxere ervaring, maar ik voel me toch een tweederangs passagier. Ik krijg standaard een plaats in het midden, word verplicht mijn handbagage in te checken en mag pas als laatste boarden. De vlucht zelf was verder prettig en keurig op tijd en ook de service van het personeel was prima.
6,0 GoedAnoniem, feb 2025AMS - ARN
Bekijk meer KLM-beoordelingenAls ik KLM boek, betaal ik iets meer voor een iets luxere ervaring, maar ik voel me toch een tweederangs passagier. Ik krijg standaard een plaats in het midden, word verplicht mijn handbagage in te checken en mag pas als laatste boarden. De vlucht zelf was verder prettig en keurig op tijd en ook de service van het personeel was prima.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Slecht, te laat vertrokken en geen wifi aan board. Flinke vertragingen zorgde voor problemen
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Prima voor dat geld. Wel erg dure koffers als extra.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Boarding was heel chaotisch. Geen duidelijke scheiding van de rijen tussen priorety en niet priorety. Bovenbakken zaten snel vol ondanks dat je extra moest betalen.
Weer vertraging. Niet altijd jullie schuld. Maar lang staan wachten met kleine kinderen is niet zo’n genot
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !