Laagseizoen | februari |
---|---|
Hoogseizoen | juli |
Goedkoopste vlucht | € 321 |
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Ik was verbaasd over hoe slecht het vliegtuig was onderhouden. Veel zaken kapot of werkten niet. Ook stoelen niet comfortabel. Vliegtuig werd gewisseld waardoor we niet meer als gezin naast elkaar konden zitten, dit was erg jammer op een 10 uur durende vlucht en volgens de tickets zouden ik en mijn man naast elkaar zitten en onze dochter van 8, achter ons. Dit hebben we natuurlijk gewisseld. Personeel wel ontzettend vriendelijk. Apart kindermenu was ook goed.