Laagseizoen | september |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 89 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks naar Luchthaven van Helsinki Vantaa vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
dinsdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
woensdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+46 andere
ANA,Aegean Airlines+47 andere
45
46
donderdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
vrijdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
zaterdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+47 andere
ANA,Aegean Airlines+48 andere
46
47
zondag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+49 andere
ANA,Aegean Airlines+50 andere
48
49
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
dinsdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
woensdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+46 andere
ANA,Aegean Airlines+47 andere
45
46
donderdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
vrijdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+48 andere
ANA,Aegean Airlines+49 andere
47
48
zaterdag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+47 andere
ANA,Aegean Airlines+48 andere
46
47
zondag
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas+49 andere
ANA,Aegean Airlines+50 andere
48
49
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
So far, 5 out of 5 flights by airbaltic have either been delayed or cancelled. During long delays, they do not inform you or provide some food/water. After cancellation you're forced to wait half an hour for the call centre to pick up the phone, just to sent an automatic link to get you a hotel room to spend your night. Cancellations happen, but they just do not take any care of their passengers.
Korte vlucht: eten en entertainment waren niet van toepassing. Noorwegen valt binnen het Schengenverdrag. Dit maakt dat het hele incheck en boardingproces vlot en zonder al te veel controles en vertragingen kan plaatsvinden.