Vind goedkope vluchten vanuit Amsterdam naar Boedapest

Doorzoek honderden reiswebsites tegelijk voor vliegticket aanbiedingen naar Boedapest

AMS — BUD
26 mei. — 2 jun.1
Retour
1 volwassene
Economy
0 tassen
Waarvandaan?
Waarheen?
do 26-5
do 2-6

Handig om te weten

Laagseizoen

januari

Hoogseizoen

mei

Goedkoopste vlucht

€ 35

Gemiddelde prijs retour

€ 179

Topdeal retour

€ 147

Topdeal enkele reis

€ 110
Beste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 21%.
Populairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 18%.
Vlucht van Amsterdam Schiphol naar Boedapest Ferenc Liszt Intl
(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)
of minder
of minder

Wanneer vliegtickets boeken vanuit Amsterdam naar Ferenc Liszt Intl

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 110 of minder voor een enkele reis en voor € 147 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Amsterdam naar Boedapest werd gemiddeld 53 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 3 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in april, mei en juni. De goedkoopste vliegmaand is januari.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 25% goedkoper dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets boeken vanuit Amsterdam naar Boedapest

Top airlines voor vluchten van Amsterdam Schiphol naar Boedapest Ferenc Liszt Intl

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen
6,7
easyJetGemiddelde score op basis van 8918 beoordelingen
6,7Boardingsproces
6,7Comfort
7,7Personeel
5,5Entertainment
6,0Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

It is a low cost airline so, like all is them it is more of a flying convenience store than anything else but for short flights you know what you have and it is fine

Lees meer over easyJet

It is a low cost airline so, like all is them it is more of a flying convenience store than anything else but for short flights you know what you have and it is fine

Was refused access to the plane. Easyjet more interested pushing car rentals or hotels booking than making sure travelers are set to go thru COVID-19 hurdles. 300 euros totally wasted. Thank you easyjet.

Voordelen: "Leather seats and plenty of leg room. Flight was on time."
Voordelen: "The check-in, pre-boarding, flight, and arrival were fine. We left a little late, but arrived on time."
Nadelen: "As expected, the seats did not decline and the spacing between rows was tight. It would be nice to have more room and reclining seats, but that is not the style for this airline."
Nadelen: "long delays"
Nadelen: "Vertraging"
Nadelen: "It all could have been a bit better. I feel like I’m traveling on a bus- & the price is not sooo much lower to warrant that!"
Voordelen: "Mijn 7 jarige zoon zat in zijn eentje. Bizar dat Easyjet niet automatisch gezinnen bij elkaar zet. Vrouw en dochter op rij 1, zoon en vader op 21 en 22. Echt not nooit zo’n slechte ervaring gehad op een vlucht"
Nadelen: "30 minute delay"
Nadelen: "We stayed a bit long in the plane before takeoff, very long walk after check out the plane toward the imagination, too long time for the baggage to come out, my bag was broken. Over all bad experience"
Voordelen: "Nice crew"
Nadelen: "45 minute delay"
Voordelen: "We zijn op tijd vertrokken, het was een vlotte vlucht (3u45)"
Nadelen: "Er zijn geen dingen die ik vervelend vond, al zou ik het als EasyJet Plus lid wel fijn vinden om ook tijdens de vlucht iets van mijn lidmaatschap te merken, zoals bijvoorbeeld een gratis blikje fris, nootjes o.i.d."
Voordelen: "Fast flight"
Nadelen: "Standing around 30 minutes in gate before boarding."
Nadelen: "Male flight attendant on Easyjet physically hurt me, invading my personal space multiple times and touching me while I slept. Under NO circumstances is it appropriate for flight attendants to physically jab at passengers, especially given the power imbalance in this case of a white male flight attendants being physically inappropriate with women of color passengers. I will not be flying with Easyjet again and will tell everyone I know of my experience with Easyjet's physically invasive, inappropriate staff."
Voordelen: "Aardige man die hielp bij aanschaffen van een horloge. Top dat jullie dit zo doen, zo snel en makkelijk feedback vragen. Heeft indruk gemaakt."
Nadelen: "An hour late without excuses and a 50 min wait for the luggage. Ridiculous!"
Voordelen: "Niks. Kost weinig, je krijgt nog veel minder. Toch?"
Nadelen: "De automatische stoeltoewijzing is klantje pesten. Heb je samen geboekt wordt je uit elkaar gehaald. Niet omdat er geen plek is, maar gewoon omdat het kan. Pesterij. Boarden: je word zo snel mogelijk de gate in geveegd en dan mag je daar wachten tot het blijkbaar echt nodig was dat je er was."
Voordelen: "The plane was ok."
Nadelen: "To start we were told by the check in agent that our carry on luggage would be fine, but then at the gate we were told that our luggage was to big for the overhead bins. We were charged an extra 94 euros so like $120 USD. We get on the plane and people were putting away carry on luggage that were a lot bigger than what we had. I am sure it was because we were Americans.. This was the first and last time I fly with this airline..."
Voordelen: "Only crew was good, everything else was horrible"
Nadelen: "Dirty plain, delay"
Voordelen: "Boarding was quick and efficient. Flight left on time. Arrived early. What's not to like?"
Nadelen: "Nuthin'."
Nadelen: "One hour delay"
Voordelen: "That I could buy a ticket on the day (EasyJet said they were sold out at the desk but Kayak had one online - well done Kayak)."
Nadelen: "The queue to check in that was caused partly by weighing cases for the cargo hold and trying to charge extra at a higher 'desk rate' forcing people to either pay the desk rate or open their bags and transfer stuff to their carry on bag. The lack of room for carry on bags, requiring that some bags be transferred to the hold (caused by the above 'luggage transferring fiasco). The two people at the desk with a queue of hundreds waiting to check in. The one hour delay in the flight. The marathon walk to the other end of the airport to board the plane."
Voordelen: "nothing"
Nadelen: "The plane had a hole in the wing. we sat for an hour on our sits till we got an engineer to look at it and put sticky tape. It was very stressfull flight. we couldnt go to the toilets while we were sitting on the tarmac for 1 hr"
Voordelen: "Usual practical easyJet service."
Nadelen: "Long queue for passport control in Basel. What's going on with that?"
Nadelen: "No notice of delayed flight, food was rushed and plane very dated"
Nadelen: "Flight 1.5 hour delay"
Nadelen: "Veel turbulentie, en vreemd dat ze voetbalsupporters toelaten met blikken bier in de gate"
Voordelen: "vlucht en alles wat daarbij hoort prima"
Nadelen: "jammer dat link van Kayak niet werkte"
Nadelen: "late departure"
Nadelen: "Ik moest rennen naar de gate omdat de schermen te laat waren. Er waren meer reizigers die onvriendelijk gewezen werden op het feit dat ze “te laat” waren."
Nadelen: "Schiphol is eigenlijk te groot. Alles kost veel tijd. Vlucht was half uur te laat"
Voordelen: "The staff was very kind and helpful. The aircraft was very clean."
Nadelen: "We were late but it wasn't easyjet''s fault."
Nadelen: "Bus ticket sold on plane was quite restrictive and left every 50-60min not every hour as stated onboard."
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "I received a flight delay notification saying that my flight is delayed by 37 minutes. But I still did arrive airport 2 hours before my flight, checked bag On time and went through security clearance 1.5 hrs before. The gate number was not assigned and later I found out that my flight took off on time. So I had to come out by front desk and rebook the flight to different airport which cost my extra taxi fare half day and too much Hassel. Never ever flying again in easy jet."
Nadelen: "Their check in system is not clear.. We have a reservation for 2 passengers, and in the system I paid for an extra luggage... considering the price I paid I didnt realize that that was only an extra piece only for one passenger, so we had to pay 57 euros for the additional piece of the second passenger at the counter... considering the total ticket for 2 passenger was 120 euros, that increased the total price for almost 50%... Not even in Mexico the ticket for these kind of low budget airlines are so confuse and "tricky"."
Voordelen: "Nothing special to mention"
Nadelen: "No luggage room above our head, we had to leave our luggage somewhere else far from our seats and the crew should help us promptly to get those luggage back but no, we had to get it ourselves and had to wait till the very end after all the other passengers have already got off the plane. Not fair on us when we were sat next to exit but had to anxiously wait. Shame!"
Nadelen: "Easyjet behandeld je als vee. Je hebt als passagiers niets te vertellen en als je protesteert beroept het personeel zich op policy. Handbagage is zo'n policy. Elke keer moet je je handbagage achterlaten bij de trap en als je dan in het vliegtuig komt zie je overal lege vakken."
Voordelen: "Fares were very low, boarding was smooth, several seats were empty."
Nadelen: "We were told that we could only carry on one item, unless we upgraded to Easyjet plus, but we were not able to upgrade because no seats were available, even though the plane was only ~2/3 full. Our 'extra' items were a knitting bag and a laptop bag, but the checkin agents persuaded us that we would need to check the carry ons anyway, which slowed our departure enough that we missed our bus and had to get a taxi (for 200 pounds). Our flight had plenty of empty seats, and there was more than enough room for us to have had our carryons and personal items (which I would have been willing to pay the upgrade fee for, as the total price would still have been competitive."
Voordelen: "Staff were pleasant, eager to help, efficient. Flight arrived early."
Nadelen: "A long time standing waiting for boarding - no seats."
Voordelen: "The prompt staff"
Nadelen: "It was SO hot and when you're cramped like that, the temperature can make you panic a little bit. Did not get cooler in the air, and they made you pay for drinks!!! Even water! Nothing "easy" about this jet."
Voordelen: "The allocated seating system avoids having to rush onboard to claim your seat. In the past it became quite chaotic when boarding the plane."
Nadelen: "The long wait to board our plane especially when it was so hot and clammy."
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "2 hours delayed"
Voordelen: "The online booking & check in saved time. Process from baggage check in to boarding were smooth & hassle-free. That's what I need for a short flight. Will recommend to my brother when he & his wife travel to Europe end of this year"
Nadelen: "No time so approached the counter staff at the airport about baggage hold, info provided was not complete. Luckily found some time to double check online, saved €€€ on baggage hold. Also, pls ignore rating on the food & entertainment, there were none. Overall, experience good enough for my short flight."
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Flight due at 1550. At 1500 boards said now boarding. The plane hadn't even landed! Kept waiting over an hour in airless crowded room with no seats. Silly notices about wonderful easyJet service on screen added to insult. Eventually took off 1625. Crew said sorry for 10 minute delay - actually 35 minutes."
Nadelen: "Drink /food trolley didn't make it to row 18 during the flight"
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Why the crew disnt tell us at the check in desk that we are not allowed to bring ladies hand baggage. If they told us at the first place. We could put our stuffs in our luggage. Does easy jet try to earn more money???!??"
Nadelen: "There's no lifts to board the planes. So with your on-board luggage, a buggy and a baby it is really hard with the stairs and there's no one around to help"
Voordelen: "The flight was very late over an hour late and as a results I have to take taxi from schipol airport to Amersfoort which cost me a lot"
Nadelen: "Rude staff, no responsibility taken by the airline for delayed flights. Although already checked in and the board stated it was boarding we were told we missed the flight after waiting around in the lobby for hours. Apparently easyjet and the airport boards don't communicate with one another? Took 40 minutes to escort us back to the front of the airport then had to pay an extra 160 quid to change to the next flight. Coming back the flight almost landed on an unclear strip so we had to pull back up when we were very close to the ground which scared a lot of people. Felt like we were treated like cattle rather than people. Although our trip was wonderful everything easyjet related was awful. Parking price due to delays cost me a further 100 quid at Luton airport. Flight time is 45 minutes. We arrived 2 hours after the time we were supposed to arrive. Another couples bag was lost, 5-6 were told they missed their flight when they had not missed their flight and they also had to pay extra, extremely unhelpful."
Nadelen: "Hele lange rij voor bagage drop Schiphol. 90min staan wachten. 2u20min voor vlucht aanwezig, en toch bijna rennen naar de gate, niet relaxt."

Het instappen, prioriteit is niet echt prioriteit bij inchecken

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"
Voordelen: "Nothing. Wiorst flight ever!"
Nadelen: "Ryan air has a paid checkin policy that we were not aware of. It was not written properly in the tickets or in any checkin prompts. Since we were traveling I couldn’t check in online. So reached the airport very early but they charged me to check in, that too a ridiculous amount of 100$. The crew was generally rude and non welcoming. The aircraft stops at the middle-of the airport in Budapest and we had to walk a very long stretch to get to the airport in the cold since the plane was not connected to a gate. For sone confusion they stopped boarding in the middle and passengers had to stand in the freezing cold , outside the aircraft , in the middle of the airport for a very long time. Hated the flight. Charges you for every single think you can think and not think off. Every passenger seemed frustrated"
Nadelen: "Nothing"
Voordelen: "Crew were friendly"
Nadelen: "Chose priority boarding, waste of time so did everyone else. Long queues to board."
Nadelen: "Travelers need to be informed better about Ryanair's baggage restrictions."
Voordelen: "Nice crew and helpful check in person."
Nadelen: "We waited outside in the heat for 35 minutes. Insane! How is that a “priority” experience?! We were all drenched in sweat before take off?! Horrible!"
Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"
Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."
Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"
Nadelen: "Be careful with the bag. They didn't accept my carry on despite I paid for it, saying it was to big. When trying to pay they told me that only with EUROS. Didn't accept neither my credit cards (they accept only Europe issued CC) not USD. I couldn't retrieve money from an ATM either."
Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"
Voordelen: "Was on time"
Voordelen: "It all went smoothky"
Nadelen: "N/A"
Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"
Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."
Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"
Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"
Voordelen: "We landed without dying."
Nadelen: "To start off with there was only ONE person checking people in before the flight, so it took forever. Then the guy at check-in told us we were already supposed to have our boarding passes printed out and that he was not able to print them for us. Basically, it was a "figure it out for yourself" sort of situation. We went to another counter, not even directly associated with Ryan, and a very nice gentleman there printed our passes for us. He also seemed really confused as to why the Ryan Air employee wouldn't print them for us. Then, we weren't given a gate assignment until 20 mintues before the time we were supposed to board. How do you expect your customers to be prepared if you can't even tell them where they are supposed to go until the last minute? Then they made us board a bus to take us to the plane on the tarmac which was not a big deal. But they made us stand on the bus for 20+ mintues before they took us over to the plan. The bus was completely full, so it's not like they were waiting to load more passengers. The doors to the bus were open, so it was freezing cold (our flight was late at night) and we were forced to breath in exhaust fumes from the bus the entire time! The flight was also an hour delayed!!! I know it's a super cheap ticket, but do yourself a favor and spend a little more money to fly on an airline that actually knows what they're doing. This is my first and most definitely LAST time flying on Ryan Air. If I could give zero stars, I would."
Voordelen: "Hubo una persona discapacitada a la se necesitaba ayuda. Y le dijeron prioridad para sentarse primero en su silla del avión. Entonces las azafatas inmediatamente dejaron pasar los pasajeros creando así un bloqueo en medio del avión que tomó mucho tiempo."
Nadelen: "La comida estuvo bien. El servicio a la silla fue rapido.. Aunque los precios no son los mas económicos"
Nadelen: "The flight was delayed for over two hours, but there was no reason given and we were left waiting with no idea what was going on."
Nadelen: "wederom vertraging"
Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"
Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."
Voordelen: "crew was as helpful as they could be"
Nadelen: "not having an assigned seat having to wait in line and wasnt able to board til everyone else boarded, wasnt sure i had a seat for over an hour"
Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Everything"
Nadelen: "De bagage normen"
Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"
Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"
Nadelen: "The flight was two hours delayed"
Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"
Voordelen: "We arrived alive"
Nadelen: "Checking in was torture. It was the airline version of "The Trial" with a Dutch Twist (no one in charge). Luckily (?) the plane turned out to be 45 minutes late, so the eternity it took to have the rookie who finally showed up to look blankly at her computer screen, apprently hoping it would receive Divine instructions on how to work her way through the ONE PERSON in line in front of us, in order to stamp our pre-printed boarding passes did not cause us to miss the last flight of the day from Amsterdam to Dublin. Now lets talk about the torture device that Ryanair uses as a passenger seat. . ."
Voordelen: "On time no problem"
Nadelen: "Everything was good"
Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"
Voordelen: "Staffs are very helpful."
Nadelen: "Should get some drink at least some water."
Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"
Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"
Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."
Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."
Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"
Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."
Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"
Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."
Voordelen: "Yes on time."
Nadelen: "Fine."
Voordelen: "Fair service for the amount spent"
Nadelen: "All good"
Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."
Voordelen: "The cabin crew"
Nadelen: "Budapest airport"
Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"
Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die vanuit Amsterdam naar Boedapest vliegen

Vliegmaatschappijen die vanuit Amsterdam naar Boedapest vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten vanuit Amsterdam naar Boedapest

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn aan boord verplicht. Deze worden verstrekt op vluchten vanuit Amsterdam naar Boedapest

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten vanuit Amsterdam naar Boedapest

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten vanuit Amsterdam naar Boedapest

Flexibel annuleren

Geen wijzigingskosten. Zoek flexibele vluchten vanuit Amsterdam naar Boedapest

Boek goedkope vliegtickets vanuit Amsterdam naar Boedapest

Actuele deals voor retourtickets

3-10ma
directeasyJet
2u 00mAMS-BUD
6-10do
directeasyJet
2u 10mBUD-AMS
€ 66
14-11ma
directeasyJet
2u 00mAMS-BUD
18-11vr
directeasyJet
2u 15mBUD-AMS
€ 71
25-9zo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
7-10vr
directeasyJet
2u 10mBUD-AMS
€ 77
25-9zo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
7-10vr
directeasyJet
2u 10mBUD-AMS
€ 78
10-10ma
directeasyJet
2u 00mAMS-BUD
14-10vr
directeasyJet
2u 10mBUD-AMS
€ 83
12-10wo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
16-10zo
directeasyJet
2u 10mBUD-AMS
€ 85
5-9ma
directeasyJet
2u 00mAMS-BUD
7-9wo
directeasyJet
2u 10mBUD-AMS
€ 92
14-6di
2 stopsRyanair
25u 25mAMS-BUD
21-6di
2 stopsRyanair
34u 35mBUD-AMS
€ 95
12-10wo
1 stopDiverse Maatschappijen
8u 50mAMS-BUD
16-10zo
directDiverse Maatschappijen
2u 10mBUD-AMS
€ 96
14-6di
2 stopsRyanair
29u 30mAMS-BUD
21-6di
2 stopsRyanair
14u 05mBUD-AMS
€ 98
3-10ma
directDiverse Maatschappijen
2u 00mAMS-BUD
6-10do
1 stopDiverse Maatschappijen
10u 40mBUD-AMS
€ 100
28-6di
3 stopsDiverse Maatschappijen
17u 40mAMS-BUD
6-7wo
directDiverse Maatschappijen
2u 15mBUD-AMS
€ 102
8-6wo
2 stopsDiverse Maatschappijen
24u 30mAMS-BUD
20-6ma
1 stopDiverse Maatschappijen
12u 10mBUD-AMS
€ 104
8-6wo
1 stopDiverse Maatschappijen
5u 10mAMS-BUD
20-6ma
1 stopDiverse Maatschappijen
12u 10mBUD-AMS
€ 108
14-6di
1 stopDiverse Maatschappijen
8u 25mAMS-BUD
21-6di
2 stopsDiverse Maatschappijen
14u 05mBUD-AMS
€ 109
11-6za
2 stopsDiverse Maatschappijen
21u 40mAMS-BUD
14-6di
1 stopDiverse Maatschappijen
12u 25mBUD-AMS
€ 110
29-6wo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
8-7vr
directeasyJet
2u 20mBUD-AMS
€ 111
8-6wo
1 stopDiverse Maatschappijen
5u 10mAMS-BUD
20-6ma
1 stopDiverse Maatschappijen
12u 10mBUD-AMS
€ 112
11-6za
1 stopDiverse Maatschappijen
16u 55mAMS-BUD
21-6di
2 stopsDiverse Maatschappijen
14u 05mBUD-AMS
€ 113
11-6za
2 stopsRyanair
21u 40mAMS-BUD
14-6di
2 stopsRyanair
21u 25mBUD-AMS
€ 122

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

Zoek op prijs

Actuele deals voor enkele vluchten

19-10wo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
€ 35
4-9zo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
€ 38
11-9zo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
€ 49
17-8wo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
€ 50
14-6di
2 stopsRyanair
21u 00mAMS-BUD
€ 53
8-6wo
2 stopsDiverse Maatschappijen
15u 20mAMS-BUD
€ 54
6-9di
1 stopDiverse Maatschappijen
12u 15mAMS-BUD
€ 55
8-6wo
2 stopsDiverse Maatschappijen
15u 20mAMS-BUD
€ 56
8-6wo
2 stopsDiverse Maatschappijen
15u 20mAMS-BUD
€ 57
8-6wo
2 stopsRyanair
16u 00mAMS-BUD
€ 59
8-6wo
1 stopDiverse Maatschappijen
10u 05mAMS-BUD
€ 60
8-6wo
1 stopDiverse Maatschappijen
10u 10mAMS-BUD
€ 62
7-6di
1 stopDiverse Maatschappijen
8u 05mAMS-BUD
€ 63
3-8wo
directeasyJet
2u 05mAMS-BUD
€ 64
11-6za
1 stopDiverse Maatschappijen
16u 55mAMS-BUD
€ 64
28-6di
1 stopeasyJet
25u 50mAMS-BUD
€ 69
8-6wo
3 stopsRyanair
49u 00mAMS-BUD
€ 75
9-6do
2 stopsRyanair
11u 10mAMS-BUD
€ 78
7-6di
2 stopsRyanair
20u 45mAMS-BUD
€ 78
16-6do
3 stopsRyanair
53u 20mAMS-BUD
€ 79

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

Zoek op prijs

Amsterdam - Boedapest

Vertrek:

Amsterdam (AMS)Nederland

Bestemming:

Boedapest (BUD)Hongarije

Aanbiedingen voor retourvluchten

Boedapest - Amsterdam

Bekijk vertrekpunten:

€ 66

Bekijk bestemmingen:

€ 66