Vind goedkope vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech

EIN - RAK

Vind goedkope vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech

Doorzoek honderden reiswebsites tegelijk voor vliegticket aanbiedingen naar Marrakech

Retour
Economy
Eindhoven (EIN)
Marrakech Menara
ma 25-10
ma 1-11
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |

Handig om te weten

Laagseizoen

decemberBeste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 59%.

Hoogseizoen

juliPopulairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 48%.

Gemiddelde prijs retour

€ 126(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Topdeal retour

€ 41of minder

Topdeal enkele reis

€ 22of minder

Wanneer vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Marrakech

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 22 of minder voor een enkele reis en voor € 41 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Eindhoven naar Marrakech werd gemiddeld 88 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 3 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in juni, juli en augustus. De goedkoopste vliegmaand is december.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 51% goedkoper dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Marrakech

Welke vliegmaatschappijen hebben flexibele annuleringsvoorwaarden voor vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech door toedoen van COVID-19?

Hoe lang duurt een vlucht vanuit Eindhoven naar Marrakech?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Eindhoven en Marrakech?

Welke maatschappijen bieden de goedkoopste vluchten aan vanuit Eindhoven naar Marrakech?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakste tussen Eindhoven en Marrakech?

Op welke vliegtickets kan ik terecht voor een vlucht vanuit Eindhoven naar Marrakech?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech?

Hoe helpt KAYAK's vliegticket prijsvoorspellingstool me bij het vinden van het juiste moment om een vliegticket vanuit Eindhoven naar Marrakech te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-optie voor vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek vanuit Eindhoven naar Marrakech?

Top 4 airlines voor vluchten van Eindhoven naar Marrakech Menara

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

7,7
KLM
Gemiddelde score op basis van 3.685 beoordelingen
7,9
Boardingsproces
7,6
Comfort
8,4
Personeel
7,2
Entertainment
7,4
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Nadelen: "Boarding was crazy. Could not everyone in the gate area."

Voordelen: "Fast boarding"
Nadelen: "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"

Voordelen: "Good amount of space on the plane, lots of movies to watch, good food and drink."

Voordelen: "Fantastic gate agents!"
Nadelen: "The food was terrible."

Voordelen: "The crew was pleasant"
Nadelen: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Voordelen: "Comfortable seat, great crew."
Nadelen: "Flight delayed, no USB port and no entertainment"

Voordelen: "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Nadelen: "Everything was very good."

Nadelen: "Entertainment"

Voordelen: "Goede crew en goed eten."
Nadelen: "Comfort van de stoelen"

Voordelen: "Crew was pleasant but not attentive to detail. Bypassed is completely for snack and drink towards end of 9 hour flight!"
Nadelen: "Pay attention to passengers."

Voordelen: "KLM staff is great"

Nadelen: "Na lange vetraging uitstappen op het platform en wachten op de bus terwijl il op zijn minst 20 vrije slurfen he geteld"

Voordelen: "The crew were really helpful with people who had tight connections because of the delayed flight"
Nadelen: "I wish they had WiFi"

Voordelen: "absoluut geen klachten"

Nadelen: "Uitermate tevreden!"

Nadelen: "If only there was a way to be able to lie down and sleep - you would be pioneers in aviation"

Nadelen: "Vertraging"

Voordelen: "Entertainment was amazing! They even have four Harry Potter movies! We were told in advance that the flight was going to be delayed, which is really positive. Very friendly personnel."
Nadelen: "Food isn’t that great. Breakfast could be much better."

Voordelen: "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
Nadelen: "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."

Voordelen: "Nothing to mention"
Nadelen: "Crew was rude when I asked if there was a vegetarian option for the snack. I did request special meals for the trip. Even if they did not have a vegetarian option, they don't need to be rude!! Boarding was ridiculous. we were supposed to form a line and wait. Would have been a lot better if they boarded by seat numbers. Also they made me check in my fairly small and light carry on bag resulting in its contents arriving broken!"

Voordelen: "short, sweet and to the point. 1+ hour flight is usually an easy hop."

Voordelen: "Friendly hostesses"
Nadelen: "Flight was delayed 3 hours"

Voordelen: "Very friendly onboard personnel - I really had kind of homy feeling."

Voordelen: "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Voordelen: "Everything was clean and well organized."
Nadelen: "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Voordelen: "Het eten was lekker en er werd genoeg drinken aangeboden. Personeel erg vriendelijk."
Nadelen: "De stoelen van de Boeing 777 in de economy kunnen echt beter. Ik kreeg al snel pijn in m’n onderrug aangevuld met een houten kont. Niet echt fijn voor een vlucht van 16 uur"

Voordelen: "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Nadelen: "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Voordelen: "The crew were hardworking, responsive, conscientious and friendly"
Nadelen: "Really poor entertainment choices esp compared to my inbound AirFrance flight. Boarding was pretty disorganized and late."

Nadelen: "The boarding area was total chaos. In order to get to the gate I had to literally fight with the 100s of people who were waiting in the same area. No priority was given to family with children or elite members. Even when we complaint at the personnel we were told that “it was busy”. Usually KLM flight from Venice depart from the first floor where gates are bigger and you get straight with the finger to the airplane. Today it hasn’t been the case .... too poor service for a KLM fight"

Voordelen: "Flight was delayed for 15 min resulting in passengers rushing to make their connecting flights.but staff kept passengers informed."
Nadelen: "Flight departing late."

Voordelen: "I got some rest"
Nadelen: "unable to charge my phone or watch movies"

Voordelen: "Zijn goed."
Nadelen: "Niet tevreden"

Voordelen: "Friendly staff, good service and on time departure/arrival."

Voordelen: "Good information and helpfil boarding."
Nadelen: "Has to wait in confined area fir nearly 2 hrs before boarding. No restroom or refreshments within that area."

Voordelen: "Absolutely nothing!"
Nadelen: "the connection flights was the worse! The gate was changed in Amsterdam 3 times! From D82 to C6 and then to C11. The distance between B82 and C was 20-30 minutes walk. No rushing was needed though, the flight was delayed for 1:30h and after we all boarded a further delay was announced. I will never fly with KLM."

Voordelen: "Zeer vriendelijk personeel, kindvriendelijk. Stipt vertrek en aankomst"
Nadelen: "Niets"

Voordelen: "The staff are the best European crews I have encountered. Naturally friendly, professional and fit looking. Nothing is too much trouble"

Voordelen: "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Nadelen: "Have no complaints"

Voordelen: "I personally do not appreciate the food on this leg of the journey Food Ams to Dxb is GOOD!!"
Nadelen: "The snack & “ solid eggs” in breakfast. Fresh fruit was good."

Voordelen: "Zelfs op zo'n korte vlucht nog een hapje en een drankje! Top"

Voordelen: "."
Nadelen: "Vertraging en bagage niet aangekomen' na 1 dag afgeleverd"

Nadelen: "They stole my money"

Voordelen: "Er werd een gratis snack aangeboden en wonder boven wonder, was dat een vegetarische snack! :)"
Nadelen: "Het was erg warm in de cabine."

Voordelen: "Er wordt nog gratis een snack en drankje geserveerd."
Nadelen: "Fijn dat er nog gratis iets wordt geserveerd, jammer dat dat dan een broodje kip was. Waarom geen kaas, kunnen vegetariërs ook wat eten. Nu had ik niets."

Nadelen: "Flight was cancelled and we had to return to Amsterdam after du,ping fuel to make sure we could have a safe landing."

Nadelen: "Dutch sub titels would be nice."

Nadelen: "Flight was delayed"

Voordelen: "Crew good flight was fine apart from delay due to fog in Amsterdam but kept informed"
Nadelen: "Flight was delayed due to weather in Amsterdam area"

Voordelen: "Flight was on time and quick and comfortable"

Nadelen: "Bigger sits"

Voordelen: "The crew was great!"

Voordelen: "Nothing Horrible service"
Nadelen: "The customer service. The flight attendants have no respect"

Nadelen: "Water for free"

Nadelen: "I arrived 45 minutes before boarding, they refused to let me on the plane because they had closed the registration process. I had to buy another ticket"

Voordelen: "The flight was fast and boarding was easy. There was plenty of overhead room"
Nadelen: "The seats are super uncomfortable and the leg room is poor."

Voordelen: "alles op tijd en vlot, niks overbodig"
Nadelen: "zoals altijd de prijs, maar was ok"

Voordelen: "Just good all around"
Nadelen: "Water for free. I prefer airlines where I can drink my own one or two beers ;-)"

Voordelen: "The agents wre wonderful. They kept us up to date and were both polite and professional."
Nadelen: "The food, It really needs improvement!"

Voordelen: "Not clean"
Nadelen: "Not clean"

Nadelen: "Crew (as always with Transavia) is not at its best."

Voordelen: "Helpful crew. Clean modern plane"
Nadelen: "Charging $ for everything, wouldn't fill a water bottle for me. Strict carry on policy was too restrictive"

Nadelen: "Weinig informatie. Veel eten en drank op tijdens de vlucht."

Nadelen: "De vlucht was een uur vertraagd maar de melding daarover kwam pas een uur voor vertrek. Check-in en boarding vond plaats op de eerst gecommuniceerde tijden en daarom kwam ik bijna te laat. Slecht geregeld. Had een sms verwacht."

Voordelen: "Vlogen naar Lissabon samen met ons nichtje van 16. Was kennelijk aan de late kant met online inchecken want konden niet meer naast elkaar zitten. Toen we aan board stapten vroeg ik aan de steward of de kist vol was of dat er nog een mogelijkheid was om iets te veranderen waardoor we toch met z'n drieën naast elkaar konden zitten. We zitten helaas vol, antwoordde hij. Toch kwam hij een kwartiertje later met het bericht dat er voorin toch drie vrije plaatsen naast elkaar waren, top!"

Nadelen: "Niets"

Voordelen: "Alles was prima in orde, behalve dat ik moest betalen voor overgewicht van mijn handbagage...Ik moest medcijnen en medische apparatuur terugnemen naar huis en kon niet anders...."
Nadelen: "De externe service provider van assistentie krijgt een dikke onvoldoende..3-4 hulpbehoevende passagiers, waaronder ik, hebben meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand met een rolstoel kwam opdagen"

Voordelen: "I’m so thrilled at Transavia’s expansion to new routes like Beirut. This is the second time I traveled to Beirut since November and I noted a marked improvement in the quality of service on the ground."
Nadelen: "It’s still a discount airline trying to squeeze money anyway they can."

Voordelen: "Klantvriendelijk en op tijd"

Nadelen: "Delayed 2 hours"

Voordelen: "Professional and efficient, everything one could have hoped for."

Voordelen: "Crew was professional. We did not have food on the flight nor used the entertainment."
Nadelen: "There was a huge lad beside us and the seats & legroom are less than we would like. The huge lad made it uncomfortable Bob"

Voordelen: "Seats were more comfortable than I expected."
Nadelen: "It would have been better to have 2 carry ons. Even a bag of snacks was considered a carry on and i had to put it and my purse in my backpack."

Nadelen: "הכל"

Voordelen: "Zeer vriendelijke hostesses !!!"

Voordelen: "Prima"
Nadelen: "30 min vertraging vanwegen drukte op Schiphol"

Voordelen: "Vriendelijke hostesses !"

Nadelen: "Not much food choice otherwise a really good flight"

Voordelen: "Keurig, zoala het hoort."
Nadelen: "Niet het meets gezond teen op het menu: te Brel suiker, TW veer zoutige happen."

Voordelen: "There was an airplane"
Nadelen: "No leg room, chaotic boarding, uncomfortable seats, delayed flight"

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Physically stood in the sun on the tarmac for half an hour in Marrakech waiting to board the plane. Seating is so compact it’s physically impossible for me to fit, I’m 6’3” then it took an hour forty five minutes to get our checked luggage in Lisbon. Everyone was furious. No explanation from the airport or airline. We missed our hotel shuttle, missed our hotel checkin. Just terrible."

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Voordelen: "Snelle security en boarding"
Nadelen: "Bagagedrop-off duurde ruim 1 uur, ook al was reeds ingecheckt online. Consumpties in vliegtuig onder de maat voor gevraagde prijs"

Voordelen: "pleasent crew. good pilot."

Voordelen: "We fly all the time and this crew is the best ever. They made us feel comfortable and not like a burden...even when my daughter was sick. I want to choose my next destination based on where they are going."
Nadelen: "Nothing."

Nadelen: "Every thing"

Voordelen: "New plane"
Nadelen: "They had cancelled our flight and we almost miss it"

Voordelen: "plaine is very croweded unprofecional staff and they want to sell you somthing all the time"
Nadelen: "aghhh...."

Nadelen: "Pisa ariport was een ramp. Veel te druk. Urenlange wachtrij. Kan Transavia verder niet veel aan doen maar het gaf wel stress."

Voordelen: "Unexplained lateness and slow boarding process but otherwise good flight"

Voordelen: "It was fast"
Nadelen: "N/a"

Voordelen: "everything was smooth and very convinient"
Nadelen: "there was no drinking water (unless you buy)"

Nadelen: "Waiting for suitcases"

Voordelen: "We were disappointed that there were no kosher food options for purchase on flights in and out if Israel. This would be a welcome addition to your service."

Voordelen: "Het personeel was aardig en behulpzaam. De sandwich op de terugweg was van een uitstekende kwaliteit."
Nadelen: "Het eten op de heenreis en op beide reizen vond iktoch wel dat ik wat krapjes zat.. Ik ben 1.82"

Voordelen: "Tja dat is eigenlijk onder de maat."

Voordelen: "This is the second time in a short period of time I flew Transavia from MUC to DUB and the plane had 1 hour 45 minutes delay due to "technical problems". Moreover I wasn't informed at check- in although the fact was known by then as mentioned on the departure board!!! I prob won't book anymore Transavia flights"

Nadelen: "There is so little legroom, that I my legs had to be in the isle all the time and I had to get up every time the cart needed to pass."

Nadelen: "Menu.aan boord te beperkt en ongezond"

"I voli sono sempre in ritardo."

"The crew was exceptionally kind. Communication in terms of gate changes could be better"

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."

Voordelen: "i like the service"
Nadelen: "water free"

Voordelen: "It was enough fast"
Nadelen: "Too much money for nothing service."

Voordelen: "The leg space"
Nadelen: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Voordelen: "Stewards"
Nadelen: "Uncomfortable seats"

Voordelen: "Friendly crew"

Nadelen: "Larger leg room"

Nadelen: "The food"

Voordelen: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Nadelen: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Nadelen: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Voordelen: "Friendly crew"
Nadelen: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Nadelen: "The flight was delayed for 40 min"

Voordelen: "On time without any delay"
Nadelen: "Satisfied"

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Voordelen: "On time departure"
Nadelen: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Voordelen: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Nadelen: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."

Voordelen: "All!"

Nadelen: "1. The check in was delayed and very chaotic. 2. The landing was horrible 3. The plane was not comfortable ."

Nadelen: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Voordelen: "Good legroom and comfortable seats"

Nadelen: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Nadelen: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Voordelen: "Plane new & in good condition"
Nadelen: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"

Voordelen: "Nice crew"
Nadelen: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Voordelen: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."
Nadelen: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."

Voordelen: "Nothing!"
Nadelen: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Voordelen: "Staff were generally sweet & approachable."
Nadelen: "Cannot understand management of border control security before boarding. This is done in the corridor on route to gate. Long long queues, then continued to queue before boarding in the waiting/holding room. No toilets once you enter the corridor to go to gate. Unsatisfactory management. Water from air conditioner dripping on me on board from take off. Not an immediate suggestion to move, but agreement to do so on my suggestion and then gentle insistence. Thankfully there was a seat for me! It seemed to be a problem staff were aware of which is concerning that Wizz did not block that seat."

Voordelen: "Absolutely nothing"
Nadelen: "I asked upon check in 2 times about my backpack, the representative said its ok 100% to take it on board. At the gate they suddenly say i need to pay now , left me no choice but to pay 60(!) poumd from a small bag!!! The gate representative, Rose is her name, seemed like just a sales person, she didnt even care what i said, and said “ its your fault and tour responsibility “. “Please pay or you wont be able to board” she said. Yes, like a bully, demanded for money, or else.... Worst service i had ever experienced in my 16 years of traveling."

Voordelen: "Flight left on time"

Voordelen: "Price price price"
Nadelen: "Messy boarding"

Nadelen: "Black group seemed to be singled out for more than one bag hand luggage but others were not. They were the only black group on the plane. Others let through with more bags 1ith no question."

Voordelen: "Super easy online check-in, comfortable plane, lovely crew"
Nadelen: "Waited a bit in a long hallway waiting for the last flightload of passengers to deplane."

Nadelen: "There was a mix up and the Wizz Air website did not work. Therefore, I couldn't check in a get my seats booked. I also could not prepay for my luggage so they overcharged me at the airport and had an attitude about it. My luggage was given three different prices quotes. I am very upset their website didn't work and they ripped me off at the airport."

Voordelen: "I liked that I got to my destination in one piece."
Nadelen: "The plane was creaky, there was a ton of turbulence, the flight attendants even got nervous which was very disquieting."

Voordelen: "Arrived only slightly delayed"
Nadelen: "They made my boyfriend pay 35 gbp for a case 5 cams longer than their stipulation. Yet, lots of other passengers didn't have to pay. Sheer discrimination. Crew is unfriendly and refused to help me place my bag in over head locker. Really poor professional s"

Voordelen: "We arrived safely"
Nadelen: "Told our bag was too big even though we'd paid for a large carry on, which we already knew fit in the overhead compartment (plane was an airbus A320). We were then required to check our bags, but not until after we were told to combine our personal item with our large carry on bag & then told that it was too big. instead of crediting us the amount we'd already paid (€20), we were charged the full checked bag fee of €55. The gate agent was also very rude and not proficient at her job, causing us to delay the plane's departure. Exceptional customer service may have included refunding us the large carry on bag fee. Additionally, our 2hr flight cost us almost $200 each, not what I would call a budget airline price. We will not be flying Wizz air again & do not recommend this airline."

Nadelen: "Crampt seats, mob to board the plane, hour delay with no reason given."

Voordelen: "Staff aboard the aircraft were very nice and so was the passengers."
Nadelen: "Bought a ticket two weeks ago to travel to Romania. Didn't have internet to check in, so I went to the airport to check in. When I got there because I was within 3 hours of boarding they had given away my ticket and made me a last priority boarder. I happened to get really lucky otherwise I wouldn't have gotten to fly on a flight I had previously paid for and was on time to."

Nadelen: "Boarding luggage no more that 32 cm, all comune boarding luggage are 34-38, they did on purpose to charge u €40 more on ticket, I saw at List 20 people charged for that."

Voordelen: "Flight attendance service was great and smiley"
Nadelen: "Nothing much"

Voordelen: "Friendly staff members"
Nadelen: "They didn't have blanket and it was very cold.."

Voordelen: "Seats were perfectly adequate, about what you expect on a budget flight. Flight attendants were very pleasant."
Nadelen: "Boarding involved a long wait standing on the tarmac in the sun."

Voordelen: "Nothing at all... They were unfriendly and I missed my flight because of them. Lot money and time is gone"
Nadelen: "How they organized everything in this day!!!! 4th of July 2017 TERRIBLY Terrible"

Voordelen: "only good for short flights....the price.."
Nadelen: "not comfortable seats"

Nadelen: "Uur vertraging doordat een voorgaande vlucht problemen had."

Voordelen: "All handled professionally."

Voordelen: "Crew was great. Tight on leg room but fine for the price."
Nadelen: "Rough and scary approach into landing. Pilot had to abort and come around again. I have only had this happen one other time in 30 years of flying."

Voordelen: "The crew was excellent!"
Nadelen: "N/A"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Voordelen: "Not comfortable"

Nadelen: "Not waiting in the cold for 15minutes before boarding the plane"

Voordelen: "It was ok. Nothing more. Crew was helpfull if needed"
Nadelen: "Kayak... I booked a flight from Eindhoven - Alicante AND return!!! But Kayak only talked about the trip to Alicante..."

Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Nadelen: "Not much was good about this flight. I had to pay an extra €55 because I couldn’t check in online 2 hours prior and had to do it at the airport. The flight itself was a sales pitch with every few moments the flight attendants offering things to sell. I’ll try not to take Ryanair again."

Voordelen: "Left on time arrived on time luggage also"

Voordelen: "The price"
Nadelen: "Confort"

Nadelen: "Extremely outdated and old planes... they are goofy and don’t feel safe"

Voordelen: "absolutely nothing."
Nadelen: "Checking to make sure people carried on only 1 bag that was of correct size, not letting people run up and down the aisles, providing free water, more space, crowd control. Overall, it was the worst flight of my life, and I will never fly Ryan Air again."

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Voordelen: "Inexpensive, simple travel. The in-flight food was better than expected and affordable."
Nadelen: "No complaints."

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Voordelen: "Very affordable fares"
Nadelen: "Boarding, it was very chaotic. They had people paying for baggage fees at the gate and the credit card machines were not working."

Voordelen: "Nothing they charged me an extra 55 euros since i couldn't checkin online."
Nadelen: "Ryanair has hidden fees and customer service is very poor"

Nadelen: "Check in and lagged bag"

Voordelen: "It got me to where I wanted to go"
Nadelen: "The crew were more interested in flirting with each other and seemed oblivious to much else. Once we landed loads of people got up, the aeroplane then started moving again and people were falling into each other - not a single member of cabin crew said anything or encouraged people to sit down"

Voordelen: "Easy on off plane"
Nadelen: "N/a"

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "It was very confusing and I didn't find it helpful that you only had 3 lines that we sat in 2 only to be told to we just need our passport clarification that took 5 min. So we waited in line for 1 hour for nothing."
Nadelen: "The crew and staff where very nice."

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "Most."
Nadelen: "All is all."

Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Voordelen: "Ease of boarding with priority."
Nadelen: "Long wait to board, stairs up and down for tarmac stairs to plane and off of plane."

Voordelen: "Pleasant crew"
Nadelen: "Delay, poor ommunication, no explanations."

Voordelen: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Nadelen: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."

Nadelen: "Tried to cancel through the Ryanair website, and they wouldn’t cancel it. So... never went, and the seats were empty"

Voordelen: "Crew very friendly, helpful and professional."
Nadelen: "The one and a half hour delay in taking off, especially the part where we were made to wait outside in the rain for about 10 minutes before being allowed to board. (This is not to reflect in any way on the cabin crew, who were wonderful)"

Nadelen: "wederom vertraging"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Nadelen: "Missed this flight because a connecting flight was delayed. Tried to rebook 12+ hours in advance but the site/customer service chat and phone all failed."

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Voordelen: "That I finally got to Marrakesh."
Nadelen: "Price was outrageous. check-in a nightmare. their site said technical problem, Ryanair staff person said she would explain to check-in woman who promptly said no! Download the check-in and return after 50 minutes in line! Or pay 55 Euro for us to do it! No helpful; Awful service; Ticket sales people after queing for another 30 minutes-same no help-just put new client all this from 4:45 am in the airport. Finally with 10 minutes to spare before being blocked off the flight; check-in deemed to check me and suitcase it requesting 20 Euro. I refused...other passengers got mad so she let me pass. Small crowded plane/no leg room/ constant hostess annoucing buy duty free, food. No landing cards provided! Nothing-you pay, do it all and you are lucky to arrive--NOT WORTH THE HASSLE AND STRESS."

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Lees meer over KLM
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die vanuit Eindhoven naar Marrakech vliegen

Vliegmaatschappijen die vanuit Eindhoven naar Marrakech vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn aan boord verplicht. Deze worden verstrekt op vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten vanuit Eindhoven naar Marrakech

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Marrakech

Actuele deals voor retourtickets

20-11
za
direct
Ryanair
3u 45m
EIN - RAK
11-12
za
direct
Ryanair
3u 45m
RAK - EIN
20-11
za
direct
Diverse Maatschappijen
3u 45m
EIN - RAK
23-11
di
1 stop
Diverse Maatschappijen
12u 25m
RAK - EIN
15-1
za
1 stop
Wizz Air
26u 30m
EIN - RAK
22-1
za
1 stop
Wizz Air
11u 40m
RAK - EIN
11-11
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
11u 25m
EIN - RAK
14-11
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 25m
RAK - EIN
20-11
za
direct
Ryanair
3u 45m
EIN - RAK
23-11
di
2 stops
Ryanair
25u 20m
RAK - EIN
11-12
za
direct
Diverse Maatschappijen
3u 45m
EIN - RAK
23-12
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
16u 55m
RAK - EIN
11-3
vr
direct
Transavia
3u 35m
EIN - RAK
25-3
vr
direct
Transavia
3u 50m
RAK - EIN
13-11
za
1 stop
Diverse Maatschappijen
27u 45m
EIN - RAK
18-11
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
26u 25m
RAK - EIN
13-11
za
2 stops
Ryanair
30u 45m
EIN - RAK
18-11
do
2 stops
Ryanair
25u 50m
RAK - EIN
11-11
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
27u 00m
EIN - RAK
14-11
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 25m
RAK - EIN
5-11
vr
1 stop
Ryanair
26u 35m
EIN - RAK
9-11
di
2 stops
Ryanair
23u 05m
RAK - EIN
11-11
do
2 stops
Diverse Maatschappijen
30u 15m
EIN - RAK
14-11
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 25m
RAK - EIN
13-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
30u 45m
EIN - RAK
18-11
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
26u 25m
RAK - EIN
5-11
vr
2 stops
Ryanair
23u 10m
EIN - RAK
8-11
ma
2 stops
Ryanair
25u 10m
RAK - EIN
5-11
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
28u 05m
EIN - RAK
7-11
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
17u 25m
RAK - EIN
3-3
do
direct
Transavia
3u 35m
EIN - RAK
25-3
vr
direct
Transavia
3u 50m
RAK - EIN
20-11
za
2 stops
Diverse Maatschappijen
31u 55m
EIN - RAK
27-11
za
1 stop
Diverse Maatschappijen
11u 35m
RAK - EIN
20-11
za
2 stops
Ryanair
32u 40m
EIN - RAK
11-12
za
2 stops
Ryanair
27u 20m
RAK - EIN
5-11
vr
1 stop
Diverse Maatschappijen
26u 35m
EIN - RAK
8-11
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
21u 00m
RAK - EIN
3-3
do
direct
Transavia
3u 35m
EIN - RAK
26-3
za
direct
Transavia
3u 50m
RAK - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

8-11
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
26u 20m
EIN - RAK
8-11
ma
2 stops
Ryanair
29u 15m
EIN - RAK
20-12
ma
1 stop
Wizz Air
25u 35m
EIN - RAK
8-11
ma
direct
Transavia
3u 35m
EIN - RAK
3-11
wo
2 stops
Diverse Maatschappijen
19u 55m
EIN - RAK
1-2
di
1 stop
Ryanair
20u 40m
EIN - RAK
30-10
za
1 stop
Ryanair
29u 45m
EIN - RAK
3-11
wo
1 stop
Ryanair
24u 20m
EIN - RAK
1-2
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
31u 20m
EIN - RAK
20-12
ma
2 stops
Ryanair
17u 50m
EIN - RAK
1-2
di
3 stops
Diverse Maatschappijen
47u 05m
EIN - RAK
30-10
za
2 stops
Ryanair
25u 35m
EIN - RAK
20-12
ma
3 stops
Diverse Maatschappijen
24u 05m
EIN - RAK
30-10
za
3 stops
Diverse Maatschappijen
41u 15m
EIN - RAK
30-10
za
2 stops
KLM
19u 40m
EIN - RAK
30-10
za
direct
Transavia
3u 40m
EIN - RAK
1-11
ma
2 stops
KLM
16u 25m
EIN - RAK
29-10
vr
2 stops
KLM
25u 40m
EIN - RAK
Toon meer resultaten
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas