Vind goedkope vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau

EIN - KRK

Vind goedkope vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau

Doorzoek honderden reiswebsites tegelijk voor vliegticket aanbiedingen naar Krakau

Retour
Economy
Eindhoven (EIN)
Krakau Kraków-Balice
do 22-4
do 29-4
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |

Handig om te weten

Laagseizoen

februariBeste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 44%.

Hoogseizoen

meiPopulairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 43%.

Gemiddelde prijs retour

€ 69(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Topdeal retour

€ 48of minder

Topdeal enkele reis

€ 17of minder

Wanneer vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Krakau

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 17 of minder voor een enkele reis en voor € 48 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Eindhoven naar Krakau werd gemiddeld 78 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 4 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in april, mei en juni. De goedkoopste vliegmaand is februari.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 21% duurder dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Krakau

Welke vliegmaatschappijen hebben flexibele annuleringsvoorwaarden voor vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau door toedoen van COVID-19?

Hoe lang duurt een vlucht vanuit Eindhoven naar Krakau?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Eindhoven en Krakau?

Welke maatschappijen bieden de goedkoopste vluchten aan vanuit Eindhoven naar Krakau?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakste tussen Eindhoven en Krakau?

Wat is de goedkoopste dag van de week om te vliegen vanuit Eindhoven naar Krakau?

Op welke vliegtickets kan ik terecht voor een vlucht vanuit Eindhoven naar Krakau?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau?

Hoe helpt KAYAK's vliegticket prijsvoorspellingstool me bij het vinden van het juiste moment om een vliegticket vanuit Eindhoven naar Krakau te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-optie voor vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek vanuit Eindhoven naar Krakau?

Top 3 airlines voor vluchten van Eindhoven naar Krakau Kraków-Balice

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

7,0
Transavia
Gemiddelde score op basis van 821 beoordelingen
7,5
Boardingsproces
7,1
Comfort
8,1
Personeel
5,8
Entertainment
6,2
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Voordelen: "Schiphol was as busy as I’ve ever seen it even at 5am in the morning, but the combination of efficient systems and good natured staff throughout made everything flow very well. This good nature and friendliness was extended into the flight crew who were great. Unfortunate that the flight was delayed by an hour, but I understand this was no fault of the airline or crew. I just made my connection in Lisbon, so all was well. I’d also like to mention the helpful lady at bag drop. A nice reception is always appreciated."
Nadelen: "More updates from the flight deck during the delay would have been nice, but overall I was impressed and would certainly fly with that airline again."

Voordelen: "The flight was fast and boarding was easy. There was plenty of overhead room"
Nadelen: "The seats are super uncomfortable and the leg room is poor."

Voordelen: "alles op tijd en vlot, niks overbodig"
Nadelen: "zoals altijd de prijs, maar was ok"

Voordelen: "Just good all around"
Nadelen: "Water for free. I prefer airlines where I can drink my own one or two beers ;-)"

Nadelen: "They brought a drink cart around as if to offer free drinks but then charge you after they pour it"

Voordelen: "Not clean"
Nadelen: "Not clean"

Nadelen: "Crew (as always with Transavia) is not at its best."

Voordelen: "Friendly check in!"
Nadelen: "Extremely hot boarding and no air conditioning while waitin to taxi to runway."

Nadelen: "The flight was perfect the only thing that concerned me was that two female passengers were allowed into the cockpit about thirty minutes prior to landing and stayed in their for the duration including landing. Did not know that that was allowed. Other than that it was perfect."

Nadelen: "Weinig informatie. Veel eten en drank op tijdens de vlucht."

Nadelen: "De vlucht was een uur vertraagd maar de melding daarover kwam pas een uur voor vertrek. Check-in en boarding vond plaats op de eerst gecommuniceerde tijden en daarom kwam ik bijna te laat. Slecht geregeld. Had een sms verwacht."

Nadelen: "No delay"

Voordelen: "Flight was on time, cabin crew were efficient and friendly"
Nadelen: "Checkin counter could've been opened earlier."

Voordelen: "Vlogen naar Lissabon samen met ons nichtje van 16. Was kennelijk aan de late kant met online inchecken want konden niet meer naast elkaar zitten. Toen we aan board stapten vroeg ik aan de steward of de kist vol was of dat er nog een mogelijkheid was om iets te veranderen waardoor we toch met z'n drieën naast elkaar konden zitten. We zitten helaas vol, antwoordde hij. Toch kwam hij een kwartiertje later met het bericht dat er voorin toch drie vrije plaatsen naast elkaar waren, top!"

Voordelen: "Yes"
Nadelen: "Everything excelent"

Nadelen: "Niets"

Voordelen: "Alles was prima in orde, behalve dat ik moest betalen voor overgewicht van mijn handbagage...Ik moest medcijnen en medische apparatuur terugnemen naar huis en kon niet anders...."
Nadelen: "De externe service provider van assistentie krijgt een dikke onvoldoende..3-4 hulpbehoevende passagiers, waaronder ik, hebben meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand met een rolstoel kwam opdagen"

Voordelen: "Price."
Nadelen: "they could offer at least water “on the house”"

Voordelen: "Klantvriendelijk en op tijd"

Voordelen: "Nice crew and pilots! Good food and beverage selection"
Nadelen: "No wifi. Luggage went to Detroit instead of Amsterdam. Was delivered 3 days later to the house I was visiting in sevilla Spain"

Voordelen: "Professional and efficient, everything one could have hoped for."

Voordelen: "Nothing...it was ridiculous"
Nadelen: "No kiosks? No online check in? Seats were vinyl and terrible, and the plane was hot. It took us over 2 hours to check in"

Nadelen: "הכל"

Voordelen: "Zeer vriendelijke hostesses !!!"

Voordelen: "Prima"
Nadelen: "30 min vertraging vanwegen drukte op Schiphol"

Voordelen: "Vriendelijke hostesses !"

Voordelen: "the date I take my flight, my father makes accident and I find no time to travel on the date of reservation"
Nadelen: "I have contact customer service to make the change of the date, it is answer me that I have not the right"

Nadelen: "It didn’t happen."

Voordelen: "Keurig, zoala het hoort."
Nadelen: "Niet het meets gezond teen op het menu: te Brel suiker, TW veer zoutige happen."

Voordelen: "There was an airplane"
Nadelen: "No leg room, chaotic boarding, uncomfortable seats, delayed flight"

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"

Voordelen: "Snelle security en boarding"
Nadelen: "Bagagedrop-off duurde ruim 1 uur, ook al was reeds ingecheckt online. Consumpties in vliegtuig onder de maat voor gevraagde prijs"

Nadelen: "bad seats. too narow"

Voordelen: "The fact that we arrived to Amsterdan"

Voordelen: "That it was a short flight."
Nadelen: "Old interior. no legroom, American credit card doesn't work to purchase anything. Bad coffee, but flight crew was excellent."

Voordelen: "The crew was so nice and genuinely kind."
Nadelen: "We loved it all."

Voordelen: "We had arrived to destination in somehow safe condition"
Nadelen: "- Will charge you for anything... extra kg (or less) - charge! Water for 5 hours flight? - Charge! - They ruined my suitcase and won't pay for it - Drunk people making mess on the plane and throw-up on your cloths? Your problem. To conclude, flight with many low cost, but never had that bad experience before."

Voordelen: "Prompt, courteous and professional"
Nadelen: "Everything was great"

Nadelen: "Every thing"

Voordelen: "New plane"
Nadelen: "They had cancelled our flight and we almost miss it"

Voordelen: "plaine is very croweded unprofecional staff and they want to sell you somthing all the time"
Nadelen: "aghhh...."

Nadelen: "Pisa ariport was een ramp. Veel te druk. Urenlange wachtrij. Kan Transavia verder niet veel aan doen maar het gaf wel stress."

Voordelen: "Seats were comfortable, crew were very kind"
Nadelen: "Boarding took too much time"

Voordelen: "We were disappointed that there were no kosher food options for purchase on flights in and out if Israel. This would be a welcome addition to your service."

Voordelen: "Het personeel was aardig en behulpzaam. De sandwich op de terugweg was van een uitstekende kwaliteit."
Nadelen: "Het eten op de heenreis en op beide reizen vond iktoch wel dat ik wat krapjes zat.. Ik ben 1.82"

Voordelen: "Tja dat is eigenlijk onder de maat."

Voordelen: "This is the second time in a short period of time I flew Transavia from MUC to DUB and the plane had 1 hour 45 minutes delay due to "technical problems". Moreover I wasn't informed at check- in although the fact was known by then as mentioned on the departure board!!! I prob won't book anymore Transavia flights"

Voordelen: "Staff was friendly, they played music before and after the flight."
Nadelen: "Not that it's the airline's fault, but the screaming kid almost ruined my flight."

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."

Voordelen: "On time"
Nadelen: "We got sanatizer when boarding which was so small like a stamp, useless"

Voordelen: "The flight was fine"
Nadelen: "Let me know by mail to check in before I got to the airport and save me 35 euro"

Nadelen: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Voordelen: "It was enough fast"
Nadelen: "Too much money for nothing service."

Nadelen: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Voordelen: "It's the cheapest you can get"
Nadelen: "They split me and my wife on porpuse to force me to buy the option to choose my seating. The leg space is tiny and the chairs won't recline so it's super uncomfortable. Flight times are shitty. Te leave early in the morning so you can barely get some sleep at night. Nor on the plane. They don't any serve food or even water and let you dry up. You can buy overpriced food and beverage onboard. My purchase from the duty free was stolen and they didn't help me handle the problem. Awful experience."

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Voordelen: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Nadelen: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Nadelen: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Voordelen: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Nadelen: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Voordelen: "Ok flight"
Nadelen: "Comply with departure times"

Voordelen: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Nadelen: "Seats are very uncomfortable"

Nadelen: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."

Voordelen: "Kind stevards clean plane no delay"
Nadelen: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Voordelen: "The crew was really nice"
Nadelen: "1h30 delay for no specific reason is unacceptable"

Nadelen: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Nadelen: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Voordelen: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Nadelen: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Voordelen: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Nadelen: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."

Voordelen: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Nadelen: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."

Voordelen: "The Check in was nice and polite"
Nadelen: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Voordelen: "The price"
Nadelen: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Voordelen: "The price"
Nadelen: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Nadelen: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."

Nadelen: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Nadelen: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Voordelen: "The flight was overbooked so they took my wife of the flight"

Voordelen: "Nothing really"
Nadelen: "The staff took ages boarding us because they were obsessed with trying to scalp people for exceeding baggage limits. Nothing free aboard, no entertainment, the seats were uncomfortable too."

Voordelen: "Staff"
Nadelen: "Extra charges. £35 to check bags in"

Voordelen: "Plane new & in good condition"
Nadelen: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"

Voordelen: "The flight was cheap and got you where I wanted"
Nadelen: "Make sure you queue early if you want to take your hand luggage on board, as if you are too late in the line they will make you check it into the hold at the last minute. I guess I should have realised that by how early people started queueing and the fact that they charge for checked in luggage."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

Nadelen: "Extra fees for baggage and tickets that were not disclosed. The check in was incredibly disorganized. No help was provided with problems."

Voordelen: "Nothing at all"
Nadelen: "The fact that they have small carry on allowance (free) or with a 7cm difference in width a "large carry on" allowance . To be safe I purchase the extra allowance for large carry on which I paid £19 for on my outward journey. When clearing the check-in gates on my outward journey in London the check Inn clerk informed me that I did not have to pay the large carry on allowance. According to her in my bag but it's been classified as small. On my return journey I decided not to purchase the carry on allowance and I was told that I should have purchase it online instead I had to buy it at the airport at a premium. I won't fly with Wizz Air again."

Voordelen: "Nice clean plane, friendly airline staff (as friendly as they get, we all know how they have that teflon attitude), OK food, I sat between 2 Bulgarian passengers which were very well behaved, one screaming baby nearby (as there always is) and no-one playing football with the back of my seat all the flight (you know who you are - hope someone does it to you), and no-one fidgeting all flight so all in all a good experience."
Nadelen: "Bit slow in opening the gate for people to get on. They expect to cram you like sardines on a hot staircase with no where to go when there is other people being checked in to board behind you, really stupid and possibly sadistic."

Nadelen: "We arrived at a field in Israel with 2 backpacks and did not charge us extra, but on the way back they decided to charge us at the last minute for the same cases we had arrived with. Nothing we said helped and the attitude was cold and hard. The flight was good"

Nadelen: "Boarding luggage no more that 32 cm, all comune boarding luggage are 34-38, they did on purpose to charge u €40 more on ticket, I saw at List 20 people charged for that."

Voordelen: "Actual in-air flying experience was smooth."
Nadelen: "Due to technical issue with plane, passengers were delayed about 15-20 minutes on the tarmac in a crowded, hot shuttle bus with ineffective air conditioning and almost no fresh air coming in."

Voordelen: "the flight to and from liverpool was for me flawless easy quick boarding punctual and good plane and journey ....others complain about the baggage charges but if you read the policy and take heed of the rules then you won’t go wrong"
Nadelen: "seats could be a bit more comfy"

Nadelen: "The bag policy with the airline makes the cheap flight not worth it. Only one carry on allowed and each checked bag is $50"

Voordelen: "Price"
Nadelen: "Despite long delay, there were no announcements by the staff about the delay until we were already almost 40 minutes past our original departure time. No water or food was distributed to the passengers despite the delay. Delay was not wizzair's fault but there was no customer service to speak off."

Voordelen: "Brand new planes - on board crew was pleasant and the flights were smooth and on time."
Nadelen: "Ridiculous size restrictions on carry-on. If you can pack your clothes in a wallet, then you should be able to carry on at no cost. Only the smallest of bags will meet the "free" requirement. Website is awful to attempt to online check in. Crazy that they charge for check in at the airport if you cannot get their site to work. Customer service phone call also costs a quid a minute. It's almost as if they are proud that they screw you if you encounter any difficulty or you've made a mistake in the complicated boarding pass emailing procedure."

Voordelen: "Nice new plane and caught up time even though it was late leaving left Luton late"
Nadelen: "Left late"

Voordelen: "Crew were average"
Nadelen: "Everything was a disaster. Late and very uncomfortable"

Voordelen: "There really isn't a lot to like except the base ticket fare."
Nadelen: "They ticketing agent lost my luggage, after misreading the "package" I had to purchase just to check a bag. They had a push cart in which they sold perfumes and cosmetics. They charged for everything, including coffee and water."

Nadelen: "Uur vertraging doordat een voorgaande vlucht problemen had."

Voordelen: "Good comfi flight with great crew and service"
Nadelen: "The bus at the landing without a/c and it was hot as hell"

Voordelen: "They robbed me saying low cost wizz sucks up airline Took my 30£ for not checking on line I already post on social media about it so the whole world knows about wizz suck airline in the world"
Nadelen: "Rude people on the counters racist cheating in the name of low cost never ever recommended to even my enemies that much cheaters robber other customers said is all lie"

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Nadelen: "Not waiting in the cold for 15minutes before boarding the plane"

Voordelen: "It was ok. Nothing more. Crew was helpfull if needed"
Nadelen: "Kayak... I booked a flight from Eindhoven - Alicante AND return!!! But Kayak only talked about the trip to Alicante..."

Voordelen: "Quick boarding."
Nadelen: "The seats are just not comfortable in the slightest. There is no room. No where to put your legs."

Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Voordelen: "The crew on the plain were great"
Nadelen: "The flight was delied and no one let us know The ground crew wasnt nice at all, even a bit meen..."

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Voordelen: "Comfortably seats and more reliability."
Nadelen: "It’s a classic ryanair flight. Need I say anymore!"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Voordelen: "Cheap easy way to fly"
Nadelen: "Creamed way too many people on bus at airport. Boarding way hectic and crowded"

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Voordelen: "Crew was professional and well organised."
Nadelen: "N/A"

Voordelen: "Exellent start and landing! Bravo pilots!"

Voordelen: "The price of the ticket was cheap..."
Nadelen: "But we paid for it with our luggage. The staff was extremely unhelpful. They sneak up on you with extra charges. Not worth it! Rather use my money for a better flight and be more comfortable. They didn't even have water on the flight that I could have without purchasing."

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Nadelen: "Diverted"

Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Voordelen: "It was exactly as booked, Got rid of bags quickly, boarded easily(priority) crew were fine I expect. I slept through whole flight. Didn’t have any food and didn’t have any entertainment. Took off and landybsng on time."
Nadelen: "I’m fed up with that bloody music when they land."

Voordelen: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Nadelen: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."

Nadelen: "Food was not offered and there was no entertainment but over all the flight was fine."

Voordelen: "Crew very friendly, helpful and professional."
Nadelen: "The one and a half hour delay in taking off, especially the part where we were made to wait outside in the rain for about 10 minutes before being allowed to board. (This is not to reflect in any way on the cabin crew, who were wonderful)"

Nadelen: "wederom vertraging"

Nadelen: "2 hours 36 min late no refreshments or apologies additional hour on the tarmac, no money penalty"

Voordelen: "New aircraft lavazza stong coffee"
Nadelen: "All was good"

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "Crew"
Nadelen: "Having to pay fee for airport check in."

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Voordelen: "On time"

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Price"
Nadelen: "The cabin bag fiasco"

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Voordelen: "Good flight with no turbulence. Checked luggage came out fast."
Nadelen: "They never gave me a printed boarding pass when I checked in and then once boarding the actual plane outside of WiFi range they made a big deal about not being able to show them a boarding pass. I had already shown two people before. If they needed to see it before boarding the plane then they should mandatorily give you a printed pass."

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"

Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."

Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"

Voordelen: "Well heck it’s cheap at least. Make sure you pay for upgrades."
Nadelen: "You get nickelled and dimed for everything. Seats are cramped. Lots of drunk people. Miserable staff."

Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."

Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."

Lees meer over Transavia
Informatie COVID-19

Veiligheidsmaatregelen voor vliegmaatschappijen die vanuit Eindhoven naar Krakau vliegen

Vliegmaatschappijen die vanuit Eindhoven naar Krakau vliegen hebben aanvullende veiligheidsmaatregelen en een aangepast beleid ingevoerd om reizigers beter te kunnen voorzien. Het beleid verschilt per vliegmaatschappij.

Extra hygiënemaatregelen

Dagelijkse schoonmaak en installatie van HEPA-filters in de cabine op vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau

Verplichte mondkapjes

Mondkapjes zijn aan boord verplicht. Deze worden verstrekt op vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau

Zitplaatsen met sociale afstand

Middelste zitplaats niet beschikbaar op vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau

Test voorafgaand aan vlucht

Testen op antistoffen en testen bij symptomen voor vluchten vanuit Eindhoven naar Krakau

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Krakau

Actuele deals voor retourtickets

21-9
di
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
23-9
do
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
4-6
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 50m
EIN - KRK
13-6
zo
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
KRK - EIN
3-6
do
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
6-6
zo
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
3-6
do
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
6-6
zo
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
21-9
di
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
23-9
do
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
3-6
do
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
10-6
do
direct
Transavia
1u 55m
KRK - EIN
25-9
za
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
30-9
do
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
5-6
za
direct
Diverse Maatschappijen
1u 50m
EIN - KRK
13-6
zo
1 stop
Diverse Maatschappijen
22u 50m
KRK - EIN
12-10
di
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
14-10
do
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
5-10
di
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
7-10
do
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
3-6
do
direct
Diverse Maatschappijen
1u 50m
EIN - KRK
7-6
ma
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
KRK - EIN
4-9
za
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
9-9
do
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
16-9
do
direct
Diverse Maatschappijen
1u 50m
EIN - KRK
18-10
ma
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
KRK - EIN
5-10
di
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
8-10
vr
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
24-6
do
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
26-6
za
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
23-7
vr
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
31-7
za
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
1-6
di
1 stop
Ryanair
26u 45m
EIN - KRK
3-6
do
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
3-6
do
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
6-6
zo
1 stop
Ryanair
27u 30m
KRK - EIN
23-9
do
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
26-9
zo
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
18-5
di
2 stops
Ryanair
22u 05m
EIN - KRK
23-5
zo
direct
Ryanair
1u 55m
KRK - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

20-5
do
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
14-6
ma
direct
Wizz Air
1u 50m
EIN - KRK
20-6
zo
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
28-9
di
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
13-7
di
direct
Ryanair
1u 50m
EIN - KRK
30-5
zo
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
20-5
do
1 stop
Ryanair
14u 00m
EIN - KRK
17-5
ma
1 stop
Ryanair
5u 25m
EIN - KRK
5-7
ma
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
23-5
zo
3 stops
Diverse Maatschappijen
37u 50m
EIN - KRK
14-6
ma
1 stop
Ryanair
5u 25m
EIN - KRK
2-8
ma
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
2-8
ma
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
30-5
zo
1 stop
Ryanair
26u 45m
EIN - KRK
13-9
ma
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
1-7
do
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
30-5
zo
2 stops
Ryanair
40u 05m
EIN - KRK
1-7
do
direct
Transavia
1u 45m
EIN - KRK
31-5
ma
2 stops
Ryanair
28u 19m
EIN - KRK
14-6
ma
3 stops
Diverse Maatschappijen
30u 10m
EIN - KRK
Toon meer resultaten
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas