Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Boedapest

EIN - BUD

Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Boedapest

Retour
Economy
Eindhoven (EIN)
Boedapest Ferenc Liszt Intl
vr 23-10
vr 30-10
Alle maanden
Vergelijk de deals van KAYAK met |
Doorzoek honderden reiswebsites in één keer voor vluchten naar Boedapest

Handig om te weten

Laagseizoen

januari Beste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 45%.

Hoogseizoen

april Populairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 37%.

Gemiddelde retourprijs

€ 85 (gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)

Goede deel voor een retourtje

€ 77 of minder

de beste tijd om te boeken: vliegtickets van Eindhoven naar Boedapest

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum
-1 dag
-2 dagen

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht

  • Op zoek naar een goedkoop vliegticket? 25% van onze gebruikers boekte een ticket voor deze vlucht voor € 56 of minder.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Eindhoven naar Boedapest werd gemiddeld 82 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 4 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in maart, april en mei. De goedkoopste vliegmaand is januari.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 14% goedkoper dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Eindhoven naar Boedapest

Hoe lang duurt een vlucht van Eindhoven naar Boedapest?

Hoeveel vluchten gaan er tussen Eindhoven en Boedapest?

Welke vliegmaatschappijen bieden de voordeligste vluchten van Eindhoven naar Boedapest?

Welke vliegmaatschappijen vliegen het vaakst tussen Eindhoven en Boedapest?

Welke luchthavens kan ik gebruiken wanneer ik vlieg van Eindhoven naar Boedapest?

Hoe vindt KAYAK zulke lage prijzen voor vliegtickets van Eindhoven naar Boedapest?

Hoe kan de vliegticket prijsvoorspellingstool van KAYAK me helpen bij het kiezen van het juiste moment om mijn vliegticket van Eindhoven naar Boedapest te boeken?

Wat is de KAYAK Mix-functie voor vluchten van Eindhoven naar Boedapest?

Wat is de "flexibele datums"-functie van KAYAK en wat heb ik hieraan als ik een vlucht zoek van Eindhoven naar Boedapest?

Top airlines voor vluchten van Eindhoven naar Boedapest Ferenc Liszt Intl

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen

6,6
Wizz Air
Gemiddelde score op basis van 1.527 beoordelingen
6,8
Boardingsproces
6,5
Comfort
7,7
Personeel
5,4
Entertainment
5,9
Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Voordelen: "Seats are ok but unable to recline"
Nadelen: "Keep up the good work"

Nadelen: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Voordelen: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Nadelen: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Voordelen: "Fast and smoothy check in"
Nadelen: "After arrival to budapest not platformy ready and waiting over 10minutes"

Voordelen: "The leg space"
Nadelen: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Nadelen: "not charge me for carry on luggage"

Nadelen: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Not having a 3+ hours take off delay"

Voordelen: "fare"
Nadelen: "boarding process felt like herding"

Voordelen: "Smooth"
Nadelen: "All was fine"

Voordelen: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Nadelen: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."

Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"

Voordelen: "crew and boarding was nice"
Nadelen: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Voordelen: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Nadelen: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Nadelen: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Nadelen: "Delay on departure and no bus at arrival"

Voordelen: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Nadelen: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."

Nadelen: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Nadelen: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Voordelen: "Smooth flight"
Nadelen: "No terminal connection"

Nadelen: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Voordelen: "The crew was really nice"
Nadelen: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Nadelen: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Nadelen: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Voordelen: "Pleasant staff."
Nadelen: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."

Voordelen: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Nadelen: "Very hard on baggage policy"

Voordelen: "Price"
Nadelen: "-Crew were very rude, check in crew and flight attendants -Luggage and checking in fees not advertised enough. Too many people getting their money stolen by Wizz Air. - Boarding extremely chaotic and not organized."

Voordelen: "Crew very friendly."
Nadelen: "I had no what so ever notice that an online check in is required during my booking ,therefore i had to pay a 35 EUR fine for airport check in . Moreover , on the way back we had a long delay from Luton to Kosice without informing us about this delay and the reasons ,expected time of flight..."

Voordelen: "Super easy online check-in, comfortable plane, lovely crew"
Nadelen: "Waited a bit in a long hallway waiting for the last flightload of passengers to deplane."

Nadelen: "Priority: advantage only on call. Afterwards no adantage afterwardsroom for hand luggage"

Nadelen: "Don't forget to print a damn boarding pass. Cost me 100$ at the airport just for that... What a rip off. First time traveling to Europe so, I guess that's a part of the learning curve."

Nadelen: "Was delayed on tarmac due to security error, not their error, but they seemed unwilling to at least give people complimentary water or coffee. Cheap airline they are!"

Voordelen: "The staff was fine. We arrived on time."
Nadelen: "These discount flights from Luton are packed with obnoxious, drunken Brits going on holiday in Hungary. In future, I will fly from Heathrow. Besides, by the time one pays all the little incidental fees at WizzAir, the cost is about the same as the legacy carriers."

Nadelen: "Extra fees for baggage and tickets that were not disclosed. The check in was incredibly disorganized. No help was provided with problems."

Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "Everything. Worst service I have ever seen on a flight."

Nadelen: ""Wizard of Oz Airlines" I'm surprised the pilots didn't ask for another hidden fee! Please book a full fair on a major carrier instead of hidden fee fiasco at the airport. headaches before a flight. Keep in mind no wizz staff to talk to before flight or in Budapest. Private contractors from airport do all the check in process and departures."

Voordelen: "Nice crew"
Nadelen: "My bag was 6cm too big, so they charged me at the airport. After checking their website, the airport overcharged me, and the gestapo who was checking had less customer service manners than my old French teacher, she was a...!"

Nadelen: "As Usual always late, left us sitting in a bus on the tarmac for ages in30 deg heat. awful. will never use again"

Nadelen: "Crampt seats, mob to board the plane, hour delay with no reason given."

Voordelen: "I will never take flight with this company again!!!!! The worst ever shame on you"
Nadelen: "Layers"

Nadelen: "I didn't eat No entertainment"

Voordelen: "The weather was nice."
Nadelen: "The boarding was announced 30 minutes before the beginning of the procedure. All the passengers were standing in the queue, without any possibilities to sit down. At Luton there is no connection among the announcements and the actual status of the boarding of a particular plane."

Nadelen: "The application doesn't allow to add carrier bag check in and we paid high fee in the airport"

Nadelen: "Long wait in line to get on the airplane, No bathroom availability!"

Voordelen: "It was simple, every thing was fast in the airport."
Nadelen: "Small airplane it was a bit choked."

Voordelen: "Pleasent staff"

Voordelen: "Nice new plane and caught up time even though it was late leaving left Luton late"
Nadelen: "Left late"

Voordelen: "The crue was excellent."
Nadelen: "i was surprised by the high extra charge we have been requested to pay for the suitcases. Wizz attracts clients by offering low prices. while in fact the price is much higher than with other companies. price paid for the suitcases, 235 eur, is an additional ticket. unbleivable. and no one tells us that the extra fees might be as high as the ticket itself. personnaly, in future, i shall avoid flying with wizz and i shall never recommend this company to anybody!"

Voordelen: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"
Nadelen: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"

Nadelen: "I wasn't on this flight. I wasn't able to cancel or refund it."

Nadelen: "First of all, we've had to pay registration fee 55 Euros each, just because we didn't check in online! What the hell is that? Secondly, the seats that I paid for were not available! Lousy service..."

Voordelen: "Seat had very little cushion."

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"

Voordelen: "Fast flight"
Nadelen: "As always delay and on buda airport pretty chaos during off board but not due ryanair staff but wrong airport organization"

Voordelen: "Nothing. Wiorst flight ever!"
Nadelen: "Ryan air has a paid checkin policy that we were not aware of. It was not written properly in the tickets or in any checkin prompts. Since we were traveling I couldn’t check in online. So reached the airport very early but they charged me to check in, that too a ridiculous amount of 100$. The crew was generally rude and non welcoming. The aircraft stops at the middle-of the airport in Budapest and we had to walk a very long stretch to get to the airport in the cold since the plane was not connected to a gate. For sone confusion they stopped boarding in the middle and passengers had to stand in the freezing cold , outside the aircraft , in the middle of the airport for a very long time. Hated the flight. Charges you for every single think you can think and not think off. Every passenger seemed frustrated"

Nadelen: "Not waiting in the cold for 15minutes before boarding the plane"

Voordelen: "It was ok. Nothing more. Crew was helpfull if needed"
Nadelen: "Kayak... I booked a flight from Eindhoven - Alicante AND return!!! But Kayak only talked about the trip to Alicante..."

Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Nadelen: "Nothing"

Voordelen: "Crew were friendly"
Nadelen: "Chose priority boarding, waste of time so did everyone else. Long queues to board."

Voordelen: "Nice crew and helpful check in person."
Nadelen: "We waited outside in the heat for 35 minutes. Insane! How is that a “priority” experience?! We were all drenched in sweat before take off?! Horrible!"

Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"

Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."

Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"

Nadelen: "Be careful with the bag. They didn't accept my carry on despite I paid for it, saying it was to big. When trying to pay they told me that only with EUROS. Didn't accept neither my credit cards (they accept only Europe issued CC) not USD. I couldn't retrieve money from an ATM either."

Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"

Voordelen: "Was on time"

Voordelen: "- very kind and professional crew"
Nadelen: "- boarding was late - did not get actual notice that plane IS GOING to be slightly delayed (only email that it MIGHT happen)"

Voordelen: "It all went smoothky"
Nadelen: "N/A"

Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"

Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."

Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"

Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"

Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Nadelen: "The gate staff did not make it clear where and when passengers with Priority seating should stand in line."

Voordelen: "Legroom was great as by coincidence seats were in the first and emergency exit rows."
Nadelen: "Boarding was delayed due to flight delay by 40 minutes. There was no pre delay communication. Intercom was low on volume, hard to understand. Food was looking ok, but not included and entertainment not applicable as this was a cheap flight, hence score is 1*."

Voordelen: "We landed without dying."
Nadelen: "To start off with there was only ONE person checking people in before the flight, so it took forever. Then the guy at check-in told us we were already supposed to have our boarding passes printed out and that he was not able to print them for us. Basically, it was a "figure it out for yourself" sort of situation. We went to another counter, not even directly associated with Ryan, and a very nice gentleman there printed our passes for us. He also seemed really confused as to why the Ryan Air employee wouldn't print them for us. Then, we weren't given a gate assignment until 20 mintues before the time we were supposed to board. How do you expect your customers to be prepared if you can't even tell them where they are supposed to go until the last minute? Then they made us board a bus to take us to the plane on the tarmac which was not a big deal. But they made us stand on the bus for 20+ mintues before they took us over to the plan. The bus was completely full, so it's not like they were waiting to load more passengers. The doors to the bus were open, so it was freezing cold (our flight was late at night) and we were forced to breath in exhaust fumes from the bus the entire time! The flight was also an hour delayed!!! I know it's a super cheap ticket, but do yourself a favor and spend a little more money to fly on an airline that actually knows what they're doing. This is my first and most definitely LAST time flying on Ryan Air. If I could give zero stars, I would."

Nadelen: "The flight was delayed for over two hours, but there was no reason given and we were left waiting with no idea what was going on."

Nadelen: "wederom vertraging"

Voordelen: "We made it."
Nadelen: "Boarding was very slow. Had to take a bus to the plane, not even water to drink."

Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"

Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."

Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"

Voordelen: "The lines to check in do not wrap around like most airlines- we stood on a line for over an hour and weren’t even near the front. Then they announced anyone on our flight needed to go to s different line to check in as we were nearing boarding time. In the rush we lost a jacket and no one from Ryan Air. Could care less. Not one smiling face! Awful!!!"
Nadelen: "Have one line for check in and then passengers can check in in order- quite fair! There was someone with a problem at the front of our line and we were dtuck there for over an hour!"

Nadelen: "De bagage normen"

Voordelen: "There is nothing to like!"
Nadelen: "They have NO DIRECT CUSTOMER SERVICE NUMBER! How the hell was I to print tickets when I'm on vacation, I don't carry a printer. Checking in on-line is a joke. I got charged $165.00 at the gate plus fee's for one luggage. I won't fly Ryanair ever again and Im telling everyone I know also."

Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"

Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"

Nadelen: "The flight was two hours delayed"

Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"

Voordelen: "On time no problem"
Nadelen: "Everything was good"

Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"

Voordelen: "Staffs are very helpful."
Nadelen: "Should get some drink at least some water."

Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"

Nadelen: "40 minutes delay on boarding, then waiting another 10 to disembark"

Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"

Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."

Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."

Lees meer over Wizz Air

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Boedapest

Actuele deals voor retourtickets

6-11
vr
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
8-11
zo
direct
Wizz Air
2u 10m
BUD - EIN
23-11
ma
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
EIN - BUD
27-11
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
43u 50m
BUD - EIN
23-11
ma
2 stops
Ryanair
18u 40m
EIN - BUD
27-11
vr
3 stops
Ryanair
18u 25m
BUD - EIN
23-11
ma
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
27-11
vr
direct
Wizz Air
2u 10m
BUD - EIN
23-11
ma
1 stop
Diverse Maatschappijen
7u 20m
EIN - BUD
27-11
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
43u 50m
BUD - EIN
14-12
ma
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
1-1
vr
direct
Wizz Air
2u 10m
BUD - EIN
23-11
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
18u 40m
EIN - BUD
27-11
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
43u 50m
BUD - EIN
30-10
vr
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
1-11
zo
direct
Wizz Air
2u 10m
BUD - EIN
4-11
wo
2 stops
Diverse Maatschappijen
13u 50m
EIN - BUD
5-11
do
2 stops
Diverse Maatschappijen
49u 35m
BUD - EIN
4-11
wo
3 stops
Diverse Maatschappijen
20u 10m
EIN - BUD
5-11
do
2 stops
Diverse Maatschappijen
17u 05m
BUD - EIN
4-11
wo
2 stops
Diverse Maatschappijen
9u 55m
EIN - BUD
5-11
do
1 stop
Diverse Maatschappijen
4u 25m
BUD - EIN
6-11
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
EIN - BUD
9-11
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
9u 20m
BUD - EIN
6-11
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
EIN - BUD
8-11
zo
2 stops
Diverse Maatschappijen
26u 40m
BUD - EIN
30-10
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
EIN - BUD
1-11
zo
2 stops
Diverse Maatschappijen
26u 40m
BUD - EIN
6-11
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
EIN - BUD
8-11
zo
3 stops
Diverse Maatschappijen
24u 45m
BUD - EIN
4-11
wo
3 stops
Diverse Maatschappijen
20u 10m
EIN - BUD
5-11
do
3 stops
Diverse Maatschappijen
29u 55m
BUD - EIN
30-10
vr
direct
Diverse Maatschappijen
1u 55m
EIN - BUD
1-11
zo
3 stops
Diverse Maatschappijen
24u 45m
BUD - EIN
9-11
ma
3 stops
Diverse Maatschappijen
23u 35m
EIN - BUD
17-11
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
24u 55m
BUD - EIN
9-11
ma
3 stops
Diverse Maatschappijen
23u 35m
EIN - BUD
17-11
di
3 stops
Diverse Maatschappijen
23u 15m
BUD - EIN
9-11
ma
2 stops
Diverse Maatschappijen
10u 05m
EIN - BUD
17-11
di
2 stops
Diverse Maatschappijen
24u 55m
BUD - EIN
Toon meer resultaten

Actuele deals voor enkele vluchten

29-10
do
1 stop
Ryanair
19u 30m
EIN - BUD
13-11
vr
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
1-11
zo
2 stops
Diverse Maatschappijen
23u 55m
EIN - BUD
20-12
zo
1 stop
Ryanair
23u 30m
EIN - BUD
30-10
vr
1 stop
Wizz Air
20u 00m
EIN - BUD
1-11
zo
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
30-10
vr
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
31-10
za
2 stops
Ryanair
21u 30m
EIN - BUD
18-12
vr
2 stops
Diverse Maatschappijen
26u 30m
EIN - BUD
29-10
do
2 stops
Ryanair
18u 45m
EIN - BUD
18-12
vr
1 stop
Wizz Air
19u 30m
EIN - BUD
20-12
zo
2 stops
Diverse Maatschappijen
19u 05m
EIN - BUD
18-12
vr
1 stop
Wizz Air
19u 30m
EIN - BUD
19-12
za
1 stop
Ryanair
19u 50m
EIN - BUD
20-12
zo
2 stops
Diverse Maatschappijen
17u 10m
EIN - BUD
18-12
vr
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
18-12
vr
2 stops
Ryanair
17u 50m
EIN - BUD
18-12
vr
direct
Wizz Air
1u 55m
EIN - BUD
18-12
vr
3 stops
Diverse Maatschappijen
32u 30m
EIN - BUD
29-10
do
2 stops
Diverse Maatschappijen
22u 10m
EIN - BUD
Toon meer resultaten
*
Prijzen zijn per persoon en per e–ticket, inclusief alle belastingen & toeslagen in EUR.

We doen er alles aan om actuele prijzen te tonen maar de prijzen zijn niet gegarandeerd.

Dit is de reden:

Wij zijn niet de verkoper.
Wij van KAYAK bepalen de prijzen niet zelf. Wij kunnen daarom onmogelijk de producten van andere aanbieders garanderen.

We doorzoeken enorm veel data voor jou
Onze dienst zorgt ervoor dat jij gemakkelijk en snel resultaten van honderden reiswebsites in één keer kunt vergelijken. KAYAK is daarom een zoekmachine en we garanderen de prijzen die we vinden, niet.

Waarom zijn prijzen niet 100% van de tijd accuraat?
Prijzen voor zitplaatsen in het vliegtuig, hotelkamers en huurauto's kunnen frequent wijzigen. Meerdere personen kunnen ook op hetzelfde moment een zelfde reisoptie proberen aan te schaffen. Dit heeft als gevolg dat het soms voorkomt dat bepaalde prijzen niet langer meer beschikbaar zijn.

Meer vragen? Of wil je een verkeerde prijs aan ons doorgeven?
Graag. Stuur ons een en iemand van ons team zal er snel op reageren.

^
De getoonde prijzen zijn inclusief belastingen en toeslagen voor Economy class en zijn gevonden door {0}-gebruikers gedurende de afgelopen 72 uur. Plaatsen zijn gelimiteerd en misschien niet beschikbaar voor alle vluchten of reisdatums. Prijzen kunnen wijzigen en niet beschikbaar zijn voor bepaalde vluchten of reisdatums. Het verschilt per maatschappij of er extra kosten in rekening worden gebracht worden voor het inchecken van bagage. Controleer hiervoor de website van de maatschappij.
-
1
  • Retour
  • Enkele reis
  • Meerdere bestemmingen
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
  • Meerdere reisklassen
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Eerste klas