EIN - BCN

Vind goedkope vluchten van Eindhoven naar Barcelona

Doorzoek honderden reiswebsites in één keer voor vluchten naar Barcelona

EIN — BCN
1 okt. — 8 okt.1
Retour
1 volwassene
Economy
0 tassen
Waarvandaan?
Waarheen?
za 1-10
za 8-10

Laat het zoeken aan KAYAK over

We zijn volledig gratis te gebruiken. Er zijn geen verborgen kosten of toeslagen.

Filter op reisklasse, gratis wifi en meer

Handig om te weten

Laagseizoen

januari

Hoogseizoen

juli

Goedkoopste vlucht

€ 18

Gemiddelde prijs retour

€ 156

Topdeal retour

€ 143

Topdeal enkele reis

€ 41
Beste tijd om de massa te ontvluchten met een gemiddelde daling in prijs van 43%.
Populairste tijd om te vliegen met een gemiddelde toename in prijs van 38%.
Vlucht van Vliegbasis Eindhoven naar Barcelona-el Prat
(gemiddelde prijs in de afgelopen 2 weken)
of minder
of minder

Wanneer vliegtickets boeken vanuit Eindhoven naar Barcelona-el Prat

Geschatte prijs voor een retour
Gemiddelde prijs per maand
Prijsontwikkeling voor reisdatum

De beste tips voor het vinden van een goedkope vlucht vanuit Eindhoven

  • Op zoek naar een goedkope vlucht? 25% van onze gebruikers heeft vluchten voor deze route gevonden voor € 41 of minder voor een enkele reis en voor € 143 of minder voor een retour.
  • De goedkoopste vlucht vanaf Eindhoven naar Barcelona werd gemiddeld 38 dagen voor vertrek gevonden.
  • Boek minstens 3 weken voor vertrek als je een ticket voor minder dan de gemiddelde prijs wilt boeken.
  • Het hoogseizoen is in juni, juli en augustus. De goedkoopste vliegmaand is januari.
  • Een ochtendvlucht is gemiddeld* 3% goedkoper dan een avondvlucht.
*Het gemiddelde van de laagste prijzen in de zoekresultaten van KAYAK, voor een vertrek binnen de komende 30 dagen.

Veelgestelde vragen voor vliegtickets van Eindhoven naar Barcelona

Top 3 airlines voor vluchten van Vliegbasis Eindhoven naar Barcelona-el Prat

Scores op basis van KAYAK klantbeoordelingen
7,0
TransaviaGemiddelde score op basis van 848 beoordelingen
7,5Boardingsproces
7,1Comfort
8,0Personeel
5,7Entertainment
6,2Maaltijden
Vliegmaatschappij beoordeling

Yeah, allow us to bring our carry-on luggage without charging more. I've never seen another airline do this, and decreases your chances of my using you again.

Lees meer over Transavia

Yeah, allow us to bring our carry-on luggage without charging more. I've never seen another airline do this, and decreases your chances of my using you again.

Booked priority boarding but all passengers boarded at the same.

I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.

Voordelen: "The crew was great!"
Voordelen: "The flight was fast and boarding was easy. There was plenty of overhead room"
Nadelen: "The seats are super uncomfortable and the leg room is poor."
Voordelen: "alles op tijd en vlot, niks overbodig"
Nadelen: "zoals altijd de prijs, maar was ok"
Voordelen: "Just good all around"
Nadelen: "Water for free. I prefer airlines where I can drink my own one or two beers ;-)"
Voordelen: "I liked the cost/revenue ratio"
Nadelen: "No changes to be made, or offer a free coffee"
Voordelen: "The agents wre wonderful. They kept us up to date and were both polite and professional."
Nadelen: "The food, It really needs improvement!"
Voordelen: "Not clean"
Nadelen: "Not clean"
Nadelen: "Crew (as always with Transavia) is not at its best."
Nadelen: "Weinig informatie. Veel eten en drank op tijdens de vlucht."
Nadelen: "De vlucht was een uur vertraagd maar de melding daarover kwam pas een uur voor vertrek. Check-in en boarding vond plaats op de eerst gecommuniceerde tijden en daarom kwam ik bijna te laat. Slecht geregeld. Had een sms verwacht."
Nadelen: "No delay"
Nadelen: "We will never fly Air France, Transavia or Dutch airlines again. Terrible planes for Air France and terrible checking in and connecting flights for transavia and Dutch airlines"
Voordelen: "Yes both are good"
Nadelen: "Timing Cz I was delay 1 hour and half ! And we already booked a taxi to pick us from the airport and he left n charge us! ! So we had to take another taxi . As for the website! I’m trying to book luggage online I can’t get through at all! I’ve been trying since yesterday ... thnx"
Voordelen: "Vlogen naar Lissabon samen met ons nichtje van 16. Was kennelijk aan de late kant met online inchecken want konden niet meer naast elkaar zitten. Toen we aan board stapten vroeg ik aan de steward of de kist vol was of dat er nog een mogelijkheid was om iets te veranderen waardoor we toch met z'n drieën naast elkaar konden zitten. We zitten helaas vol, antwoordde hij. Toch kwam hij een kwartiertje later met het bericht dat er voorin toch drie vrije plaatsen naast elkaar waren, top!"
Voordelen: "Yes"
Nadelen: "Everything excelent"
Nadelen: "Niets"
Voordelen: "Alles was prima in orde, behalve dat ik moest betalen voor overgewicht van mijn handbagage...Ik moest medcijnen en medische apparatuur terugnemen naar huis en kon niet anders...."
Nadelen: "De externe service provider van assistentie krijgt een dikke onvoldoende..3-4 hulpbehoevende passagiers, waaronder ik, hebben meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand met een rolstoel kwam opdagen"
Voordelen: "clear information. good staff.good boarding return flight."
Nadelen: "monitors for flightinformation was not present. the stewardess was acting here performance for incidents. not 2019 anymore !!!"
Voordelen: "Klantvriendelijk en op tijd"
Voordelen: "Zeer vriendelijke hostesses !!!"
Voordelen: "Our of the budget airlines I've flown, this has been the best. They were upfront about the things they didn't include, and gave you the option to purchase them simply. Crew was excellent and friendly."
Nadelen: "Unfortunately, we were about 30-45 min delayed. Wasn't an issue for us, but could have been with a connection. Seats weren't too comfortable."
Voordelen: "Prima"
Nadelen: "30 min vertraging vanwegen drukte op Schiphol"
Voordelen: "Vriendelijke hostesses !"
Voordelen: "Lost cost, I suppose you get what you pay for."
Nadelen: "Very slow to clear the waste cups and litter away. Only one run of drinks service. Very slow to get off the plane at Rotterdam, had to wait for geriatrics and disabled to get off the plane first and took forever."
Voordelen: "Keurig, zoala het hoort."
Nadelen: "Niet het meets gezond teen op het menu: te Brel suiker, TW veer zoutige happen."
Nadelen: "Wpuld be helpful to be able to put the online boarding pass in iPhone “wallet."
Voordelen: "There was an airplane"
Nadelen: "No leg room, chaotic boarding, uncomfortable seats, delayed flight"
Voordelen: "Inexpensive fares are worth something. Where else can you fly half way across the EU for 150 euro? The crew was cheerful and helpful. Website, phone app and email reminders are great."
Nadelen: "You do pay alacarte for everything. And service suffers in the name of low price. Checked bags, drinks and food. Be prepared to walk or stand everywhere, baggage check-in at Orly is in the basement and the last areas 132. The gates are the last gates in the south terminal. And when you get to the gate boarding is done enmasss so you wait in line. But the fares are cheap."
Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"
Nadelen: "Vlucht Malaga-Amsterdam voor de zoveelste keer alweer met enorme vertraging vertrokken. Vanwege aankomst in Amsterdam na middernacht additionele dag parkeren moeten betalen. Door Transavia veroorzaakte kosten zijn helaas té laag en het kost teveel moeite om dit te declareren, maar toch: ONACCEPTABEL!"
Voordelen: "Snelle security en boarding"
Nadelen: "Bagagedrop-off duurde ruim 1 uur, ook al was reeds ingecheckt online. Consumpties in vliegtuig onder de maat voor gevraagde prijs"
Voordelen: "The flight attendants and pilots were very nice, I had plenty of room in my seat. The trip was smooth and not at all stressful."
Voordelen: "That it was a short flight."
Nadelen: "Old interior. no legroom, American credit card doesn't work to purchase anything. Bad coffee, but flight crew was excellent."
Voordelen: "We had arrived to destination in somehow safe condition"
Nadelen: "- Will charge you for anything... extra kg (or less) - charge! Water for 5 hours flight? - Charge! - They ruined my suitcase and won't pay for it - Drunk people making mess on the plane and throw-up on your cloths? Your problem. To conclude, flight with many low cost, but never had that bad experience before."
Nadelen: "Pisa ariport was een ramp. Veel te druk. Urenlange wachtrij. Kan Transavia verder niet veel aan doen maar het gaf wel stress."
Voordelen: "The Flight was good"
Nadelen: "The Airport in Crete was the worst I have ever seen for cleanliness, long lines to drop bags."
Voordelen: "everything was smooth and very convinient"
Nadelen: "there was no drinking water (unless you buy)"
Voordelen: "Comfortable seating and pricing"
Nadelen: "There was nothing I didn’t like. All was as I had expected"
Voordelen: "After experiencing a computer glitch with our check-in, Transavia moved heaven and earth to get us on our flight. We appreciated the staff so so much!"
Voordelen: "Het personeel was aardig en behulpzaam. De sandwich op de terugweg was van een uitstekende kwaliteit."
Nadelen: "Het eten op de heenreis en op beide reizen vond iktoch wel dat ik wat krapjes zat.. Ik ben 1.82"
Voordelen: "Tja dat is eigenlijk onder de maat."
Voordelen: "This is the second time in a short period of time I flew Transavia from MUC to DUB and the plane had 1 hour 45 minutes delay due to "technical problems". Moreover I wasn't informed at check- in although the fact was known by then as mentioned on the departure board!!! I prob won't book anymore Transavia flights"
Voordelen: "Didn't like noting"
Voordelen: "Staff was friendly, they played music before and after the flight."
Nadelen: "Not that it's the airline's fault, but the screaming kid almost ruined my flight."
Nadelen: "There is so little legroom, that I my legs had to be in the isle all the time and I had to get up every time the cart needed to pass."
Voordelen: "The crew were friendly and helpful."
Nadelen: "The planes are older and lack the amenities of the larger airlines. You have to purchase food and drinks. No USB ports or inflight entertainment. Seats where old shows wear and there was still trash from previous passengers in the seat pocket and a empty soda can rolling around under our seat."
Nadelen: "Menu.aan boord te beperkt en ongezond"

Flown this route twice with Wizz- both times more than 6 hours delay

We couldn’t land in Mykonos, so landed in Athens without getting any further informations how to get to Mykonos then.

Gentle delayed departure

I received an email that the flight would be delayed for few hours. For that reason I arrived only one hour later from the original departure, still 3 hours before. The check in was closed and I was able to bring my big suitcase at the gate instead. I already paid 90 euros for that as a part of my initial reservation . At the gate I had to pay additional 65 euros. I will never again fly with Wizzair.

The flight was 3 hours late 🤯

Always it is very late the departure :(

Delayed departure and boarding due to airport operations, not fully Wizzair's fault. But considering of already standing 3 hours for security check, standing another 40 minutes for boarding was killing my legs.

Could not check on on line for 1 out of 3 passengers

Easy boarding, little issues in the airport. Friendly staff in board.

Nadelen: "mijn heen en terugreis ging niet door vanwege het feit dat we Bosnië niet inmogen omdat deze nog code oranje heeft. tot op heden hebben we de heenreis 08.08 en de terugreis 20.08 niet kunnen cancellen aangezien Wizzair zegt dat ik dit bij de agent (Opodo) moet doen, en Opodo zegt dat ik dit bij Wizzair moest doen. D.d. 30.07. laatste contact met Wizzair gehad om enige formulieren aan te leveren. Tot op heden hier geen antwoord meer van gehad. We hebben nu via onze verzekering Rechtsbijstand ingeschakeld. in ieder geval hebben we nu al besloten om nooit meer via Wizzair te vliegen. we boeken wel via een reisbureau."
Voordelen: "Seats are ok but unable to recline"
Nadelen: "Keep up the good work"
Voordelen: "i like the service"
Nadelen: "water free"
Nadelen: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"
Voordelen: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Nadelen: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."
Voordelen: "Friendly crew"
Voordelen: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Nadelen: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."
Nadelen: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"
Voordelen: "fare"
Nadelen: "boarding process felt like herding"
Voordelen: "Absolutely nothing"
Nadelen: "Everything"
Voordelen: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Nadelen: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"
Voordelen: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Nadelen: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."
Voordelen: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Nadelen: "6 hours delay due to bad weather."
Voordelen: "Very smooth"
Nadelen: "No free food"
Nadelen: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."
Nadelen: "Delay on departure and no bus at arrival"
Voordelen: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Nadelen: "Seats are very uncomfortable"
Voordelen: "The crew was so helpful and nice"
Nadelen: "I was happy with everything"
Voordelen: "Budapest check-in is chaos, very long rows, no baggage drop off desks and very little info. Tense atmosphere at the desks. If you complain then they offer for €5,- to skip the line and check in your luggage. I thought it was a joke, but they give you receipt and all. Very unprofessional."
Nadelen: "Having flown with Wizzair before, also to Gdansk and other cities, it a budget airline but okay. Budapest is kind of their hub, but what a terrible way to treat your customers. Get your baggage drop off automated!!They left everybody freezing on the apron because they only had one stairs available."
Voordelen: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Nadelen: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."
Voordelen: "All and all great value for the money"
Voordelen: "Easy to book. Comfortable flight."
Nadelen: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."
Nadelen: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."
Nadelen: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."
Nadelen: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"
Voordelen: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Nadelen: "The seats are not comfortable at all"
Voordelen: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"
Voordelen: "Excellent pilot"
Voordelen: "Standard service , even was late come almost in time"
Nadelen: "Was a bit late"
Voordelen: "Price"
Nadelen: "-Crew were very rude, check in crew and flight attendants -Luggage and checking in fees not advertised enough. Too many people getting their money stolen by Wizz Air. - Boarding extremely chaotic and not organized."
Nadelen: "the fact the crew arrived to the gate after the planned boarding time causing us to stand too long on the stairways. check in via the app (using iphone 6) was a failure. i was certain i booked with extra luggage - at the check in i was told i didn't. from the reservation confirmation it is not clear what i paid for & there are no means to contact you - email, on line chat - you know the regular things every company today use to proivde customer services which is not only "give us you money". too bad this is WIZZ Air"
Voordelen: "Nothing"
Nadelen: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."
Nadelen: "Checkpoint at katowice the wirst ever seen, personnel with very bad atittude wanting personal cosmetics to fit on stupid plastic bag, the rest wanted to scrap or document my bag to pay extra even I already pay for bring it inside cabin, same before boarding I have my computer backpack and already pay 10 eur for large cabin bag and before boarding they wanted for me to checkin baggage because rule is only backpack even I did explain I already paid large cabin, at end I paid 63 Eur total for my luggage I found completly dissapointed and abusing from many passengersbin the same sittuation, also fly have us inside the plane for more than 30minutes without leaving,"
Voordelen: "Well organised."
Nadelen: "Charging for light refreshments."
Voordelen: "I was lucky to be seated next to the emergency door so I had a very comfortable seat. Also, the crew was very attentive."
Nadelen: "The flight departed around half an hour late."
Voordelen: "I'm disappointed with your service"
Nadelen: "I'm disappointed with your service"
Voordelen: "We arrived safely"
Nadelen: "Told our bag was too big even though we'd paid for a large carry on, which we already knew fit in the overhead compartment (plane was an airbus A320). We were then required to check our bags, but not until after we were told to combine our personal item with our large carry on bag & then told that it was too big. instead of crediting us the amount we'd already paid (€20), we were charged the full checked bag fee of €55. The gate agent was also very rude and not proficient at her job, causing us to delay the plane's departure. Exceptional customer service may have included refunding us the large carry on bag fee. Additionally, our 2hr flight cost us almost $200 each, not what I would call a budget airline price. We will not be flying Wizz air again & do not recommend this airline."
Nadelen: "It was a full plane ride but they didn't seem to be boarding on time? After checking in we scanned our passports using the machines and then we were in what I thought was the boarding area so we relaxed and waited by the screens in a coffee shop. But when our flight gate was announced there was another passport control to get into those gates with a big line which threatened to delay our boarding. There wasn't enough room for everyone to put their bags in the overhead locker which meant there were even more delays and it felt a bit rushed to get off. When we arrived I was queuing down the stairs to get to the queue for passport control which took about 45-60 minutes to get through with no toilets. I was also charged 40 euros per person for not checking in and printing the boarding pass which is my fault, but the charges do seem excessive."
Voordelen: "The ground crew in Varna were a thousand times better than Luton. Excellent flight and service...even with an hour delay."
Nadelen: "Nothing"
Voordelen: "the flight to and from liverpool was for me flawless easy quick boarding punctual and good plane and journey ....others complain about the baggage charges but if you read the policy and take heed of the rules then you won’t go wrong"
Nadelen: "seats could be a bit more comfy"
Voordelen: "On time and a comfortable flight."
Nadelen: "Nothing comes to mind."

Niets is leuk aan Ryanair en alles kan veel beter. Anderhalf uur vertraging terwijl we al in het vliegtuig zaten. Glaasje water?! Ryanair geeft niets weg, ook geen glaasje water bij een lange vertraging. Dit was eens maar nooit meer Ryanair

Het instappen, prioriteit is niet echt prioriteit bij inchecken

Voordelen: "Vriendelijk personeel"
Nadelen: "Wisselen van gate net voor instappen. Kleine chaos. En lang buiten moeten staan wachten omdat vliegtuig nog niet geland wad. Je betasld voir priority en dan is meer dan 40 minuten buiten in kou te STAAN geen service"
Voordelen: "Perfect!"
Nadelen: "You should fly according to the schedule although you arrived at Barcelona on faster, but I think you should fly base on the time at the ticket. Thank you."
Voordelen: "Speed"
Nadelen: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"
Nadelen: "Direct boarding."
Voordelen: "Leuke crew."
Nadelen: "Doordat iedereen in een soort ‘corridor’ terecht komt, na het boarden is er nauwelijks meer priority-gevoel ;-)"
Nadelen: "Entertainment niet aanwezig."
Nadelen: "Half uur later vertrokken zonder mededeling"
Voordelen: "Snelle boarding en zeer rustig bevolkte vlucht"
Nadelen: "Bewust stoelen ver van elkaar geven als je niet bij betaalt. Na we vroegen of er mogelijkheid was om toch bij elkaar te zitten bij check in, kregen we antwoord van niet. Eenmaal id vlucht bleek 1/3e Vd vlucht leeg. Passagiers zijn dan zelf gewoon gaan schuiven met hun stoelen om toch per 2 te zitten"
Nadelen: "Check in was horrific. We weren’t able to print our boarding passes earlier. Not easy to do in Morocco. We were hassled at Marrakech airport. Had to wait in separate line for boarding pass-backed up for a half hour. They HAND WROTE BOARDING PASS. And charged us an additional 100 Euros. Inappropriate"
Voordelen: "Zitplaats was oké"
Nadelen: "Lang wachten, onvriendelijk"
Voordelen: "De prijs, maar zelfs die was nog hoog voor wat ik er voor terug kreeg."
Nadelen: "Chagerijnig personeel, heel kortaf en onduidelijk! In de vlucht had ik weinig ruimte en alles was helemaal volgepropt met tassen."
Voordelen: "Vond weinig echt leuk. Personeel was aardig."
Nadelen: "Kon niet betalen met ABN kaart"
Nadelen: "Heenvlucht zat er bagage bij terugvlucht niet...vast en zeker hele kleine lettertjes niet gelezen..Dus ergens mijn fout, maar wist niet dat je voor beide reizen moest boeken als je tegelijk een retour boekt. Dus misschien beter aangeven!!! Want 60 euro weer extra bijbetalen is geen fijne terugkomst!"
Nadelen: "Kayak provided Ryanair an incorrect email address I could not sign in on line. Unsure if I would be able to board, I had to buy another ticket from Ryanair on line. Never again Kayak."
Voordelen: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Nadelen: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."
Nadelen: "They charge extra for everything! Who can print their boarding pass while traveling?! And there’s no way to print it well in advance. The seats were very uncomfortable and not one staff member smiled the whole time. I won’t take the airline again no matter how cheap it is"
Voordelen: "None"
Nadelen: "Delay of the flight"
Nadelen: "wederom vertraging"
Voordelen: "The flight itself was quick and crew members were professional."
Nadelen: "We weren't informed of flight delays until arriving at the airport. No information was provided on departure time until after waiting almost 2 hours. Ryanair staff at the airport made announcements exclusively in Spanish, without providing an English translation."
Nadelen: "2 x geboekt met ryanair en 2 maal met veel vertraging"
Nadelen: "Die low cost is geen low cost meer als je een stoel moet betalen, priority moet betalen of je koffer vliegt in de ruimte onder vliegtuig en als je maar 10kg gratis mag meenemen voor 3 weken is dat pauver. Dus de volgende keer gewone lijn vlucht even duur meer confort."
Nadelen: "Door stakingen zaten we meer dan 5h vast aan de luchthaven. Niemand wist van iets, het was chaos. Een duidelijke communicatie had leuk geweest, niet alleen voor ons maar ook voor het personeel van Ryanair zelf"
Nadelen: "De bagage normen"
Voordelen: "No good things to say about this flight or booking."
Nadelen: "Flight was delayed for more than 4 hours with no prior warning and staff would not explain why. Even tried to charge me 60€ each for not booking in 2 hours early when they knew the flight was delayed. By far the worst flight I have ever taken."
Voordelen: "Eigenlijk niets speciaals was leuk."
Nadelen: "Dat we een uur vertraging hadden voor we vertrokken, en er voor, tijdens en na de vlucht niets over gezegd is. Pas na landen bleek door op te zoeken op internet dat het aan de Franse Verkeersleiders lag. WAAROM VERTELLEN ZE DAT NIET!"
Nadelen: "Very long wait for baggage pick up Overall it was adequate and safe"
Nadelen: "Veel onduidelijk bij het afgeven van de bagage! Bleek dan dat ik maar alleen voor de heen vlucht de bagage betaald had en moest opnieuw naar de balie en nogmaals 50 euro betalen voor de koffer. Dus in totaal 100 euro voor het transport van 1 koffer van 17 kg en dat vind ik overdreven! Bovendien vond het personeel onvriendelijk hij de incheck!"
Voordelen: "niets"
Nadelen: "iets meer dan een uur vertraging, waardoor ik meer eten en drinken moet kopen voor mn vrouw en ik. het verblijf op een luchthaven is erg duur zoals u wel weet. daarna was de snelweg naar Tilburg ook erg druk omdat we te laat waren zaten we in de avondspits!! tevens waren alle vloeistoffen ingenomen, omdat het niet duidelijk was aangegeven dat de kleine koffers als cabinebagage werd beschouwd en wel in het ruim gingen, ook deze kosten hebben we moeten maken. erg slecht"
Voordelen: "Crew was very friendly and upbeat"
Nadelen: "Boarding took a while and flight landed a bit late"
Nadelen: "Een uur vertraging en tergend kang wachten in een rij"
Voordelen: "Het boarden verliep vlot en georganiseerd in Malpensa!! Hierin slagen velen helemaal niet. Vroegtijdig geland!"
Voordelen: "Snel en veilig"
Nadelen: "Alles ok"
Nadelen: "De vlucht was een uur te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en uiteindelijk 3 uur te laat op mijn bestemming aankom! Ik ga een klacht indienen bij Ryanair. Daarnaast was mijn koffer kleiner dan anderen in het vliegtuig en werd die van mij als enige in het ruim geplaatst. Je gaat mij niet wijs maken dat iedereen prioriteit tickets heeft gekocht."
Voordelen: "Prima vlucht. Geen extra’s maar dat kan ook niet voor doe prijs."
Nadelen: "Door omstandigheden zijn wij niet geweest"
Nadelen: "Wij zijn uren met Ryanair Bezig geweest om de tenaamstelling op de tickets te herstellen. Het tussenvoegsel in de naam is niet meegekomen in de boeking. Ik ben hier zeer ontevreden over en kon niemand van Kayak bellen. Wij kwamen er pas zaterdag na het inchecken achter! Lag niet aan Ryanair."
Voordelen: "Punctueel"
Nadelen: "Stoelen staan erg dicht op elkaar"
Voordelen: "No si Long Time in prepratives"
Voordelen: "Ryan Air deed de complete Europese luchtvaart instorten met efficient vliegen maar van efficient boarden hebben ze geen benul. Ook hier is nog grote winst te behalen. Elk vliegtuig 15 minuten korten aan de grond, reken uit de winst voor Ryan en dan toegenomen vlieg plezier voor hun reizigers."
Nadelen: "Boarding was late."
Voordelen: "It was cheap and clean"
Nadelen: "Cant take your carry on actually onboard. They wont even give u free hot water for personal needs."
Voordelen: "Mooi helder weer, snelle afhandeling van de bagage."
Nadelen: "Boarden duurde lang. Onduidelijk waarom 30 minuten vertraging optrad. Veel mensen boeken priority, waardoor dit alleen kostenverhogend werkt en niets meer toevoegd als iedereen het heeft."
Voordelen: "The time to take off."
Nadelen: "Nothing"
Voordelen: "Goedf op tijd"
Nadelen: "Spijtig dat we als koppel niet naast elkaar zaten. Er was nochtans nog een vrije plaats naast mezelf!"
Nadelen: "rude staff"
Voordelen: "Snel en efficient"
Nadelen: "Rommelige instapprocedure"
Voordelen: "the pilot didn't care about landing, it was the worst landing ever"
Nadelen: "the pilot didn't care about landing, it was the worst landing ever"
Voordelen: "Stewardess die plezier in haar werk had bij het verkopen van een beker soep. Goede humor."
Nadelen: "Ik zat bij de nooduitgang. Normaal wordt je voor het vliegen geïnstrueerd voor wat je moet doen in een noodsituatie. Minimaal wordt je gevraagd om de instructies door te nemen. Zowel op de heen als de terugvlucht is dat door geen van het cabine personeel gedaan."

Boek goedkope vluchten van Eindhoven naar Barcelona

Recente trein- & vluchtdeals voor retourtickets

13-12di
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
16-12vr
directRyanair
2u 30mBCN-EIN
€ 37
21-11ma
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
25-11vr
directRyanair
2u 30mBCN-EIN
€ 41
21-11ma
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
25-11vr
directRyanair
2u 30mBCN-EIN
€ 43
19-11za
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
25-11vr
directRyanair
2u 30mBCN-EIN
€ 50
14-11ma
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
18-11vr
directRyanair
2u 30mBCN-EIN
€ 52
20-11zo
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
25-11vr
directRyanair
2u 30mBCN-EIN
€ 54
18-12zo
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
19-12ma
directRyanair
2u 30mBCN-EIN
€ 57
21-11ma
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
25-11vr
1 stopRyanair
5u 40mBCN-EIN
€ 58
14-11ma
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
15-11di
1 stopRyanair
5u 15mBCN-EIN
€ 62
7-11ma
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
8-11di
1 stopRyanair
27u 15mBCN-EIN
€ 63
18-3za
2 stopsFlixBus
23u 50mZYE-BZ9
26-3zo
2 stopsFlixBus
31u 40mBZ9-ZYE
€ 132
4-3za
2 stopsFlixBus
23u 00mZYE-BZ9
12-3zo
2 stopsFlixBus
24u 35mBZ9-ZYE
€ 132
14-10vr
2 stopsFlixBus
23u 50mZYE-BZ9
16-10zo
2 stopsFlixBus
24u 45mBZ9-ZYE
€ 140
12-11za
2 stopsFlixBus
23u 50mZYE-BZ9
14-11ma
2 stopsFlixBus
27u 15mBZ9-ZYE
€ 141
14-10vr
2 stopsFlixBus
23u 50mZYE-BZ9
16-10zo
2 stopsFlixBus
24u 45mBZ9-ZYE
€ 143
17-11do
2 stopsFlixBus
23u 00mZYE-BZ9
20-11zo
2 stopsFlixBus
24u 35mBZ9-ZYE
€ 143
6-10do
2 stopsFlixBus
31u 55mZYE-BZ9
10-10ma
2 stopsFlixBus
27u 25mBZ9-ZYE
€ 143
18-10di
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
23-10zo
2 stopsFlixBus
26u 40mBZ9-ZYE
€ 144
7-12wo
2 stopsFlixBus
23u 00mZYE-BZ9
11-12zo
2 stopsFlixBus
27u 10mBZ9-ZYE
€ 147
12-4wo
2 stopsFlixBus
31u 55mZYE-BZ9
16-4zo
2 stopsFlixBus
26u 35mBZ9-ZYE
€ 147

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

Zoeken op busmaatschappij

Zoek op prijs

Actuele vlucht- & bus deals voor een enkele reis

30-10zo
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 18
8-11di
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 21
29-10za
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 23
11-10di
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 28
31-10ma
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 29
29-10za
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 30
11-10di
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 31
12-10wo
1 stopRyanair
5u 50mEIN-BCN
€ 32
29-10za
directRyanair
2u 05mEIN-BCN
€ 33
26-10wo
1 stopRyanair
9u 30mEIN-BCN
€ 34
10-10ma
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
€ 67
15-11di
2 stopsFlixBus
35u 00mZYE-YJB
€ 68
15-11di
2 stopsFlixBus
23u 00mZYE-BZ9
€ 68
11-10di
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
€ 71
4-10di
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
€ 71
4-10di
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
€ 71
17-10ma
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
€ 71
25-10di
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
€ 71
18-10di
2 stopsFlixBus
34u 10mZYE-BZ9
€ 71
26-10wo
2 stopsFlixBus
24u 25mZYE-BZ9
€ 73

Zoek op stops

Zoek op vliegmaatschappij

Zoeken op busmaatschappij

Zoek op prijs

Eindhoven - Barcelona

Vertrek:

Eindhoven (EIN)Nederland

Bestemming:

Barcelona (BCN)Spanje

Aanbiedingen voor retourvluchten

Barcelona - Eindhoven

Bekijk vertrekpunten:

€ 41

Bekijk bestemmingen:

€ 41