Laagseizoen | juni |
---|---|
Hoogseizoen | december |
Goedkoopste vlucht | € 257 |
Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Luchthaven van Amsterdam Schiphol naar Luchthaven van New York John F Kennedy Intl vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
dinsdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
woensdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
donderdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
vrijdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
zaterdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
zondag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
dinsdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
woensdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
donderdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
vrijdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
zaterdag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
zondag
Air France,Delta,JetBlue+3 andere
Air France,Delta+4 andere
2
3
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Ik was verbaasd over hoe slecht het vliegtuig was onderhouden. Veel zaken kapot of werkten niet. Ook stoelen niet comfortabel. Vliegtuig werd gewisseld waardoor we niet meer als gezin naast elkaar konden zitten, dit was erg jammer op een 10 uur durende vlucht en volgens de tickets zouden ik en mijn man naast elkaar zitten en onze dochter van 8, achter ons. Dit hebben we natuurlijk gewisseld. Personeel wel ontzettend vriendelijk. Apart kindermenu was ook goed.
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is