De service is aardig uitgekleed in de ecomonoy klasse. Eenvoudig ontbijt met keuze uit scrambled eggs of crepe’s met appel. Flesje water en dat is het dan. Tussendoor geen snacks of andere dranken waar ze mee rond komen. Vlak voor de landing nog een warme snack en dat was het op een 8 uur durende vlucht.
Hoewel ik mij realiseert dat business class in Europa uitgekleed is, verwacht ik toch bij binnenkomst in het vliegtuig een begroeting, het noemen bij achternaam en een service niveau wat hoger ligt dan simpelweg doen wat je minimaal moet doen. Het cabinepersoneel was drukker met zichzelf, grapjes en rollen, dan met de feitelijke service aan hun gasten
Super geholpen bij inchecken, betere plek en business class eten gekregen. Super gevoel van priority.
Als ik KLM boek, betaal ik iets meer voor een iets luxere ervaring, maar ik voel me toch een tweederangs passagier. Ik krijg standaard een plaats in het midden, word verplicht mijn handbagage in te checken en mag pas als laatste boarden. De vlucht zelf was verder prettig en keurig op tijd en ook de service van het personeel was prima.
Volle vlucht, de extra beenruimte, bijgeboekt, was perfect. Wisselende temperaturen gedurende de vlucht. Vriendelijke bemanning.
service in de businessclass kwam pas na 40 minuten omdat de steward de gehele tijd in de cockpit verbleef op een vlucht van 2,5 uur lijkt mij dat heel lang en onnodig
Wifi gekocht voor de gehele vlucht - pas na 2,5 uur werkte de wifi. Slechte zaak!! Assistentie van de crew gevraagd, personeel kwam gewoon niet. Na 1 uur aan mijn buren gevraagd of ze ook wilde 'bellen' voor assistentie en toen duurde het nog 15 minuten. Echt slecht!!
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
We hadden allemaal alleen maar 1 handbagage en we waren allemaal volgens de regels en we moesten deze laten inchecken tegen onze wil. Erg arrogante maatschappij. Ik was al gestopt te vliegen met ze en dacht ga het weer proberen. Maar dit is voorlopig weer de laatste keer. Nare maatschappij die niet weet wat klant vriendelijkheid en customer service is