Overzicht

Onze website gebruikt cookies voor technische, analytische en marketingdoeleinden. Je gaat hiermee akkoord, als je verder gaat met browsen. Zie meer info. sluiten

Britannia International Hotel Canary Wharf

Marsh Wall, Londen, E14 9SJ, Verenigd Koninkrijk
+44 871 222 0042

€ 65+

Totaalscore gastbeoordelingen

6.9/10 Goed
Gebaseerd op 10.502 beoordelingen

Overzicht highlights

  • 8.7
  • 6.4
  • 5.0
  • 4.6

In de buurt

    Toon alles

    Over

    Dit hotel ligt in Canary Wharf, binnen 5 km afstand van Cutty Sark, Tower of Londen en Royal Observatory. Ook Excel Exhibition Centre en Greenwich Park liggen binnen 5 km afstand.

    Minder Meer
    Expedia

    Faciliteiten

    • Fitnesscentrum
    • Huisdieren toegestaan op aanvraag, met evt. extra kosten.
    • Barrièrevrij
    • Vergader-/ feestzaal
    • Internet
    • Wifi
    • Conciërge service
    • Wasservice
    • Roomservice
    • Binnenzwembad
    • Restaurant
    • Bar/Lounge
    • 24-uurs receptie
    • Kluis
    • Sauna
    • Opslagruimte beschikbaar
    • Niet-rokers kamers beschikbaar
    • Terras/Patio
    • Parkeren (tegen vergoeding)
    • Stoombad
    Minder Meer
    Beoordelingen

    Guest reviews of Britannia International Hotel Canary Wharf

    Globale beoordeling

    6.9 Goed
    Gebaseerd op 10.502 beoordelingen
    • 8.7 "Locatie is uitstekend."
      9.3 "93% loofde de mogelijkheid om dichtbij te winkelen."
      10.0 "100% vond dat het treinstation makkelijk te bereiken was."
      7.2 "Stadscentrum gemakkelijk te bereiken, vond 72%."
      10.0 "100% genoot van de restaurants & bars in de omgeving."
      10.0 "Zakengebieden zijn makkelijk te bereiken, zei 100%."
      10.0 "De luchthaven is goed te bereiken, vond 100%."
    • 6.4 "Service is OK."
      5.4 "54% vond dat het receptiepersoneel ok was."
      5.8 "Slechts 58% vond de service professioneel."
      5.6 "Slechts 56% vond de restaurantservice goed."
      6.3 "Slechts 63% was tevreden met het boekingsproces ."
      6.1 "De barservice was gemiddeld, volgens 61%."
    • 6.2 "Gemiddelde waarde."
      5.3 "53% vond het internet redelijk geprijsd."
      6.5 "De prijs was ok, voor 65%."
    • 5.0 "Eten is gemiddeld."
      4.9 "51% vonden dat de pizza niet smakelijk was."
      1.9 "Voor 81% was de eetervaring niet aangenaam."
      3.0 "70% vond de desserts niet lekker."
      0.6 "De eetruimte was niet schoon, volgens 94%."
      3.0 "70% vond de bijgerechten niet te eten."
      0.7 "93% vond dat de varkensvleesgerechten niet goed smaakten."
      2.9 "71% vond de groentegerechten niet lekker."
      3.5 "65% vond de gerechten met rundvlees en steak niet lekker."
    • 4.6 "Niet erg schoon."
      4.8 "52% vond dat de kamers vies waren."
      4.2 "58% vond dat het tamelijk vies was."
      3.2 "68% vond dat de badkamer vies was."
      0.6 "De eetruimte was niet schoon, volgens 94%."
      0.0 "100% vond de wellness- & sportfaciliteiten niet schoon."
      0.0 "Vies zwembad, vond 100%."
    • 4.4 "Kamers zijn niet goed."
      3.9 "61% beklaagde zich over de oncomfortabele bedden."
      0.5 "95% dacht dat ze waren slecht onderhouden ."
      4.8 "52% vond dat de kamers vies waren."
      2.9 "71% beklaagde zich over de badkamer."
      0.7 "Voor 93% zagen de de kamers er oud uit."
      1.3 "De airconditioning werd bekritiseerd door 87%."
      1.2 "88% beklaagde zich over het meubilair."
      3.1 "69% had problemen met de douche."
      3.2 "68% vond dat de badkamer vies was."
      2.0 "80% vond de tv van slechte kwaliteit."
    • 4.3 "Niet erg comfortabel."
      3.9 "61% beklaagde zich over de oncomfortabele bedden."
      1.9 "81% vond het te lawaaierig."
      1.3 "De airconditioning werd bekritiseerd door 87%."
    • 4.3 "Internet is matig."
      3.4 "66% zei dat de wifi-kwaliteit slecht was."
    Bekijk alle beoordeling categorieën

    Globale beoordeling

    7.3 Goed
    Gebaseerd op 5.145 beoordelingen
    • 8.7 "Locatie is uitstekend."
      9.1 "91% loofde de mogelijkheid om dichtbij te winkelen."
      10.0 "100% vond dat het treinstation makkelijk te bereiken was."
      10.0 "100% genoot van de restaurants & bars in de omgeving."
      7.3 "Stadscentrum gemakkelijk te bereiken, vond 73%."
    • 6.7 "Service is OK."
      5.7 "57% vond dat het receptiepersoneel ok was."
      6.0 "Slechts 60% vond de service professioneel."
      6.0 "De kamerreiniging was ok, volgens 60%."
      5.7 "Slechts 57% vond de restaurantservice goed."
      6.3 "Slechts 63% was tevreden met het boekingsproces ."
      6.0 "De barservice was gemiddeld, volgens 60%."
    • 6.1 "Gemiddelde waarde."
      6.5 "De prijs was ok, voor 65%."
    • 4.9 "Niet erg schoon."
      4.9 "51% vond dat het tamelijk vies was."
      3.6 "64% vond dat de badkamer vies was."
      0.4 "De eetruimte was niet schoon, volgens 96%."
      0.0 "100% vond de wellness- & sportfaciliteiten niet schoon."
    • 4.9 "Teleurstellend eten."
      1.5 "Voor 85% was de eetervaring niet aangenaam."
      3.1 "69% vond de desserts niet lekker."
      0.4 "De eetruimte was niet schoon, volgens 96%."
      2.8 "72% vond de bijgerechten niet te eten."
      0.6 "94% vond dat de varkensvleesgerechten niet goed smaakten."
    • 4.8 "Niet erg comfortabel."
      4.4 "56% beklaagde zich over de oncomfortabele bedden."
      1.8 "82% vond het te lawaaierig."
      1.5 "De airconditioning werd bekritiseerd door 85%."
    • 4.8 "Kamers zijn niet goed."
      4.4 "56% beklaagde zich over de oncomfortabele bedden."
      0.4 "96% dacht dat ze waren slecht onderhouden ."
      3.3 "67% beklaagde zich over de badkamer."
      0.7 "Voor 93% zagen de de kamers er oud uit."
      1.5 "De airconditioning werd bekritiseerd door 85%."
      1.1 "89% beklaagde zich over het meubilair."
      3.3 "67% had problemen met de douche."
      3.6 "64% vond dat de badkamer vies was."
      2.0 "80% vond de tv van slechte kwaliteit."
    • 4.6 "Slechte faciliteiten."
      4.7 "53% vond het gebouw niet leuk."
      2.4 "76% vond de architectuur maar niks."
      1.1 "89% vond dat de voorzieningen aan vernieuwing toe waren."
      0.8 "92% heeft geklaagd over de lift."
      4.3 "57% uitten zich negatief over de rokersruimte."
    Bekijk alle beoordeling categorieën

    Globale beoordeling

    7.1 Goed
    Gebaseerd op 945 beoordelingen
    • 8.8 "Locatie is uitstekend."
      9.8 "Dichtbij het openbaar vervoer, volgens 98%."
    • 6.4 "Gemiddelde waarde."
      5.2 "52% vond het internet redelijk geprijsd."
    • 5.9 "Service is OK."
      6.2 "Slechts 62% vond het personeel vriendelijk genoeg."
      5.0 "50% vond dat het receptiepersoneel ok was."
      6.3 "Slechts 63% vond de service professioneel."
    • 5.2 "Eten is gemiddeld."
    • 4.9 "Niet erg schoon."
      3.6 "64% vond dat de badkamer vies was."
      4.0 "60% vond dat het tamelijk vies was."
    • 4.4 "Kamers zijn niet goed."
      0.5 "95% dacht dat ze waren slecht onderhouden ."
      4.2 "58% beklaagde zich over de oncomfortabele bedden."
      2.8 "72% beklaagde zich over de badkamer."
      1.3 "De airconditioning werd bekritiseerd door 87%."
      1.1 "89% beklaagde zich over het meubilair."
      0.8 "Voor 92% zagen de de kamers er oud uit."
      3.6 "64% vond dat de badkamer vies was."
      2.7 "73% had problemen met de douche."
    • 4.4 "Internet is matig."
      3.7 "63% zei dat de wifi-kwaliteit slecht was."
    • 4.2 "Ontbijt is beneden gemiddeld."
    • 4.1 "Slechte faciliteiten."
      4.0 "60% vond het gebouw niet leuk."
      2.7 "73% vond de architectuur maar niks."
      1.4 "86% vond dat de voorzieningen aan vernieuwing toe waren."
    Bekijk alle beoordeling categorieën

    Globale beoordeling

    5.3 OK
    Gebaseerd op 630 beoordelingen
    • 8.9 "Locatie is uitstekend."
      9.4 "94% loofde de nabije mogelijkheden voor sightseeing."
      9.8 "Dichtbij het openbaar vervoer, volgens 98%."
    • 5.9 "Gemiddelde waarde."
    • 5.9 "Service is OK."
      6.9 "Slechts 69% vond het personeel vriendelijk genoeg."
      5.6 "Slechts 56% vond de service professioneel."
      5.1 "51% vond dat het receptiepersoneel ok was."
    • 5.1 "Eten is gemiddeld."
    • 4.5 "Niet erg schoon."
      3.6 "64% vond dat het tamelijk vies was."
      3.0 "70% vond dat de badkamer vies was."
    • 4.1 "Niet erg comfortabel."
      3.7 "63% beklaagde zich over de oncomfortabele bedden."
      1.4 "De airconditioning werd bekritiseerd door 86%."
      1.8 "82% vond het te lawaaierig."
    • 4.1 "Internet is matig."
      3.5 "65% zei dat de wifi-kwaliteit slecht was."
      5.0 "50% vond het internet redelijk geprijsd."
    • 4.0 "Ontbijt is beneden gemiddeld."
      2.9 "71% vond dat het ontbijt te duur was."
    • 3.9 "Slechte faciliteiten."
      3.9 "61% vond het gebouw niet leuk."
      1.1 "89% vond dat de voorzieningen aan vernieuwing toe waren."
      1.9 "81% vond de architectuur maar niks."
    Bekijk alle beoordeling categorieën

    Globale beoordeling

    6.7 Goed
    Gebaseerd op 3.780 beoordelingen
    • 8.8 "Locatie is uitstekend."
      9.6 "96% loofde de nabije mogelijkheden voor sightseeing."
      9.8 "Dichtbij het openbaar vervoer, volgens 98%."
      10.0 "100% vond dat het treinstation makkelijk te bereiken was."
      9.2 "92% loofde de mogelijkheid om dichtbij te winkelen."
      10.0 "100% genoot van de restaurants & bars in de omgeving."
      7.1 "Stadscentrum gemakkelijk te bereiken, vond 71%."
    • 6.3 "Gemiddelde waarde."
      6.0 "60% vond het internet redelijk geprijsd."
      6.5 "De prijs was ok, voor 65%."
    • 5.9 "Service is OK."
      6.7 "Slechts 67% vond het personeel vriendelijk genoeg."
      5.0 "50% vond dat het receptiepersoneel ok was."
      5.8 "Slechts 58% vond de service professioneel."
      5.8 "58% vond de roomservice acceptabel."
    • 4.8 "Internet is matig."
      3.4 "66% zei dat de wifi-kwaliteit slecht was."
    • 4.3 "Teleurstellend eten."
      4.4 "56% vonden dat de pizza niet smakelijk was."
      1.5 "Voor 85% was de eetervaring niet aangenaam."
      3.1 "69% vond de desserts niet lekker."
      0.6 "94% vond dat de varkensvleesgerechten niet goed smaakten."
      3.1 "69% vond de bijgerechten niet te eten."
      0.5 "De eetruimte was niet schoon, volgens 95%."
    • 3.9 "Kamers zijn niet goed."
      0.3 "97% dacht dat ze waren slecht onderhouden ."
      3.3 "67% beklaagde zich over de oncomfortabele bedden."
      3.9 "61% vond dat de kamers vies waren."
      2.5 "75% beklaagde zich over de badkamer."
      0.7 "Voor 93% zagen de de kamers er oud uit."
      1.2 "De airconditioning werd bekritiseerd door 88%."
      1.2 "88% beklaagde zich over het meubilair."
      3.1 "69% had problemen met de douche."
      3.0 "70% vond dat de badkamer vies was."
      1.9 "81% vond de tv van slechte kwaliteit."
    • 3.7 "Niet erg schoon."
      3.9 "61% vond dat de kamers vies waren."
      3.5 "65% vond dat het tamelijk vies was."
      3.0 "70% vond dat de badkamer vies was."
      0.5 "De eetruimte was niet schoon, volgens 95%."
    • 3.5 "Ontbijt is beneden gemiddeld."
      2.8 "72% vond dat het ontbijt te duur was."
    Bekijk alle beoordeling categorieën
    Type hotel
    Hotel voor alleenreizenden
    Gasten bevelen dit hotel aan voor alleenreizenden.
    Luxueus hotel
    Veel gasten bevelen het hotel aan voor een luxe vakantie.
    Aangeboden door TrustYou

    Recente beoordelingen

    Meer
    Meer

    Foto's

    Foto's

    Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Gebouw Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Zwembad Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Restaurant Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Buiten zicht Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Leonardo Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Bar Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lounge Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Spa Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Sportcentrum Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Badkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Receptie Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Huiskamer Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Gebouw Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Restaurant Aangeboden door Britannia International Hotel Canary Wharf Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Buiten zicht Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Sportcentrum Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Gebouw Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Receptie Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Zwembad Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Restaurant Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Sportcentrum Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Sportcentrum Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Gebouw Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Receptie Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Restaurant Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Restaurant Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lounge Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lounge Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Lobby Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Badkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com Britannia International Hotel Canary Wharf - Londen - Slaapkamer Aangeboden door Hotels.com
    Meer
    Kaart

    Kaart

    Close