Nadelen (-) De prijs van het verblijf vond ik te duur. Ook voor alles wat je bijnam bij het ontbijt moest je extra betalen bv. voor een tweede glas fruitsap, voor een eitje, voor een beetje kaas of hesp...
Nadelen (-) De prijs van het verblijf vond ik te duur. Ook voor alles wat je bijnam bij het ontbijt moest je extra betalen bv. voor een tweede glas fruitsap, voor een eitje, voor een beetje kaas of hesp, ... Er was geen minibar in de kamer. We waren daar ‘ s avonds alleen en konden er niks drinken. Er was ook geen frigo om een eigen flesje water koel te houden.