Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
Vertraging waardoor we laat landden, en toen lange taxi en nog bus naar de gate. Tenslotte nog 45 min wachten op paspoortcontrole waardoor pas 23:45 buiten.
vluchtvertragingen kunnen verder worden aangekondigd, zodat u niet urenlang op de luchthaven hoeft te wachten
Personnel, goede stoel en verbinding op tijd. Gate op Dubai was krap, maar ging ok
Het zitcomfort was ronduit slecht. Personeel was als doorgaans top.
Gedoe met teveel passagiers die weigeren een mondkapje op te doen en een kat/muis spel spelen met de bemanning. KLM kwaliteit als vanouds, maar verziekt door dit soort medepassagiers.
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Check in was the worst ever. COVID-19 🤣😂🤣 sorry that can and needs to get much better and quicker
Geen selectief beleid mbt Carry-in koffers toepassen. Consistent de regels toepassen.
Het was de ergste vlucht van mijn leven. Het boardingpersoneel in Lissabon was onbeschoft en onvriendelijk
3,5uur vertraging en complete chaos op de luchthaven ivm een dubbele boeking van alle passagiers
Niets is leuk aan Ryanair en alles kan veel beter. Anderhalf uur vertraging terwijl we al in het vliegtuig zaten. Glaasje water?! Ryanair geeft niets weg, ook geen glaasje water bij een lange vertraging. Dit was eens maar nooit meer Ryanair