Ontdek welke vliegmaatschappijen rechtstreeks vanuit Amsterdam Schiphol naar Florence-Peretola vliegen en op welke dagen en boek rechtstreekse vluchten.
Rechtstreekse heenvluchten
maandag
China Eastern,Delta,Iberia+4 andere
China Eastern,Delta+5 andere
3
4
dinsdag
China Eastern,Delta,Iberia+4 andere
China Eastern,Delta+5 andere
3
4
woensdag
China Eastern,Delta,KLM+1 andere
China Eastern,Delta+2 andere
1
donderdag
China Eastern,Delta,KLM+1 andere
China Eastern,Delta+2 andere
1
vrijdag
China Eastern,Delta,Iberia+3 andere
China Eastern,Delta+4 andere
2
3
zaterdag
China Eastern,Delta,KLM+1 andere
China Eastern,Delta+2 andere
1
zondag
China Eastern,Delta,Iberia+4 andere
China Eastern,Delta+5 andere
3
4
Rechtstreekse retourvluchten
maandag
China Eastern,Delta,GOL+4 andere
China Eastern,Delta+5 andere
3
4
dinsdag
China Eastern,Delta,GOL+4 andere
China Eastern,Delta+5 andere
3
4
woensdag
China Eastern,Delta,GOL+2 andere
China Eastern,Delta+3 andere
1
2
donderdag
China Eastern,Delta,GOL+2 andere
China Eastern,Delta+3 andere
1
2
vrijdag
China Eastern,Delta,GOL+5 andere
China Eastern,Delta+6 andere
4
5
zaterdag
China Eastern,Delta,GOL+2 andere
China Eastern,Delta+3 andere
1
2
zondag
China Eastern,Delta,GOL+4 andere
China Eastern,Delta+5 andere
3
4
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Zeer koud in de businessclass. Iedereen deed zijn jas aan. Gevraagd of het iets warmer kon waar ja werd opgezegd maar wat niet gebeurde.
Covid protocol was badly monitored. Coughing people without a mask. Thank you KLM for your ignorance.
Erg klein scherm, weinig muziek en niet de laatste films en een zere kleine business class Seat
Transavia personeel was top. Security personeel op luchthaven Kos erg onvriendelijk.
Personeel was asociaal, het toestel was niet schoongemaakt. Het was echt dramatisch slecht.
I asked for a refund because I was covid positive and nobody responded yet.
Drie meer delayed. Dan opeen 5 uur later dan 3 uur dan weer opeens 4 uur later. Er beleven mails binnenkomen. Geen idee meer wat je moest doen.
We kregen info dat de vlucht overboekt was dus gingen we naar de informatiebalie van Lufthansa in Frankfurt en werden werkelijk onbeschoft te woord gestaan. Ook geen wifi aan boord. Slechte entertainment.
1. We hadden een ‘pre-boarding’ ticket. Wat is dat? Konden niet zomaar door en moesten naar ticket balie. 2. Frankfurt is primitief: met bussen van gates naar plane vice versa. Transit via allerlei merkwaardige gangenstelsels. En dan zelf trap op om plane binnen te komen. Dat gaat niet ok voor mensen slecht ter been. Is dit het moderne Duitsland? In Holguin ook trap af en op. Daarna door naar Montego Bay: dat is beter dan Frankfurt !
Amsterdam (AMS)Nederland
Florence (FLR)Italië